Braškov-Valdek

Z Necyklopedie

Digitální fotoaparát.png Temuto článku sa nedostává fotka. Kdo béváte het, bléskněte to.

„Ty zákony, které jsou potřeba ku prospěchu této země, budeme schvalovat třeba i s komunisty. A kdyby Valdečtí uměli psát, tak je budu schvalovat s Valdečany.“

- Jiří Paroubek

„Já vám již asi po sté opakuji, že koňské výkaly nechci.“

- Miloš Zeman

Kolonie obce Braškov, jež byla na začátku dvacátého století založena slovenskými (hornouherskými) přistěhovalci. Byla vystavěna podle špatně čitelné fotky septiku, již náčelník(starosta) omylem považoval za obraz ufa, jež ztroskotalo na Sibiři.

Valdek je vlastně taková díra obklopená poli s kukuřicí. Pokud vám někdo z Valdeku bude tvrdit, že mají rybník, neberte jej vážně – myslí jen louži, kam všechny okolní vsi vyvážejí fekálie.

A nyní již k samotnému názvu: jmenovalo se to jen Díra, než přišly podzimní mrazíky a Milan Č., právě jedoucí s fekálním vozem, zahlédl několik sedláků, kteří na něho volali: „Naval deku!“ Odtud tedy právě ten název Valdek.

[editovat] Valdek a jeho militantismus:

Valdek je spojený telegrafním drátem s Prahou 666. Když jim Praha v září roku 2001 odeslala telegram o tom, že teroristé zaútočili na Ameriku, Valdečané byli v koncích. Zeptali se nejzcestovalejšího obyvatele, co to ten Amerika je. Dostalo se jim odpovědi, že je to obrovská vodní nádrž vedle Unhoště.

Náčelník okamžitě vyhlásil částečnou mobilizaci a jmenoval Radu starších, která se měla podílet na nákupu nových bojových prostředků. Byl tedy vznesen návrh, aby si Valdek nakoupil letectvo. Rada to jednomyslně odhlasovala (jen dva z deseti věděli, co to letectvo znamená). Bylo tedy nakoupeno 1313 poštovních holubů a 100 plátěných draků. Jednou když přes kolonii přelétala stará cesna, Valdečané si mysleli, že jim teroristé chtějí shodit napalm na jejich pole.

Okamžitě tedy vypustili holuby, kteří zaplnili motor cesny. Ta musela přistát v poli. Valdečané na ni podnikli útok pomocí koulí z koňských výkalů. Cesnu zachránil až narychlo přivolaný vrtulník PČR. Na Valdeku jsou prý dodnes k vidění kněží uctívající objekty ze slámy, jež nápadně připomínají již zmíněný vrtulník.

[editovat] Valdek a známé osobnosti

Jednou se zde zastavil Sigmund Freud. Po mnohadenním bádání jsme přesvědčeni, že právě zde načerpal inspiraci pro knihu: Já a divočina. O tento zážitek jsme se podělili s Václavem Klausem, který samozřejmě nesměl zůstat pozadu a napsal knihy Hnůj z cest a Daleko od civilizace. Přišlo nám ale i echo, že právě zde zastavil Josip Stalin, a že právě zde napsal knihu Cesta po Prdelsku. Podle některých informací prý obsah této knihy dodneška telegrafují. Jednou k nim totiž přijel Miloš Zeman a poradil jim, aby tuto knihu prodávali jako toaletní papír. Valdečané vyvalili oči, a tak jim Miloš za pomoci dvanácti citátů vysvětlil, co že to ten toaletní papír vlastně je.

[editovat] Obyvatelstvo

Samí vidláci, nejinteligentnější z nich vystudoval Speciální a praktickou školu Kladno. Kolují o něm legendy – prý vznikl tím, že se několik rolníků ožralo a kopulovalo s prasopsem (ano, i prase je inteligentnější než Valdečan). Prasopes byl poté rituálně sněden.

[editovat] Vynálezy

Braškov, když měl někoho vystudovaného, začal vynalézat. Jako první vynalezli bojové zlepšováky UV 9 a HM.

  • UV 9 – takzvané útočné vidle 9 hrotů – nejmodernější typ útočných vidlí, jež se od dob Jana Žižky dočkaly první inovace – bylo jim přiděláno šest hrotů – a to z nich udělalo výjimečně nebezpečnou zbraň.
  • HM – hovnomotor. Je to naprostý technický výstřelek – něco jako parní stroj, místo vody fekálie, místo uhlí koňské výkaly.

[editovat] Policie

Jedna motorizovaná jednotka: několik policistů na fichtlu HM.

[editovat] Bydlení

Stodola, několik chlévů, zemljanky.

Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

13370m3Ř1CeBělá pod BezdězemBezprávíBenešovBezvěrovBílá HlínaBozkovBnL-StBBraškov-ValdekCítovČambuzyČernošiceČeské BudějoviceDobřejoviceDobruškaDolní BrusniceDolní VlkýšDomašínDomažliceDrahňoviceHolubiceHoršovský TýnHostiviceHoštice u VolyněHradubiceHrochův TýnecHumpolecChánovChebChomutovChrudimJablonecJílové u PrahyJindřichův HradecKameniceKameňákovKarlovy VaryKebliceKladnoKlatovyKlášterec nad OhříKocourkovKošticeKralupy nad VltavouLančkrounLiberecLitoměřiceMariánské LázněMechovMělníkMilevskoMladá BoleslavMostMšenoNečínNěmecký BrodNová PákaNové Město nad MetujíOpočnoOvčáryPakov nad JizerouPardubicePičínPilníkovPísekPitkovicePlzeňPráglPrahaPrachovicePrůhonicePsojedyRokychcanyRudolticeŘíčanySezemiceStaré Město pod ZemlšutremSlanýStrakoniceŠtětíTáborTepliceTýn nad VltavouVarnsdorfVelké ZadkoviceVlašimVolyněVysoká PecÚstí nad LabemVerneřiceZáchodskoZbecznikZbiroh

Moravstán
a Slizko:

AdamovBiskupiceBoskoviceBlanskoBrnoBrušperkBřezíBučoviceČunkovoDačiceDešnáDomašínGottwaldovHulínChladnáChorniceIvančiceJavorníkJihlavaKarvináKladkyKnínice u BoskovicKopřivniceKruhový JičínKuřimLipník nad BečvouMalá VrbkaMoravská Třebovᨕ Moravské BudějoviceNapajedlaOlomoucOrlováOstrá nad PšenkavouOstravaProstějovPustá PolomŘiťoviceSai-Ta-ViSmiloviceStudénkySvětlá u BoskovicШалинградŠumperkŠumperk - Peklo na zemiTelefončUherské HradištěUherský BrodVlčnovVyškovZnojmoŽdániceŽďár nad SázavouŽulová

Cizina:

AdamstownAktronovicaBerlínBratislavaBrixenBruselBudapešťDomašínDlážďanyFekete-VodérádFolkušováFuckingGothamHulánbátarKekésvárostárojvarány…Krung Thep Maha...LALlanfairpwllgwyngyllgo...MachačkalaMoskvaNeapolNový Jeruzalém…NevyslovitelnojeNew YorkPařížPrdelPrdelskSchengenSviňobrodUžhorodVídeňVyšná Diera pod Sráčom

uncyclopedia