Cikay Elektrospotřebiče

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Romové.

Cikay
Obchodní řetězce
Koruna

potravinové
Albert
Allahu Akbar
Billa
de Billa
Kaufland
Lidem
Lidl
TESCO
Večerka

nábytkové
IKEA
Necyklokrám

ostatní
Agrofert
Cikay Elektrospotřebiče
IKEA

Elektrospotřebiče Cikay, obráceně také Cikay Elektrospotřebiče je síť prodejen provozujících hlavně v Čechistánu, převážně s černou elektronikou, černými elektrospotřebiči a někdy i s černými nápoji. Přestože má Cikay Elektrospotřebiče centrálu v Brně, největší pobočku měl Cikay v Práglu-Bohdalci, neboť tam je jediné místo, kde je černá díra. Od nedávné doby se však celý Cikay na Bohdalci vcucl to oné černé díry, a nyní se na místě bývalého Cikaye nachází továrna na Opencard. Černá díra podle všeho funguje i nadále.

[editovat] Pracovníci

Místním pracovníkům, pokladním, skladníkům, vedoucím, manažerům, vedoucím manažerům a dalším, kteří pracují pro Cikay Elektrospotřebiče, se říká Cikayové. Jsou proslulí tím, že nosí černou košili a kravatu s logem Cikay Elektrospotřebiče. Ochrance se říká Cigoři.

[editovat] Zboží

Cikayreklama

Typický zákazník Cikay Elektrospotřebiče se od obecního blázna příliš neliší.

V prodejnách můžete překvapivě nakoupit i zboží. Je to sice zvláštní, ale dokonce se ze 30% nejedná o kradené. Největší poptávka bývá ze strany zákazníků o černé zboží. Bílou elektroniku a bílé elektrospotřebiče totiž ani neprodávají.

Zboží, které v Cikay Elektrospotřebiče nakoupíte také mimochodem spolehlivě fungují. Zapnete je, a nemusíte nic dělat, tyto přístroje udělají všechno za vás. Tím, že je zapnete, zvyšujete zisk firmě ČEZ. To je jediná funkce těchto spotřebičů.

V prodejnách Cikay Elektrospotřebiče jsou také nainstalovány makroprocesory a kurvítka, které vám spolehlivě vysají na dálku platební karty.

[editovat] Parkoviště

Jak již jsme se na začátku zmiňovali, v Praze na Bohdalci je černá díra. Přesněji je černá díra na parkovišti. Přijedete na parkoviště, vystoupíte, a chcete si všechny vaše cennosti z auta vyndat, aby vám je nikdo neukradl. Ochranka Cikay Elektrospotřebiče vás ale ujistí a přesvědčí, že se o vaše cennosti nemusíte obávat. Pod heslem „Vaše auto je trezor“ vás ovlivní a zmatou, že veškeré cenné věci zanecháte v autě.

Ve chvíli, kdy vstoupíte do prodejny se vás ujmou objetaví Cikayové a zapomenete, na auto i to, co jste v něm nechali. Mezi tím je vaše auto přesunuto černou dírou do dílen Cikay Vehicles, kde si pracovníci rozeberou majetek a cennosti, vozidlo rozmontují a přelakují na černo a přilepí logo Cikay Elektrospotřebiče. Následovně ho smontují zpět a je převezeno po rychlostních silnicích do Černé Hory a Moldavska, kde je rozprodáno.

[editovat] Původ názvu

Pochází ze slovenského "cikať" – močit.

Žena za pultem edit Bird hand obchod - business - geschäft - commerce - abarrotería - affare - торговля Bird hand
AgroprdAktron TelekomAlčertBhuptgBillboardBojovníci od Al-LidluCall of KauflandCastrolCentral KladnoCentrální šroubCikay ElektrospotřebičeČESCOČeská poštaČínské bistroČínské výrobkyDebillaHorst FuchsCharitaIKEAInzerátKaufmumulandKobloLidem (obchod)ObchodOchrana osobních údajůPlutoniumPodnikatelPojištěníProblientMakroprocesorMasokombinátNákupní vozíkNecyklokrámReklamaReklamy GoogleRobin OilSkálaSlevový kupónŠestsetšedesátšestkaUruguayský pytelVečerkaVietnamské bistroZájezdy last yearZbožíZákazník   
uncyclopedia