Black Metal

Z Necyklopedie

Křesťanství
Jesus-pastor

Antikrist
Beránek Boží
Bůh
Ježíš
Džízes
Duch svatý
Papež
Papežská neomylnost
Satan

Boží bojovníci
Katolická AO
Kongregace pro nauku víry
Kněz
Nebe
Kanonizace
Novojičtí černoprdelníci
Řád templářů
Zvěrozvěsti

Apokalypsa
Bible
Bible IV.
Black Metal
Ďáblova bible
Hospodine pomiluj mě
Kostel
Misionářská poloha
Otčenáš
Paškál
Posvátná kanalizace
Svatá stolice

Black metal je hudební styl, který je hrán v kostelích, na mších a různých křesťanských akcích, jeho základ je v starých chorálech opěvujících Ježíše Krista, hudba je to klidná, a zpěv je většinou jednohlasný, občas se můžou přidat i hlasy ostatních členů kapely.

[editovat] Hudební nástroje

Tento hudební styl většinou odmítá elektroniku, je použita jen na speciální efekty - beránky, hlas boží, ovce a různou zvěř, použité nástroje:

  • Kytara-pouze akustická, občas se objeví sólo, ale to je krátké.
  • Bubny-paličky ve tvaru krucifixu, bubny polepeny obrazy svatých.
  • Různé menší hudební nástroje, dokreslující atmosféru.

[editovat] Zvuková aparatura

To je kapitola sama pro sebe, většina kostelů, pokud chtěla hostovat jakoukoliv black metalovou kapelu, musela prodat varhany do sběru, často se stává, že tyto soustavy rozbijí vitráže, proto není bezpečné chodit pod okny kostelů v době konání akce.

[editovat] Texty a zpěv

Texty jsou plné lásky boží, odpuštění a kázání, zpěvák je buď ukřižován, nebo je v chlévě, a ostatní členové kapely jsou poutníci / beránci / tři králové / vojáci / rodiče Krista. Všechny texty bezezbytku jsou proti Satanovi.

[editovat] Koncerty

Organizace koncertů spadá výhradně pod církev. S největší hustotou koncertů se setkáváme po dobu křesťanských svátků, jako jsou velikonoce nebo vánoce. Na koncertech je přísně zakázáno pít alkohol nebo provozovat barbarské tance, známe pod souhrnným názvem pogo, divák má povoleno pouze stát a tleskat. Na blackmetalových koncertech se také často setkáváme s mluveným slovem, když místní farář nebo kněz, během pauzy mezi kapelami, předčítá z bible.

[editovat] Komerce v Black metalu

Existují i kapely, které vydělávají nechutný peníz, POZOR, jde o DOBROVOLNÉ příspěvky.

[editovat] Kapely

Mezi nejvýznamnější kapely se řadí:

  • Azuth
  • Inferi
  • Funestia
  • Venom
  • Gorgonea Prima
  • Animus
  • Emperor
  • Behexen
  • Burzum
  • Trelldom
  • Frondescent Gout
  • Malvery
  • Svedhous
  • Selvmorrd
  • Nostalgie
  • Alcest
  • Mayhem
  • Satanic warmaster
  • Beelzeb
  • Folkearth

[editovat] Jak být správným Black Metalistou???

Vždycky jste chtěli být blackmetalisty, ale nevěděli jak na to? Tohle je vaše spása!

