Bradavice

Z Necyklopedie

Bradavice leva.jpg

Správná levičácká bradavice - exemplární případ

Bradavice prava.jpg

Václav Klaus je hrdým nositelem pravičácké bradavice

Bradavice stred.jpg

Tento pán nemá ve svém politickém smýšlení zas až tak úplně jasno.

Bradavice umístěná na obličeji je jednoznačný identifikátor smýšlení nositele. Jedná se o zpravidla kruhový přírodní útvar, v některých případech obohacený o ochlupení.

[editovat] Vznik

Bradavice není nemoc, to především. Je to ozdoba, něco jako paví peří, datlova červená čepička či rudé zadnice paviánů.

Ozdobu vytváří samo tělo nositele a to v důsledku nadměrné tvorby egoinu, což je tajemná sloučenina, která vzniká (zpravidla, ale nikoli výlučně) v tělech politicky činných osobností. Něco jako Cyránův nos - "Velká bradavice velké Ego značí".

[editovat] Druhy

[editovat] Levicová bradavice

Typickým představitelem tohoto populárního kusu je ta, kterou se může pyšnit Jiří Paroubek. Je umístěná na levé tváři, kde společně s jinými oku lahodícími atributy osobnosti podtrhává osobní šarm nositele. Umístění je důležité, neboť na první pohled definuje politické zaměření.

Podrobnější údaje naleznete v článku Paroubkova bradavice.

[editovat] Pravicová bradavice

I Jeho Veličenstvo Vašík II., řečený Skromný, má svou bradavičku. Pravda, její lokalizace je na pravé tváři a není tak vyvinutá, jako ta Paroubkova, ale je tam. Podle fyziognomických výzkumů značí velké ego a překvapivě i nízkou toleranci k názorům ostatních. To u Tatíčka národa poněkud překvapí.

[editovat] Středová bradavice

Mahmoud-al-Zahar, spoluzakladatel odborové organizace Hamás, která oblažuje humanitárními dávkami chudého souseda – Izrael, je představitelem nevyhraněné osobnosti, neboť jeho bradavice dokonale a bez nejmenších pochyb dokladuje jeho středové zaměření.

[editovat] Genitální bradavice

Tento případ je hojně rozšířen, ale pro naše výzkumné účely - rozpoznávání politického smýšlení - se až tak moc nehodí. Je sice nezvratným důkazem, že nositel je krokot, případně ženský protějšek krokotův, ale uznejte - náš vědecký tým má přeci jen zajímavější projekty, než chodit od politika k politikovi a koukat jim do kalhot, případně kalhotek. No, i když..

Zdravotnictví
Ukopnutý palec Anatomie

BradaviceČakraErekceG-BodJazykKadidloKouleKoulenoKrevní plazmaMyšlenDívadloPenisPlešPlícePrsPrstySrdceStydké pyskyUherVaginaVlasyZuby

Prašule Léky na choroby

BukakeMočPlaceboVšemženPoloniumWobenzym

Arteterapie Léčebné metody

Domácí léčeníJak získat správnou liniiKardiostimulátorMasážNarkózaOperacePorodRH faktorTotální endoprotézaUrinoterapieVodková pumpaZdravíZimním spánkem proti obezitě

Zdravotníčka Zdravotníci

LékařRadim UzelLeoš HegerMirek Oplzlák

Zákaz vstupu, hadi! Zdravotní zařízení

uncyclopedia