Bukkake

Z Necyklopedie

Bukake

První krabičky revolučního léku opouštějí brány brněnské Lachemy. Cena je stanovena 50.000 Kč za balení (nedostupnost pro asociální živly a Číňany), 2 dávky budou hrazeny zdravotní pojišťovnou.

Bukake je světoznámý alkoholický nápoj, který vznik již v pravěku. Vynálezcem je africký kmen Ululabumba mukaluliki pongomalake guardekamba matoke, jenž je předkem dnešních Pšonků. Tento blahodárný nápoj se vyznačuje obzvláště blahodárnými účinky, které působí dotyčnému pijákovi blaho a slunce v duši a příjemný uvolňující pocit mravenčení kolenou. Moravští vědci vynašli metodu, jak z nápoje vyrobit lék na neplodnost.

[editovat] Výroba

Bukake se vyrábí ze spermatu šamana, náčelníka, bojovníků a lovců kmene Ululabumba (atd.). Sperma se ejakuluje do nádoby, která se jmenuje stejně jako blahodárný nápoj - Bukake. Je promícháno, šaman mu požehná a se souhlasem Chucka Norrise se do něj přidávají další přísady: nehty, vlasy, popel, krev, pot a slzy. Pro dochuzení se dodá olej vymačkaný z obětní lamy. Tato směs se vlije do nádoby Bukake-Bakelo, kde po dobu dvou týdnů, eventuelně také dokonce dvanácti let, kvasí. Po vykvašení je mu znovu požehnáno šamanem, aby zlý duch alkoholu neodcizil zázračné blahodárné účinky. Proces žehnání Bukake a zaklínání zlého ducha trvá tři měsíce. Popišme si jej tedy detailně:

[editovat] Žehnání Bukake a zaklínání zlého zlého ducha

Šaman se sám s nádobou Bukake-Bakelo na zádech odebere do obřadní jeskyně Bukake-Bong. Tam je již nachystáno vše potřebné: zapalovač, brikety, ultrafialová lampa, hrneček na mléko, kadidlo, mirha a pět chcíplých koček. Při obřadu se používá podobného postupu jako při Otáčení hrnečků na mléko uchem doprava pod ultrafialovou lampou o půlnoci. Šaman rozdělá oheň a začne zpívat speciální obřadní písně zvané Bukake-Songo. Při zpěvu smilní, obcuje a pošlapává odpustky. V té chvíli je Bukake požehnáno. Obřad se musí vykonávat o půlnoci, při dešti a příjemném světle ultrafialové lampy. Trvá do rána, kdy je celý šaman vyčerpán. Jeho vyčerpání je doprovázeno defekací a urinací. Je tak fyzicky neschopen, že dalších třináct dní leží bezvládně v jeskyni Bukake-Bong a vyčkává na správnou polohu měsíce, hvězd a flotily Aštara Šerana. Po nabrání sil odchází zcela vyhublý zpět do vesnice. Jeho příchod do vesnice se oslavuje tradičními slavnostmi Bukake-Mejdanange. Nápoj ochutnávají nejprve panny, které jsou posléze uznány ženami a jsou připraveny ke sňatku a k těhotenství.

[editovat] Proč se pije Bukake?

American bukkake

Američané by rádi získali licenci na prodej bukake. Jenže co ti yankeyové mohou chtít, když už v reklamním filmu zkomolí název

U kmene Ululabumba mukaluliki pongomalake guardekamba matoke se Bukake používá jako obřad zženštění dívek. Lidově řečeno: Pokud se dívka nenapije Bukake, není uznána ženou a nemá právo na potomky. V moderním světě se Bukake pije nejčastěji s přáteli. Pije se jako lék. Anebo jen tak pro zlepšení nálady.

[editovat] Bukake v Evropě

Americký cestovatel a nalezitel dobrého i zlého Chuck Morris (podobnost jmen je zcela náhodná) vysledoval v roce 1972 kmen Ululabumba (atd.) a odcizil, když všichni domorodci spali, vzorek nápoje Bukake. Při přestupování na brněnském letišti byl okraden a vzorek Bukake připadl do rukou moravistánskému doktoru Jánošu Stárkovi, který po celých 34 let zkoumal účinky Bukake na neplodných moravských ženách i mužích. Ti byli ihned schopni po pozření tohoto blahodárného daru plodit potomstvo.

Vfksi

Demografická křivka bude brzy stoupat

[editovat] Konec neplodnosti

Centrum asistované reprodukce v Brně před nedávnem objevilo blahodárné účinky bukake na lidskou plodnost. Po požití 10 miligramu bukake dochází k otěhotnění v 99,9742 % pohlavních styků. A to i v případě, kdy žena požírá antikoncepční pilulky. Moravistánským vědcům se podařilo získat od kmene Ululabumba (atd.) výhradní celosvětové zastoupení. Pro Českou republiku to znamená budoucí jisté příjmy v řádu stovek miliard korun. Snad se tak podaří zalátat státní rozpočet po řádění bolševiků.

[editovat] S tématem souvisí

Zdravotnictví
150 0 129023 Anatomie

BradaviceČakraErekceG-BodJazykKadidloKouleKoulenoKrevní plazmaMyšlenDívadloPenisPlícePrsPrstySrdceStydké pyskyUherVaginaVlasyZuby

Prášky Léky na choroby

BukakeMočPlaceboVšemženWobenzym

Krevred4 Léčebné metody

Domácí léčeníJak získat správnou liniiKardiostimulátorMasážNarkózaOperacePorodRH faktorUrinoterapieVodková pumpaZdravíZimním spánkem proti obezitě

Doktorka Zdravotníci

LékařRadim UzelLeoš HegerMirek Oplzlák

Zelený kříž Zdravotní zařízení

uncyclopedia