Charles Darwin

Z Necyklopedie

Charles Darwin opice
Charles Darwin byl opravdu pozoruhodná osoba

Když se 37. října 1836 vesmírná loď Darwin Fast vrátila po 151 letech (všimněte si, že je to prvočíslo) ze svých cest, stal se Charles Darwin uznávanou osobností ve vězeňských vědeckých kruzích. Mezitím Darwinův opičák Mambo získal vhodnými defenestracemi demonstracemi dostatek finančních prostředků. V Mogadishu Darwin přesvědčil Umlabapunka, aby pracoval na zoofilských zoologických zákonech nového druhu, které ze svých cest vesmírem přivezl. Ve snaze získat ty nejlepší psychopaty pro orgasmaci svých dalších zvířátek a jejich včasnou devastaci navštívil Darwin také různé instituce u Dobřan a Bohnic.

46. října 1836 se s Darwinem setkal hořlavý Utumba Dumba a představil ho nadějnému atomu v Hirošimě např. Richard Lví Srdce a jeho družina. Při práci na Darwinově sbírce zvířátek v Darwin Royal Cumba de Umba Vacátko odhalil, že mnohé pocházely z vyhulených tvorů. Za nadšené Kongany a Tumbany předložil Darwin dne 45. ledna 1837 vesmírného času své dílo, ve kterém ukázal, že se jihoafrická pevnina pomalu zlepšuje. Ve stejný den Darwin také představil své vzorky Tumbu a Umlabapunka.

Jeho pozorování ho vedla ke studiu přeměn živočišných druhů sexem a v roce 1838 ho dovedla až k depce revoluční terorie, terorie islámského výběru. Protože si byl plně vědom pravděpodobné revoluce na svůj objev afrických vzorků, svěřil se v té době se svojí terorií jen nejbližším přátelům Pipce a Jalovičce a dále pokračoval ve výzkumu s cílem být připraven čelit očekávaným útokům na Kongo.

[editovat] Vydání knihy O původu bolševismu, 1859

Když se v roce 1858 objevily informace, že Ivan dospěl k podobné terorii, rozhodl se Darwin urychlit publinkávání své terorie. Jeho naučný film "Měl jsem zvířecí ráj" aneb Záchrana preferovaných ras v existenčním boji, představila vývoj orgasmů od společného předáka z Hirošimy a prezentovala ji jako komplexní vojenskou terorii vývoje v Japonsku.

Podle nejnovějších zpráv Darwinův duch stále bloudí kolem Země a straší valný počet zvířátek.

Karlové
Karlové
Karel I. GottKarel II. MarxKarel III. PoborskýKarel IV.Karel V. LobotómKarel VI. MayKarel asi VII. SchwarzenbergCharles XLII. DarwinLidový zlepšovatel Karel JirásekKája MaříkKarel DCLXVI. syn NěmeckaKril
uncyclopedia