County Life Roleplay

Z Necyklopedie

MinecraftFlag

Státní vlajka CLRP

County Life Roleplay je server, který byl ve 22. století zakázán na římsko-katolickém koncilu v Brně pod trestem smrti upálením na špičatém kůlu.

[editovat] PŘÍBĚH

Duben 2016

Byl to úžasný moment, když díky CapoNova pomalému uchvacování moci za pomoci svého dokonalého manipulování s radistou bigw3bem se CapoNisko dostal do Staff Teamu tehdejšího Real Life Roleplaye. RPilo se, RPilo, Playerbase byl vskutku malý, ale radista bigw3b měl opravdu velké nadšení a očekávání od jeho serveru. Následně přišly prázdniny, a soudruh CapoN společně s radistou bigw3bem začali pracovat na verzi - County Life Roleplay. Tehdá vzali do Staff Teamu taktéž známého separatistu Markýze, který provedl operaci BARS[1] na více známém LOS ANGELES ROLEPLAY[2].

Září 2016 - STÁTNÍ PŘEVRAT

Do našeho komunistického Staff Teamu se dostávají taktéž 2 významní RPeři, kundolapové a vyznavači hezkých dívek - Nadík a Rick94. Krátce po jejich dosazení na hodnost běžného tzv. Staff Otroka - Helpera se začalo proslýchat do hráčských vrstev o politickém vyznání našeho bolševika CapoNa, který, nutno podotknout, adminoval taktéž na LARP, kde pravděpodobně tento bolševismus pochytil. Samozřejmě separatista Markýz začal pomalu plánovat velmi důležitý úkon v historii CLRP a to státní převrat. Samozřejmě v čele státu byl radista bigw3b, který však na slovo poslouchal CapoNa a radostně se přihlásil k pomoci ohledně státního převratu, neboli shození hlavy bolševických myšlenek v tomto světě - CapoNelatuttifruttispaghettismafianisss. Markýz, udatný separatista se rozhodl provést státní převrat ve státě CLRP a shodit komunistického WanTeDa. Ten byl uvalen do vyhnanství a se staženým ocasem se odebral do krajů známé jako Los Dementos.

[editovat] SILVESTR 2016

213-Shuckle

Pokémon Dennyáš

Markýz se rozhodl sepsat s nynější hlavou státu CLRP - radistou bigw3bem sepsat takzvanou Mnichovskou dohodu, kterou určili jednání a podmínky chodu státu a dali tehdejšího separatistu, poté Říšského protektora Markýze do čela, spolu s Říšským vůdcem SS Dědkem. Po určitém času, sám bigw3b prohlásil, že se na Mnichovskou dohodu vykašle a uvrhne ji v zapomnění a tím pádem si bude moct dělat co se mu zamane. Hlavní představitelé státního převratu snášeli tuto dobu dlouhá léta. Jednoho dne se Říšský kancléř Markýz nasral a za pomocí své pravé ruky - Říšského protektora Dědka a Říšského maršála Nadíka a členem WAFFEN SS Metta opustili tento stát spolu s vládními dokumenty a majetkem, rovný jejich velikosti. Ovšem představitel komunistického státu bigw3b se rozhodl popravit veškeré dvojníky našich hrdinů z exilu za sabotáž, a tak se opravdový Markýz, Dědek a Nadík rozhodli uspořádat operaci Sabotáž, což znamenalo vyřadit ze státní evidence několik dokumentů a také osob, mezi nimiž byl i známý bigw3bův pokémon - Dennyáš.

[editovat] ROK 2017

Člen WAFFEN SS, Mett se rozhodl dezertovat z exilu a vrátil se zpět do státu CLRP, kde pokračoval ve své kariéře komunistického otroka. Rick94, nynějším radistou a zároveň členem jednotky GESTAPO donášel nejnovější informace do exilu. Časem se doneslo i to, že bolševik bigw3b se rozhodl uspořádat nábor do otroctví Staff, kam se přihlásil taktéž výše zmiňovaný pokémon Dennyáš a dřívější pro-německý donašeč informací do exilu Alex, který se přihlásil na konkurz Staff otroctví a rozhodl se svou donašečskou kariéru ukončit. Poté se taktéž Gruppenführer Rick nasral a rozhodl se opustit tento, již naprosto bolševický stát a utéct do exilu, kde nadále spolupracuje s Říšským kancléřem Markízem, Říšským protektorem Dědkem a Říšským maršálem Nadíkem.

