Brno-ÚEM

Z Necyklopedie

Brno- Ústav Elektrotechnické Manipulace

[editovat] Lokace

Mohutný komplex ústavu je situován v nádherné krajině čtvrti Brno-Vineyards, s přímým výhledem na krásy nedaleké továrny na splašky a manipulační vzduchové čáry. Přístup do komplexu není nikterak jednoduchý, poněvadž je nutno před vstupem do prostoru provést převibrování z dimenze šesté do dimenze 5+2i. Převibrování je možno realizovat pomocí odmocňovačky sestavené z jednovstupových logických členů NAND, NOR, XOR a za podpory operačních zesilovačů. Po převibrování vám bude vystavena karta pro přístup do všech subdimenzí ústavu.

[editovat] Členitost komplexu

Komplex je rozdělen na několik subdimenzí uvedených níže:

-Analogově-filozofická kosmická základna

-Matematický matrix s bránou k vesmírným lidem

-Sesterská společnost určená ke skladování studentstva

-Odloučené pracoviště určené ke skladování zpoceného vzduchu

[editovat] Matematický popis

V 4 dimenzionálních maticích

[editovat] Obor zájmu ústavu

Jak již tajný, neveřejný název instituce napovídá, tak hlavním terčem zájmu výzkumného ústavu jest pěstování planých trnek, jenž jsou schopny navodit člověku nejpříjemnější stavy, které obecně označujeme jako průjem. Není však žádným tajemstvím, že zde také dochází k návrhu kosmických lodí pro ligu vesmírní lidé a nezávislou organizaci členů skupiny Kult ampérmetru, jinak známou jako vědecký tým necyklopedie.

[editovat] Testované subjekty

Majoritní podíl testovaných subjektů jsou štětečci, minoritní pak sovičky. Štětec je označení pro osobu mužského pohlaví, jenž má hlavu osazenou typickým vertikálně ztopořeným peřím, které, jak již název napovídá, připomíná štětec. Původní myšlenka této identifikace je dosud neznámá, nicméně obecně se má za to, že vznikla jako vzpoura proti sílícímu vlivu vojenských sil na území oblastí, kam je schopna dojet bojová šalina, či doletět šalinokoptéra. Zmíněná minoritní skupina soviček není primárním subjektem výzkumu, nicméně jsou využity jako volavky k vábení štětců. Tato politika se zdá být úspěšná a ústav si tak zajišťuje velmi dobré postavení ve výzkumu účinků elektrického proudu na štětec, barvu a sovu; považované za základní elementy.Z přítomných soviček si naprostá většina štětečků nic nedělá a věnuje se raději šotoušství.

[editovat] Domorodí obyvatelé ústavu

O domorodých obyvatelích ústavu není dosud nic známo. Tu a tam je možno některého z nich spatřit v šalině. Mnoho z nich, stejně, jako štětečci, denně do ústavu nosí základní výbavu, kterou je remoska, mikrokontrolér 8051, AVOMET, manipulátor a ostatní vědecké pomůcky.Domorodí obyvatelé se zde člení na IT guru ,kteří jsou vybavení IT Mikinou se speciální povrchovou úpravou ,která spočívá v smradlavosti nejvyššího rázu.Tuto Mikinu nosí neustále a nečistí ji.

[editovat] Možnosti zásobovací činnosti

Zásobovací činnost je poskytována v nedalekém skladu lihovin, které jsou tolik nezbytné ke každodennímu výzkumu, jako samotní domorodci.

[editovat] Možnosti dopravy k ústavu

Pacienti mají možnost dopravy šalinou, jakožto trakčním vozem z brněnského hlavního nádraží. Alternativní doprava vede přes Vineyard Hill za pomocí trakčního vozu typu gumová trakce.

uncyclopedia