Děčín

Z Necyklopedie

Děčín (německy "Tetschen") místními chuligány ve věku 5-25 let zvaný jako "DC" (vyslovuj DýSí) je město ležící na soutoku Vltavy s Máchčnicí a Jílovským potokem v Sudetech. Jedná se o poslední větší vesnici na Vltavě. Pro Skopčáky je to zase první město, o které zakopnou pokud se vydají moc na jihovýchod.

[editovat] Studená válka s Ústím nad Vltavou

Podobně jako Pražáci nesnáší Brňáky nebo Bratislavané nesnáší domorodce z Košic, tak i Děčíňáci nesnáší Ústečáky a také naopak. Obě města si konkurují, ale jinak největší boje vedou sami občané. Většinou se jedná o slovní přestřelky, občas rvačku a semtam i vraždu. Děčíňákům vadí hlavně ústečácká povýšenost, tendence se nadřazovat a pomlouvání Děčína. Obě města jsou (podobně jako Japonsko před 18. století) izolována od ostatních Sudet a Českého státu, takže se u zdejších obyvatel objevuje jistá známka kulturní a informační degenerace. Způsobeno je to Vltavou, která zde vymlela tak hluboký kaňon, že se tu nedá dostat jinak než lodí po proudu. Od té doby, co se Masaryk rozhodl postavit pod hradem Střekov přehradu, nejde už ani to. Takže se Ústí nemá čím chlubit, když je na tom stejně, ne-li ještě hůř. Důkazem jsou i střední stavební školy, kdy ta v Ústí stojí za houby a tak ústečtí studenti musí dojíždět na prestižnější děčínskou. Pokud jde o vysoké školy, tvrdí o sobě Ústí, že je univerzitní město, všichni, ale víme, že tamní univerzita ÚJEB stojí za hovno a studují na ní pouze přistěhovalci z Moravstánu. Děčín oproti tomu je sídlem nejlepších hájtek kateder ČVUT.

[editovat] Železnice do Reichenbergu

Vzhledem k diletanství Ústečáků a prezidenta Masaříka není možné spojení do Práglu, Štatlu ani do Mníšku pod Brdy. Tuto situaci se Děčínští vždy pokoušeli vyřešit, neboť jinak by jedinou skupinou s níž by se dalo družit byli Ústečáci. Jakékoliv spojenectví s Němci je komplikováno jednak neprostupností Krušných hor, jednak divokými kmeny z východu, kteří obsadili průsmyky. Proto byly roku 1547 (všimněme si, že je to prvočíslo) objeveny a posléze obnoveny pravěké železniční koleje vedoucí do Reichenbergu v děčínštině nazýváného "Tam jak furt leje" někdy vulgárně "Liberec". Ti chuligáni co říkají Děčínu "DC" toto sídlo Chucka Norise často nazývají "LBC" (vyslovuj eLBýSí) a dostávají za to přes hubu. Trať umožňje spojení Děčína s něčím za Libercem i Liptákovem. Díky tomu mohl roku 1910 Děčín navštívit i největší génius českých dějin. V současnosti je trať využívána koňskými povozy, které provozuje Sudetská retro-rychlodráha a to celkem sedmi (ano, je to prvočíslo) potahy v obou směrech denně, každý druhý (rovněž prvočíslo) potah, pak ze solidarity pokračuje až do Ústí. To se stalo v minulých letech předmětem svárů, neboť ústečáci odmítali přispívat na oves a ustájení potahových zvířat.

[editovat] Bitva o Děčín

Tradiční kratochvílí na Děčínsku bylo odjakživa odpalování ohňostrojů, tuto kratochvíli vždy podporovali zejména pejskaři, kteří si se svými psy vždy velice užívali silvestrovského veselí. Pár let nazpět však děčínští ohňostrojaři hrubě podcenili přípravu na silvestra a zklamaní pejskaři vytáhli do boje za lepší ohňostroj. Po prvotních výzvách poslaných přes poštovní holoby, které ohňostrojaři nevyslyšeli, rozhodli se pejskaři podle heslem "za pořádnej fajrung" zaútočit se svými hafany na jejich sídlo. Jakýsi pejskař Novotný z Tyršovy ulice, č.p.26, však přeběhl a ohňostrojaře varoval. Ti tak stanuli proti pejskařům už na předmostí Tyršova mostu a za výkřiků typu "tak si to odpalujete sami, když jste tak chytrý!!" zahájili útok římskými svícemi od Vietnamců. Poté pejskaři vypustili hafany, mluví se dokonce o nasazení bojových hafanů, které však nikdy nebylo prokázáno. Bitevní vřava trvala až do druhého ledna, kdy se o dobytí bitvou poničeného Děčína pokusilo vojsko složené převážně z ústeckých kokotů a nájemných žoldáků z vltavského kaňonu. Ihned jak obě bojující strany tyto jednotky spatřili, vysrali se na bitvu a dali ústečákům přes držku. Na summitu poválečné obnovy v děčínském kongresovém centru bylo rozhodnuto, že veškeré náklady budou uhrazeny ústeckým agresorem. Ihned poté však ústecký atašé celý zápis z jednání snědl, následně dojedl i svého utopence a odešel. Tyto reparace stále nebyly uhrazeny a Ústí je tak stále dluží děčínským pejskařům a ohňostrojařům. Tento fakt je v současnosti asi největší překážkou ve sbližování obou měst.

