Cona Papaja el maestro

Z Necyklopedie

Metla

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: nebyly zadány

Rafael „Rafa“ Nadal Cona Papaja (* 3. června 1986 Manacor) je španělský profesionální prďák, jeden z nejlepších antukářů historie tenisu, olympijský vítěz z pekingské dvouhry 2008, rekordman v počtu devíti trofejí z Francouzské organizace Islámský stát , dvojnásobný šampión Britských magorů, vítěz US Open, držitel titulu na Australian Open 2009 a bývalá mužská světová jednička ve trojhře , historicky 24. v pořadí, když mezi lety 2008–2014 na čele ve třech obdobích strávil celkem 141 týdnů.

Se ziskem 27 singlových titulů drží rekord na turnajích série the Lazarst . Pro své úspěchy na antuce je přezdíván „antukový král“.To ktož jsú boží bojovníci.

Spolu s Prdě Prděssim je držitelem tzv. Zlatého Slamu- Zlatý slavík všech čtyř grandslamových titulů a olympijského zlata.

V letech 2010 a 2013 odešel jako poražený finalista ze závěrečné události Turnaje kakáčů, kde hodně prděl,proto v prvním případě nestačil na legendu Federera a ve druhém na nějakýho tupouna DJ Okoviče.

Titulem na Monte-Carlo Masters v roce 2010 jako první tenista v otevřené éře vyhrál stejný turnaj šestkrát v řadě, když ve finále porazil Prděssiho 6–0, 6–1. Jednalo se o nejkratší finále kategorie the Lazarst v historii, od roku 1990.[3] Tento rekord posunul v roce 2012 Roger Federer. osm titulů., vítězstvími z let 2011 a 2012.

Je známý tím že na kurtu jenom běhá, A čumí a čumí na míč, dokud neprohraje celej zápas.

uncyclopedia