Brexit

Z Necyklopedie

Brexit.jpg

Brexit je kampaň za nucené vyhoštění Británie z EU, kdy i přes prosby nejvýznamnějších Britů, pláč těch samých lidí a výhrůžky ostatních obyvatel tohoto malého ostrova uprostřed mezinárodních vod jen utvrzují ostatní ve vyloučení bez slitování. Británie nás stahuje do spodních vod, zní nejčastější argument pro co nejrychlejší řešení. Britové svoji povahu ukázali již za dob Stalina s Hitlerem, kdy skákali podle toho, který vůdce na ně dříve zapískal. Nyní se snaží stejnou taktikou zalíbit Miloši Zemanovi, který jejich národ označuje výrazem, který již převzal i světový tisk - pussy.

Proti vyhoštění je pouze jeden nevýznamný člen jednoho nevýznamného státu, nějaká Merkelová, která se už projevila v zápase SPARTA - SLÁVIE, kdy za stavu 0:0 pro FC Bayern vběhla na kurt nahá a pobíhala kolem jamky vykřikujíc cosi o svobodě židům. Tisk ji tenkrát počastoval přezdívkou židovská striptérka a takovouhle věc si prostě ze životopisu neodpářete. Jinak není v současné době proti Brexitu žádný nebrit.

[editovat] Výroky o Brexitu

„A ještě jim roztrháme vlajku!“

- Ztohoven

„Ani ty vaše žáby se nedají žrát!“

- Francie

„Tak, a teď rozjedeme tu akci FREXIT!“

- CIA
uncyclopedia