Bojový styl Rocky

Z Necyklopedie

Rocky

Velice dobré přijetí rány v Rocky stylu.

Rocky styl je původní velmi účinné bojové umění ze kterého se později vyvinula umírněnější forma zápasu - box. Hlavní strategií je vydržet strašlivé množství ran do hlavy, až se protivník unaví. Široká veřejnost se o něm dozvěděla teprve v 80. letech ze stejnojmenné filmové série Rocky. Mecenáš této série Sylvester Stallone usiluje již řadu let o zařazení Rocky stylu do programu olympijských her.

Když umřel, tak umřel...

— Ivan Drago po zápase, kdy Apollo Creed nevydržel Rocky styl

[editovat] Bojový systém Rocky

Systém se liší od ostatních bojových umění právě použitím hlavy jako hlavní obranné pomůcky. Při správném tréninku hlavy tak lze v zápase úspěšně ranám soupeře nastavovat lícní kosti, bradu, spánky, oči i uši. Po zhruba patnácti tříminutových kolech dojde i u sebelepšího útočícího protivníka ke značném vyčerpání a může být snadno poražen.

Ivanrocky

Nádherná výměna a propracovaná technika: protivníci se vůbec nekryjí, ruce správně svěšené dole u pasu a střídají se v co největších úderech.

[editovat] Základní pravidla

Bít se jako zvířata do hlavy minimálně 45 minut. Pak lze teprve zápas rozhodnout. Soupeři musí mít do krve rozbité obličeje a oči tak opuchlé, že skoro nevidí. Pokud je obličej dostatečně rozmlácen, je povoleno i pár tvrdých úderů na spodek. Zvláštními body je ohodnoceno úplné odkrytí se, nastavení tváře a vyzývání soupeře k co největší ráně. Bývalý mistr světa Mike Tyson naopak doporučuje ukousnout ucho.

Shaolinvrtacka

Zajímavé techniky na posílení hlavy vyvíjejí v Číně a v nejbližších letech se tak dá očekávat jejich vstup do světové scény boxu v Rocky stylu.

[editovat] Bojové techniky

Údery pěstí je doporučováno nacvičovat na půlkách krav a prasat v mrazáku, až se vám podaří zlomit jim žebra. Není však nutné zabývat se vlastními údery přespříliš. Stejně to proti dobře cvičenému Rocky protivníkovi nepomůže a jeho hlava odolá minimálně oněch zmíněných 15 kol.

Hlavu otloukávejte postupně, až se propracujete k betonu a mozek si na nárazy zvykne. Postupný trénink je individuální a nikde nebyl hlouběji popsán. Největší mistři jsou však schopni zasáhnout sloup elektrického vedení za jízdy v rychlíku bez úhony.

Zázračným podpůrným prostředkem každého Rocky bojovníka je pozření 5 syrových vajec každé ráno nalačno.

[editovat] Zakázané bojové techniky

V žádném případě není povolen dobře mířený úder, po kterém se dostaví tzv. vypnutí mozku, upadnutí a stav označovaný jako k.o., který by protivníka vyřadil z boje předčasně, jak se mnohokrát stane v simulantských nekontaktních sportech jako jsou box, thajský box, K-1 a podobně. Soupeř musí být umlácen postupně a padnout vyčerpáním.

Sport
Gordomarpla Disciplíny AlkoholismusAtletikaBahenní souboj s tygremBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHázenáHod granátem na plechovkuHod kilemHod hovnemHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRagbyRallyŘitní alpinismusSchodySkoky do hloubky na časSkoky do vodySnowboardingSvátostný sedmibojŠachyTour de franceVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováPavel BémBoryšTomáš DošekRadek DudaWayne GretzkyDominik HašekZlatan IbrahimovićInriJaromír JágrMarek KuličLionel MessiKarel PoborskýTomáš RosickýRoger FedererNovak DjokovičDjoković NovákVlastimil Vlášek
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy AC Sparta PrahaSlavia 071 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecČeská fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKlausubova jedenáctka (2018) • Kapří ligaArsenalČelzýReal MadridHC Sparteşcu RomâniaHC Brno BystrcHC Jestřábi Prostějov
uncyclopedia