Bob dylina

Z Necyklopedie

Metla.png

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: forma, styl, obrázky

Tento článek pojednává o životě, díle a smrti Boba Dyliny. O nečem jiném pojednávají jiné články.

Bob Dylina vlastním jménem Lakátoš Čurejka je Brdský písničkář, civilním povoláním hubitel potkanů, zloděj barevných kovů a Vůdce vzbouřených čichačů lepidla HipPiss. Také je významným žákem Raniho Sraniho. Narodil se 24.květence 1941 v Černošicích v ghétum Všenory a Mokropsy. Nejslavnější píseň Boba Dyliny se jmenuje Blowjob in the Troubled Water. Píseň je to veselá a vocaly k ní nazpívala Iveta Bartošová a Jirka Bartoška Korn. V Dylinových textech se zrdcadlí zejména to, že je to pošuk.

Někdo namaloval píču na zeď

Někdo namaloval píču na zeď

Na zdi se píča hrdě dmula

Nedbala nic na to

Že podobná si není

Shlížela ze zdi povýšeně

Na pohoršené lidské pokolení

Někdo namaloval zeď na píču

Šmouhy, fleky a kocouři

Aby tyfus schvátil toho vola Co řemeslu nehoví zřejmě zhola

Píča na zdi

A zeď na píču

Obě brzo někdo přemaluje vápnem

Bob Dylina

[editovat] Život

Dylina prožil pohnuté dětství v Ghétu Všenory u Černošic. Zde v Šesti Letech založil kapelu Ortel kterou však záhy opustil po rozporech s ostatními členy, kteří nesli nelibě jeho Homofóbní sklony. Nedlouho poté založil tedy novou Všenorskou Kapelu Olympic. Tuto však opustil, když poprvé chytil na turné po Všenorských kulturácích kapelu. Během léčení využila zpěvačka kapely, která neměla Dylinu ráda, situace a na jeho post přivedla Ozzyho Vomáčku Vosborna. Dylina pak definitivně zanevřel na zakládání kapel a věnoval se čóru a čichání. K hudbě se nakonec vrátil po dlouhých 12 letech abstinence, během kterých se také věnoval naučným cestám a stal se žákem mistra Raniho Srani a Aštara Šerana Babiše.

Média:https://www.youtube.com/watch?v=eIf6VHXS-SA - Dylinova Milostná píseň

Dylinaarival.jpg

Dylina se svým rivalem Ozzy Vomáčkou Vosbornem

[editovat] Působení v HipPiss

Dylina se v počátku věnoval lovu Velryboňů s hnutím GrennPiss a klácením stromů s odborovou organizací Děti z Tebe. Nicméně po příklonu obou skupin k náboženskému směru ANOnismu se citlivý Dylina odštěpil a založil vlastní terosristickou buňku s názvem HipPiss.

[editovat] Sólová kariera

Po návratu z Indie, Propánu a Butánu a Šesté zatáčky páteho vesmíru třetí dimenze se nakonec rozhodl vrátit k hudbě a stal se písničkářem a virtuózem hry na Kazu. Se svojí první sólovou deskou Ve stínu Skínu a Baldachínu (vydavatelství Phantom Emi) sklidil světový věhlas (Zejména kolem Černošic a Týna nad Vltavou). Hlavní hit [V jejím chlupatém Klíně se něco hýbe] se dodnes line z rozhlasových přijímačů a vylučovačů Všenorského Gheta. Další skalpy na sebe nenechaly dlouho čekat a už s titulní písní (Hlu bokov ní) následující řadovky Duety s Dádou Julčou Patprsovou obsadil Dylina čelní místa žebříčků popularity.

Dylinakoncertuje.jpg

Bob Dylina při vystoupení na Festivalu Wood-stoka na Hrádečku

[editovat] Ohlas písní Kosmetických

V roce 1984 se na přímluvu sv.Vladimíra Remka nestal Dylina tak jako mnozi namornikem, nýbrž Kosmonautem. V lodi Žigulik 33 odstartoval z kosmodisku Milešovka na cestu na Pluto a zase zpátky o čemž pak napsal knihu na Pluto a zase zpátky a své pocity sdělil i posluchačům na desce CD Ohlas Písní Kosmetických.

[editovat] Smrt

Je nám líto, ale Dylina je bohužel živý, proto vám nemůžeme sdělit žádné podivuhodné informace o jeho skonu. K jeho hrobce se samozřejmě chodí vyplkat tisíce poutníků a jednou byla zneuctěna posráním od radikálního šotouše. Fanynky pak každoročně při příležitosti Dylinova doposud nekonaného skonu kladou k jeho hrobu svévlhké kalhotky a to i přes výslovný zákaz správce hřbitova Borise Putinova Jelcina Vobočího.

uncyclopedia