Biskup

Z Necyklopedie

Biskup.jpg

Samice kurva domácího obdařená plně vyvinutým biskupem

Biskup je zoologické (jako že od vědců, ne ze zahrádky) označení ukončení trávící soustavy kura domácího, lidově zvaného slepice.

[editovat] Význam

Tento revoluční výdobytek emoluce umožňuje kuru domácímu potravu nejen sezobnout a posléze strávit, ale též úspěšně hnojit dvorek. Vzhledem k faktu, že slepice je obdařena výborným zrakem a její schopnost si zakroutit krkem již dávno vešla i do lidové slovesnosti, je tato zmíněná schopna použít špičku biskupa jako efektivní zaměřovač. Není s podivem, že EU jeden čas uvažovala dokonce o zákazu chovu slepic s biskupem, neboť se ozývaly početné hlasy, žádající kvalifikace nebohého zvířátka jako balistické zbraně. Když poté došlo k objevu, že není slepice bez biskupa, vypadalo to na pěknou genocidu. Protože by však Angličané přišli o vajíčka do svých hemenexů, z pogromu na slepice nakonec přeci jen sešlo. A taková to mohla být psina.

[editovat] Společenský přínos

Čas od času se slepice sejdou, aby řešily závažná společenská témata. Dají zadky dohromady a tato sešlost se poté zve Biskupská konference. Smyslem konferencí je debata o smyslu hnojení dvorku a učené rozpravy nad nesmrtelností chrousta, je-li řečený sezobnut. Biskupské konference zpravidla končívají expresivními gesty a demonstrativním draním peří. Pravdu má ta, která má svého biskupa ještě vcelku.

[editovat] Arcibiskupství

Křesťanská církev dopustila vznik dvou arcibiskupství na území České republiky. Jedno je v Praze, druhé v Holomóci. Předpona "arci" určuje nadřazenost a proto tyto dvě města dostaly papežským glejtem stvrzeno, že se jedná o opravdu velké slepičí konce.

[editovat] Umístění

Vzhledem k četným ohlasům jest třeba upřesnit umístění biskupa. Naprosto nečekaně se biskup nachází na opačném konci zažívací soustavy, než zobák. Pro natvrdlé je připraveno následující schéma.

----------------
     __
zobák o \
    |    \   biskup
    | slepice  /
     \________/
----------------

Je-li čtenář stále na vážkách, nechť zrakem svým popatří na ilustrační obrázek. Je-li čtenář programátor, pak je možno nahradit slovo "zobák" slovem input a biskup je tam, kde je output.

uncyclopedia