Chris Froome

Z Necyklopedie

Chris Froome - Froomey (1985 v Brexitské Lidově Socialistické Labouristické a Konzervativní Diktatuře).

Froome main 3380459b.jpg

Toto je Chris Froome poté co se dozvěděl že dojel poslední v jeho první a poslední etapě na Tour de France.

Odmalička měl rád kolečka která se otáčejí a na to doplatil už v dědství, bohužel nemohl startovat na mnoha podnicích cyklistiky protože ho skonala jeho lenost. Antikrist řekl: Měl talent vod boha ale naštěstí ho nevyužil a kvůli lenosti vyhrál jen 2krát Tour de France, to si to ale vyžívám. V roce 2010 začal jezdit za stáj Sky, říká se že měl tu čest potkat se v nebi s bohem, bůh mu seslal na zem koně,když se dostavil zpět na zem tak pojmenoval svoje koníky jako stáj Sky. Ale v dalších letech se mu to moc nevyplatilo, protože koníky tak uhonil, že si musel dát roční pauzu. Po roce si ale řek: Nebudu Řek, budu suprovej jezdec na dvou kolečkách a vyhraju všechny závody, no jo no trochu to přehnal no ale dokázal startovat na jednom závodě kde skončil poslední, ale i to je úspěch proti tomu jak dva roky nestartoval, protože byl líný línožrout.

[editovat] Úspěchy

Froomíček ale přece něco dokázal, dostal nejvyšší ocenění za nejlínějšíhom cyklistu v historii. O rok později ale úkazal co je zač a vyhrával vše co mu přišlo do cesty, no jo přece jen chtěl aby jméno Chrisse Froominková bylo zapsíno do knihy nejhorších cyklistů v historii cyklistů.

[editovat] Ta nuda

Ale ta přehnaná nuda kterou musel Froome strpět byla nepřekonatelná a ze zoufalství a znudšnosti začal jezdit pořádně a vida jak najednou zhubnul. Tak to je krásný příklad pro vás děti, buďte líní jako já a v životě toho dokážete tolik jako já, to řekl Froome poté co vyhrál Tour de France. Ale časem už ho začínají bolet klouby a zase byl líny závodit. To je konec příběhu o Chrissu Froomkovi.

uncyclopedia