Brno-Pisoárky

Z Necyklopedie

Pissarky

Pissárky se měly stát Mekkou prostatiků celého světa.

Brno-Pisoárky (cajzlovsky Pisárky, v hantecu Šrajbec) je brněnská městská část, kterou si založili v roce 2003 (všimněte si, že to je prvočíslo) frustrovaní Brňané, kteří se nedokázali vyrovnat se skutečností, že Praha je městem s nejvyšším počtem veřejných záchodků v celém Česku (všech pět pražských veřejných záchodků je lokalizováno v pražské čtvrti Malá Strana) a doufali, že založením Pisoárek se vyrovnají nejen Praze či Pise v Itálii, ale i samotnému Bruselu, který je proslulý jako nejvyčůranější město celé EU.

Smělý projekt povznesení Pissárek (staromoravský pravopis se zdvojeným "s" byl převzat do angličtiny, kde dal vznik slovesu to piss = chcát, odtud též pissing = chcaní) spočíval v transformaci nevyužívaných předválečných monstrózních sklobetonových stodol, které měly být vybaveny nejmodernějším hygienotechnickým zařízením a měly tak vytvořit největší pisoárovou aglomeraci celé EU a patrně i celého světa. Prvně v dějinách lidstva by tak Brňáci dosáhli nějakého pozitivního primátu.

Skvělá a odvážná myšlenka, která měla z Pissárek učinit ráj všech prostatiků ale ztroskotala na příslovečné moravské nesvornosti. Naprostá většina konzervativních Brňanů se odmítla smířit s pokrokem a i nadále chodila močit do starožitné kašny na Zelňáku. Společnost Veletrhy Brno a. s. proto pořádá v nevyužitých prostorách plánovaných veřejných záchodků pravidelné Brněnské veletrhy. Toto místo si za své působiště vybrala také OSA a vznikla zde i Vozovna Pisárky.

Vzhledem k tomu, že podle smlouvy měla močovinu z Pissárek využívat firma IG Farben, hrozí nyní Brnu mezinárodní arbitráž. Močovina se zde vyrábí z nevyužitých přebytků při místní léčbě metodou urinoterapie.

Hovnocuc edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult Baby storyAdult BabyDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní   
Zelny-rynek-moderni-architektura
Brněnské čtvrti a pamětihodnosti
BetonovoBlekfíldCentralnojeHusoviceMaloměřiceMonte BúPisoárkyVineyardsŽiguljovskŽebrotín

AZ TowerPřehradaHlavní nádražíNáves SvobodyMetroLetištěHedvíčkova třídaNové nádražíOnderculus RomanusPetrovská mešitaPhallus BrunensisNoční linkyŘíční flotilaStarobrnoStart raketoplánuŠalinTubaU PavoukaVozovna PisárkyZOOZelný rynek

uncyclopedia