Cannibal Corpse

Z Necyklopedie

Metla

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: formát, styl, obrázky

Cannibal Corpse je americká křesťanská pop-rocková kapela založena v roce 1988].

Cc2013live

[editovat] Historie

Mladá dívka, Krysa Barnesová, byla členkou křesťanského sboru, který pravidelně v neděli zpíval při mši. Farář jí zpěv pořád chválil, a tak Kryse vnukl nápad, že by se mohla stát slavnou křesťanskou zpěvačkou. V nedělní škole požádala své spolužáky: Paula Mažukoule, Alexe Webmastera, Jacka Rozparovače a Boba Rusáka, jestli by se nemohli scházet po nedělní škole u ní doma v garáži. Spolužáci nadšeně souhlasili. Začali pravidelně hrát. Skupina vešla ve známost díky mírumilovným textům, skvělé chytlavé melodie a také díky koncertům, které byly určené jen k charitativním účelům. Jedna z prvních mladých kapel, která se vydala na pomoc lidem, kteří to potřebují.

Mezi věrné fanoušky Cannibal Corpse patřil i Bob Dolejš, ředitel místního JZD a majitel největší sbírky potratů a křesťanská fanatička Christa Jeblá, které se dokázalo docílit toho, aby kapela pravidelně hrávala na křesťanských akcích v Německu. Vyžádala si hrát výhradně jen první alba, které jsou podle ní nejvíce křesťansky založené.

Kapela též zažila plno sporů mezi členy. Hlavně Jack Rozparovač protestoval s tím, že už nechce hrát jen pro charitativní účely. Krysa Barnesová dostala těžké deprese z faráře, který jí sexuálně zneužíval a Bob Rusák shrábl peníze z posledního charitativního koncertu a už se víckrát neukázal. Zbyli jen Paul Mažukoule a Alex Webmaster, kteří nechtěli, aby se kapela rozpadla, proto si do kapely přizvali novou zpěvačku Jiřinu Fisherovou, kytaristu Pata Briena a klávesistu Robina Úda.

A vše bylo zase při starém.

[editovat] Členové

[editovat] Současní členové

[editovat] Bývalí členové

[editovat] Diskografie

[editovat] Studiová alba

[editovat] Dema

[editovat] Ep

uncyclopedia