Py0fS

Z leva: Říšský kancléř Markýz, Říšský protektor Dědek, Říšský maršál Nadík

[editovat] Pokémon Dennyáš

Jednoho dne, se Dennyáš, pokémon žijící na územích různých serverů, rozhodl přistát i na našem oblíbeném County Life Roleplaye. Nejdříve se spřátelil se Zeintarem, se kterým měli společnou mafii. Poté se však od mafiánského režimu Zeintara Dennyáš odtrhl a rozhodl se Zeintara svrhnout do věčných hispánských hlubin. V té době už se však Dennyáš začal stávat pokémonem, kterého se snažil chytit náš tehdejší radista bigw3b. Ovšem Dennyáš moc neodporoval a nechal se chytit do pokébalu známého pod dodatkem TS3. V této době se Dennyáš opravdu urputně snažil dostat do otrockého tábora zvaného Helper Team, ale neúspěšně. Dokonce to zkoušel skrz různé sms platby, ovšem.. neúspěšně. V půlce ledna, zhruba 2 - 3 týdny po odchodu našich úžasných hrdinů, se rozhodl pokusit se utvořit řežim, podobný našemu, který však fungoval jen a pouze v jeho pokébalu. Nakonec se Dennyáš odtrhl od svého majitele bigw3ba rozhodl se, že nyní bude Pokémon na útěku. Avšak při odchodu prohodil pár sprostých nadávek do pitíček bigw3bovi a nezdržuje se na žádném serveru. Nyní však to vypadá, že se zase vrátí do našeho komunistického státu, kde je očividně vítán.

O týden později Náš Pokémon Dennyáš se ovšem nabízí svému bývalému majiteli do Pokebalu, ale vypadá to, že neúspěšně. Ovšem mezitím, co naše Velká Čtverka odešla do exilu, stal se Maddox, dříve normálním hráčem, poté jakým-si polopokémonem a dostal se za chvíli na pozici Trial Admina (hodnost, kterou vymyslela Velká Čtverka) a ani né 2 týdny na to, se stal Adminem. To pro naše špehy byl celkem šok, a taktéž pro Velkou Čtverku. Taktéž bývalý radista Alex se dostal na Moderátora, zhruba stejnou rychlostí, jako Maddox na Admina. Každopádně jsme všichni rádi, že od odchodu Velké Čtverky jde server k lepšímu.

[editovat] Rick zrádce

19.2.2017 - Rick oznamuje v pro-německém říšském sněmu, informace ohledně nynějšího stavu komunistického státu.

21.2.2017 - Rick shledán vinným z vlastizrady.

[editovat] Pokračovanie mnichovsko-komunistického pseudo-serveru po februári 1917 až do mája 1917

Koncom februára bol tento strastiplný bláznuplný server na vzostupe strmom asi jako je cesta z Brna do Ostravy. Rekord online pokémonov sa vyšplhal na extrémne velké číslo, teda presne 5300 aktívnych pokémonov v pokearéne, každý so svojim osobným strážcom. Ex-radista Alex sa medzi dobou dostal na vysoký rank adminigulolízač kde si svoje povinnosti plní asi tak, ako vedúci komunistického štátu LOS ANGELES ROLEPLAY[3].

Presne prvého marca (1.3.1917) zažil komunizmus brutálnu revolúciu, kedy sa vedlajší štát vzbúril a všetci pokémoni sa vylakali a utiekli za hranice, do šanghaju. Vydržali tam asi dva mesiace, potom si uvedomili že diktátorský režim je nevyhovujúci a rozhodli sa vrátiť do totalitno komunisticko demokratického štátu, Mine Life CreeperPlay (čítaj cé-él-er-pé).

Momentálne je rímsko-katolický pseudoserver na vzostupe a očakáva sa, že je priemerne obývaný asi 12 pokémonmi denne

uncyclopedia