Cs Air Force

Z Necyklopedie

AirForce.jpg

Elita Cs Air Force připravující se na další bojový let nad Irákem během operace Pouštní bouře na lodi CSS Kardinál Miloslav Vlk

Army.jpg

Pěchota, odborně – bigoši

Cimrmanovo letadlo.jpg

Pilot Karel Oslzlý s pozorovatelem Vendelínem Ocáskem před startem Cimrmanova stroje

Pilot CsAF.jpg

Pilot CsAF v operaci pouštní bouře

250px-JAS-39 Gripen landing.jpg

Čěští politici se zcela neúplatně rozhlodli pro nejkvalitnější dostupná letadla - Gripeny.

Cs Air Force je letecká složka slavné České Armády. Když se korepetitor Josef Tesárek z Českých Velenic ptal náčelníka štábu letectva, generála Straky, proč Cs a ne Čr nebo Cz Air Force, dostalo se mu lakonické odpovědi: „Necyklopedie má taky iniciály cs.

[editovat] Historie

Historie Cs Air Force začala brzy po vzniku prvních letadel bratří Wrightů, průkopníků letecké dopravy. Dávno předtím, nežli se trouchnivějící velmoci Anglie, Francie a USA takříkajíc probudily, uvědomil si Jára Cimrman možnosti letectva ve vedení moderních válek. Jeden z mnoha Cimrmanových vynálezů byl letecký teleobjektiv, pro vojenský průzkum a fotografování pozemních cílů z ptačí perspektivy. Po vypuknutí války mohl být nahrazen Cimrmanovým leteckým kulometem, taktéž prvním na světě.

[editovat] Bojové úspěchy Cs Air Force

Ve svých prvních dekádách nevyužilo nově vzniklé Československo náskoku před světem, který mu Cimrman zanechal. Vítězné tažení letectva přišlo až ve Druhé světové válce.

[editovat] Druhá světová válka

Piloti Cs Air Force nečekali na Hitlera. Na svých strojích uprchli do ciziny. První, koho zachránili, byla Velká Británie. Ve slavné bitvě o Anglii porazili Göringovu Luftwaffe.

Hned po bitvě se přesunuli do Tichomoří, protože jejich velitel, na rozdíl od zabedněných Američanů, dobře věděl, kde Japonci zaútočí. Když letadla z japonských letadlových lodí napadla Pearl Harbor, perutě Cs Air Force zůstaly jako jediné nepoškozeny. Těsně před útokem piloti na rozkaz svého velitele vzlétli a únikem na ostrov Midway zachránili všechna letadla. Brzy se u atolu Midway konala rozhodující bitva války v Tichomoří. Piloti Cs Air Force odvážným útokem postupně zničili všechny japonské letadlové lodě (Kagu, Akagi, Soryu a Hyriu).

[editovat] Operace Pouštní bouře

Další etapou ve slavné historii CsAF byla Válka v Zálivu. Naši piloti, mistři v létání poslepu, se stali největšími hrdiny prvních nočních útoků operace Pouštní bouře. 17. 11. 1991 ve 3:00 - přesně v hodinu H „neviditelné“ bombardéry F 117 s našimi piloty vypouští první laserem naváděné bomby na telekomunikační centrum v Bagdádu. Hned nato ničí radary včasného varování a protiraketovou obranu. Američané pak Iráčany jen dorazili.

[editovat] Válka v Iráku

Při druhé válce v zálivu udělal George W. Bush kardinální chybu. Na rozdíl od svého otce si nepozval Cs Air Force. Proto se dnes Američané už několik let v Iráku trápí.

[editovat] NATO

Dnes CsAF chrání celou východní hranici Severoatlantické aliance. Střeží šťastný život občanů Evropské unie před nebezpečím divokých Moravstánských, Ruských, Čínských a Mongolských kmenů.

[editovat] Výbava

  • L-159
  • F-117
  • Jas-39N Gripen

atd..

[editovat] Kontroverze

Někteří kritici našeho letectva tvrdí, že naše letectvo má rozsáhlé problémy. Někteří znalci však tvrdí, že naše letectvo žádné problémy nemá. (A teď babo raď). Níže uvedený článek však naznačuje, že naše letectvo zřejmě nějaké problémy má. K tomuto názorovému proudu se přidávají i experti na vojenské letectvo z řad Necyklopedistů.

flow

Letectvi Astronautika.jpg
   v  d  e
Letectví a Astronautika
A380BomboniéraBrněnské letochodištěCs Air ForceGötterdämmerungJak 42Jednosměrné letištěLetiště Klementa GottwaldaL1L-159Kloubové letadloLétající trolejbusLetecká dopravaMiG-29Mizení cestujících v letadlechO letadélku KakánětiRyanairŘidičský průkazStíhací rogaloTu-154TurbulenceVrtulníkŠalinokoptéra

Aštar ŠeranBuranEnterprise NX-01Expedice na VenušiKanonizaceKolonizace MěsíceKostnický kosmodromLeninMezinárodní vesmírná staniceNecyklopedie našla život na MarsuOsídlování NeptunuPravidla provozu ve vesmíruRaketoplán NecyklopedieRakousko-uherský kosmický programRebešovický nadsvětelný koridorSpudnikSputnik 666Star Trek XI.

uncyclopedia