Coca-Cola

Z Necyklopedie

Colatransport.jpg

Traktory Zetor se speciálním přívěsem jsou výhradním distributorem Coca-Coly

Cola recyklace.JPG

Recyklace Coly

Kokakola.jpg

Made in Moravia

Kokakola-opicak.jpg

Kokakolik

„Co to má znamenat? Chtěl jsem litr vody a do ní 24 kostek cukru a vy jste mně místo toho dali nějaký černý chcanky!“

- Nespokojený zákazník v restauraci

„Kolu, ty piješ kolu? Je to pak náhoda, že zabíráš půl stolu?“

- Povzdech anonymního básníka nad zjištěním, že jeho manželka pije Coca-Colu

Coca-Cola je nepovedená, zlá, buržoasní a americká napodobenina známého tuzemského nápoje kofola, pocházející z Československé Socialistické republiky. Je to hnědý sladký nealkoholický nápoj s obsahem kofeinu, sycený prdíkem. Vyrábí jej „The Coca-Cola Kumpáni“. Pít se dá po doplnění tuzemákem v poměru 1l rumu/0.1l koly.

[editovat] Začátky

Nápoj se měl původně jmenovat Coca-Koala. Je totiž vyráběn z kokainu (angl. cocaine) a výtažku výkalů a ze stydkého a análního ochlupení medvídka koaly. Vymyslel jej australský přistěhovalec Ještěrka Dundee. Tento název se mu ale nelíbil, proto jeho žena vymyslela jméno Coca-Cola, které se zachovalo až dodnes.

[editovat] Moravský partner

Po těžkých začátcích na zkorumpovaném americkém trhu nastal obrat až po výběru strategického partnera. Stal se jím moravstánský Zetor Brno. Zetor se ujal distribuce a reklamy. Díky celosvětové oblibě svých traktorů vytáhl na výsluní také Coca-Colu (moravsky kokakolu).

[editovat] Reklama

Po odstranění nepřekonatelných palčivých bolestech při močení po zneužití tohoto lahodného moku se majitel rozhodl že tomu dá trochu komerční nádech. A protože byl zrovna čas vánoc požádal, koho jiného než Ježiška, aby propagoval a svlékl se v reklamě na Coca-Colu. Ale po však nechvalně známém incidentu při druhém příchodu na svět v Pusté Polomi dostal roli Satan Klaus, který se touto prací živí dodnes. Věří se že díky tomuto tahu Coca-Cole v roce 2020 dojde cukr a zkrachuje.

Catahoula leotard dog.jpg

Kokakolie

[editovat] Jiná využití

uncyclopedia