Bon Pari

Z Necyklopedie

Bon Pari jsou tvrdé bonbóny. Vyrábějí se v mnoha příchutích, které člověk snad ani nedokáže napočítat.

Bonpari

Logo Bon Pari

[editovat] Historie

Bonbóny Bon Pari se začaly vyrábět v prvočíselném roce 1993, hned jak se rozdělilo Československo. Tehdy se Bon Pari vyráběly pouze v jedné příchuti. Bon Pari byly velice oblíbené bonbóny, takže bylo rozhodnuto, že začne výroba nové příchuti Superkyselé. Tato příchuť byla také velmi oblíbená. Nakonec bylo zákazníkům úplně jedno, jaké Bon Pari si koupí. Originální příchuť byla pojmenována Bon Pari Original. Od roku 1993, kdy začal prodej těchto bonbónů, se prodávají bonbóny Bon Pari v mnoha příchutích (viz část Příchutě).

[editovat] Stížnosti

Zoubek

Tohle se vám může stát, pokud nedáváte pozor na tvrdost Bon Pari. Někteří lidé to ale měli horší.

Bon Pari jsou známé hlavně pro svoji tvrdost. Řada lidí si vylámala zuby na těchto bonbónech, bez ohledu na to, jak se o ně starají. První takový případ se stal v roce 1997 (pozor, zase prvočíslo!), kdy si jeden chlapec vylomil na superkyselých Bon Pari 4 zuby. Podle výrobce se chlapec nestaral důkladně o svoje zuby. To ale nebyla pravda. Chlapec říkal, že si zuby čistil 2x denně, a když se mu chtělo, tak i 3x. Výrobce prohrál tento spor. Po tomto incidentu se stávaly další takové případy a výrobce obdržel hodně stížností. Na základe těchto stížností se vyrábí nová pachuť, která byla pojmenována Bon Pari pro lidi se špatnými zuby, ale známe ji spíše jako Bon Pari želé. Po tomhle rozhodnutí výrazně klesl počet obdržených stížností. Že by to vážně byla ta zanedbávaná hygiena?

[editovat] Příchutě

Příchutí Bon Pari je vážně hodně.

  • Bon Pari Original - originální příchuť Bon Pari
  • Bon Pari Superkyselé - kyselost přece nemůže zabíjet
  • Bon Pari ICE - při výrobě této příchuti byly bonbóny na 3 roky dány do mrazáku
  • Bon Pari Želé - lesní plody - oblíbená příchuť i mezi lidmi, kteří si čistí zuby
  • Bon Pari Vitamín C - Bon Pari s ovocem
  • Bon Pari Sperma - málo známá příchuť se spermatem, po 2 týdnech byl ukončen prodej, řada lidí se ale snaží o její návrat
  • Bon Pari Ostatní - nikdo přesně neví, co to má být za příchuť, několik lidí v tom zaznamenalo lidské penisy a embrya
uncyclopedia