[editovat] Zajímavosti

  • Kdysi v minulosti projížděl DC korejský guru a absolutní vládce, Kim Ir-sen. Do cesty se mu avšak dostal železniční most a jeho evropská tůra skončila. Oficiálně bylo oznámeno, že pancéřový vlak je příliš těžký na mostní konstrukci. Neoficiálně za to může Kimova nadváha, jelikož jeho břich nebyla mostní konstrukce schopná ustát. Existuje teorie, že pokud by vystoupil a nechal by přejet vlak přes Vltavu bez sebe, tak by mnohonásobně lehčí vlak most bezpečně projel.
  • 2002 a 2013 postihli město zničující povodně v důsledku neodborného zacházení s opuštěním Lipenské, Orlické a slapské přehrady, kdy málem došlo ke zničení spojnice mezi oběma břehy. Doteď je to považováno za atentát ČEZu.

Manhattan

Bohemia:

13370m3Ř1CeBělá pod BezdězemBezprávíBenešovBezvěrovBílá HlínaBošilecBozkovBnL-StBBraškov-ValdekCítovČambuzyČernošiceČeské BudějoviceDěčínDobřejoviceDobruškaDolní BrusniceDolní VlkýšDomašínDomažliceDrahňoviceHolubiceHorní PoustevnaHoršovský TýnHostiviceHoštice u VolyněHradubiceHrochův TýnecHumpolecChánovChebChomutovChrudimJablonecJílové u PrahyJindřichův HradecKameniceKameňákovKarlovy VaryKebliceKladnoKlatovyKlášterec nad OhříKocourkovKošticeKralupy nad VltavouKynšperk nad OhříLančkrounLiberecLitoměřiceMariánské LázněMechovMělníkMilevskoMladá BoleslavMostMšenoNečínNěmecký BrodNová PákaNové Město nad MetujíOpočnoOvčáryPakov nad JizerouPardubicePičínPilníkovPísekPitkovicePlzeňPráglPrahaPrachovicePrůhonicePředčaryPsojedyRokychcanyRudolticeŘíčanySezemiceSemelySkutečStaré Město pod ZemlšutremSlanýStrakoniceŠtětíTáborTepliceTýn nad VltavouVarnsdorfVelké ZadkoviceVlašimVolyněVysoká PecÚstí nad LabemVerneřiceVlkánčiceZáchodskoZbecznikZbiroh

Moravstán
a Slizko:

AdamovBiskupiceBoskoviceBlanskoBrnoBruntálBrušperkBřezíBučoviceČunkovoDačiceDešnáDomašínGottwaldovHošťálkovyHulínChladnáChorniceIvančiceJavorníkJihlavaKarvináKladkyKnínice u BoskovicKopřivniceKruhový JičínKuřimKyjovLipník nad BečvouMalá VrbkaMistřoviceMoravská TřebováMoravské BudějoviceNapajedlaOlomoucOrlováOstrá nad PšenkavouOstravaProstějovPředčaryPustá PolomŘiťoviceSai-Ta-ViSmiloviceStudénkySvětlá u BoskovicШалинградŠumperkŠumperk - Peklo na zemiTelefončUherské HradištěUherský BrodVlčnovVyškovZnojmoŽdániceŽďár nad SázavouŽopyŽulová

Cizina:

AdamstownAktronovicaBerlínBratislavaBrixenBruselBudapešťDomašínDlážďanyFekete-VodérádFolkušováFuckingGothamHamburkHulánbátarKekésvárostárojvarány…Krung Thep Maha...LALlanfairpwllgwyngyllgo...MachačkalaMachu PicchuMoskvaNeapolNový Jeruzalém…NevyslovitelnojeNew YorkPařížPrdelPrdelskSchengenSviňobrodUžhorodVídeňVyšná Diera pod Sráčom

uncyclopedia