  • 1) Buď "vopravdovej."
  • 2) Nebuď gay.
  • 3) Všichni, kdo nejsou "opravdoví" jsou gayové.
  • 4) Na koncertě se nebav. Stůj s rukama založenýma křížem a temným pohledem.
  • 5) Obracej všechny kříže, co objevíš, hlavou dolů.
  • 6) Když ti tvoje máti řekne, abys to sebral ze země, tvař se moc temně na to abys to udělal...
  • 7) Seber to!
  • 6) Piš do undergroundového, "opravdového", obskurního necro-zinu. Pište jenom o "opravdových kapelách" o kterých v životě neslyšeli ani "opravdoví" metaláci.
  • 7) Ujisti se, že vaše album se začne pořádně prodávat až tři roky po vydání. Je "kultovní."
  • 8) Pokud seš na pochybách, zakřeň se a řekni "Only the True Norwegian Black Metall."
  • 9) Když to nezabere, agonický křik umírající bestie vyplní sebetrapnější ticho.
  • 10) Sodomize a virgin whore. (nejde to přeložit, nejde to udělat, ale je to název kultovního alba, takže byste to měli umět!)
  • 11) Nikdy nikdy NIKDY nebuď tolerantní.
  • 12) Nikdy nenahrávej písničky kratší než 15 minut a s méně než 15 přídavnými jmény v názvu.
  • 13) Nevykládej vtipy, který by pochopila leda tvoje máti.
  • 14) Nevykládej vtipy.
  • 15) Na koncertě vyslovuj jména vašich písniček takovým hlasem, že nikdo, kdo nemá vaše "kultovní album" nemůže rozumět.
  • 16) Producenti: pokud to nebolí poslouchat, není to "opravdový!"
  • 17) Dožeň jednoho z členů kapely k sebevraždě a pak prohlašuj, že ho zabil "mainstream" "infikující" "opravdovou scénu".
  • 18) Měj několik postranních projektů. Jsou v nich všichni členové tvojí kapely.
  • 19) Pokud se tě jinej "opravdovej" blackmetalák zeptá, co to vlastně je, řekni něco v duchu "to je ta pravá esence opravdového zla v blackmetalu". Ujisti se, že potom nebude mít potuchy, co to "opravdovej blackmetalák" je.
  • 20) Ujisti se, že přebal vašeho alba nikdy nebude víc jak tříbarevný - povolená je černá, šedá a červená.
  • 21) Veřejně prohlašuj, že vaše kapela "nepropaguje žádné náboženství" a pak použij slovo Satan 400x v jednom songu.
  • 22) Nikdy si nevycpávej svoje obrovský boty, aby ses na nich udržel.
  • 23) Nenos baseballovou čepici - obzvlášť ne červenou s kšiltem dozadu.
  • 24) Nikdy nedokonči, cokoliv začneš.
  • 25) "Hail!" je jediný možný pozdrav mezi "opravdovými."
  • 26) Pokud se cejtíš zvlášť "opravdově", tak "Inferrnal hails!"
  • 27) Vaše hudba se nikdy nesmí vyvíjet. Trvej na tom, že musí znít stejně jako před devíti lety.
  • 28) Všechna loga musí obsahovat nečitelný nápis a alespoň jeden obrácený kříž a/nebo pentagram. Toto pravidlo je neporušitelné.
  • 29) Navrhni vaše komplexní logo černým fixem do sešitu z matematiky.
  • 30) Doma měj stovky metalových alb a cédéček. Pravidelně z nich posloucháš asi čtyři.
  • 31) Jediný možný smajlík v internetové komunikaci : :-(
  • 32) V názvu vašeho alba není "nordic" ani "nothern"? Amatéři!
  • 33) Správný spelling je pro dětičky.
  • 34) Všichni tví domácí mazlíčci se jmenují "Mučitel Krista".
  • 35) Vyhlašuj veřejně, že seš satanista a v kontaktu s pravou severskou pohanskou tradicí... a tvař se, že to dává dohromady smysl.
  • 36) Pokud to jde, název vašeho alba by se měl skládat ze tří naprosto nesouvislých slov (viz Enthrone Darkness Triumphant, Spiritual Black Dimensions, Puritanical Euphoric Misanthropia, Godless Savage Garden)
  • 37) Jak všichni víme, holky nemají v homoerotickém světě blackmetalu žádné místo, ale jestli tě bude prosit, necháš jí nahrát pár "panenských výkřiků" na pozadí.
  • 38) Za účelem dokonalejší nesrozumitelnosti vašich textů pište texty v jazyce, kterýmu zpěvák ani trochu nerozumí (doporučujeme: norština, latina, orkština).
  • 39) Neposlouchejte Cradle of Filth; nejsou "opravdoví".
uncyclopedia