Důchodce obecný

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s články Důchodový systém, Univerzita čtvrtého věku

Penzisti.jpg

Trojice postižených

„Až půjdu do důchodu, budu žít ze svých úspor. Co však budu dělat druhý den, to fakt netuším.“
- Tomáš Fuk

Od pradávna sužuje lidstvo choroba zvaná důchodovost. Způsobuje ji retrovirus pensionis, který v sobě nosí každý jedinec od narození. Starobní důchod, nejčastější forma choroby, obvykle vypukne kolem 60 let života a současně se vyskytuje s dalšími zhoubnými nemocemi jako stáří, Alzheimer a v pokročilé fázi i smrtí. Proti důchodovosti není lék, někteří jedinci jako například Helenka Vondráčková či Karel Gott úspěšně odolávají. Choroba se projevuje fyzicky i psychicky.

Gott a Vondráčková.jpg

Helenka a Kája odolávají důchodovosti

[editovat] Výskyt důchodců

Důchodci se vyskytují na celé Zemi. Vyhledávají veřejná prosranství jako parky, kauflandy, čekárny v nemocnicích, kamenné obchody, pošty, kde se vyskytují už od brzkých ranních hodin, protože jedním z projevů choroby je brzké vstávání. Proto hodně cestují hromadnými dopravními prostředky, takže často je šalina zcela zaplněná důchodci, kteří nechtějí pustit sednout mladé lidi. Některé krásné domy, vily a rozsáhlé komplexy obývají právě důchodci, takové nemovitosti se nazývají domovy důchodců.

[editovat] Výhody

  • Plat bez práce – tzv. důchod; i když se říká jít do důchodu, důchodci nikam chodit nemusí.

[editovat] Nevýhody

  • Nízký důchod.
  • Fyzické a psychické projevy.

Dopis od maminky

Můj drahý synu!

    Píšu pomalu, protože vím, že neumíš rychle číst. Už nebydlíme tam, kde jsme bydleli. Tvůj otec četl, že nejvíc dopravních nehod se stane v 20 kilometrovém okruhu od bydliště, proto jsme se přestěhovali. Nemůžu ti napsat číslo domu, protože předešlí obyvatelé ho odmontovali a vzali s sebou, aby si nemuseli měnit adresu. V novém domě je všechno velmi pěkné. I pračku máme, i když nějak nefunguje. Vložila jsem do ní šaty, zatáhla jsem za provázek a od té doby jsem ty šaty neviděla. Ale není to tu špatné.
    Minulý týden pršelo jen dvakrát. Jednou tři dny a jednou čtyři dny. Poslala jsem kabát, který jsi chtěl, ale podle tvého otce by byl balík kvůli knoflíkům příliš těžký, tak jsem je uřezala. Najdeš je v levé kapse. Tvoje sestra dnes ráno porodila, ale ještě nevíme co. Takže ti zatím nemůžu říct, jestli jsi strejda nebo teta.
    Tvůj bratr si včera zabouchl klíče v autě, dost jsme se báli, protože trvalo víc než dvě hodiny než mě s otcem z toho auta vysvobodili.
    Soused minulý týden padl do sudu s domácí hruškovicí. Zkoušeli ho vytáhnout, ale hrdinsky je přemohl a utopil se. Tři dni hořel v krematoriu.
    Ale jináč se nic zvláštního neděje, všechno je ve starých kolejích.

Tvoje milující matka.

P.S. Poslala bych ti nějaké peníze na přilepšenou, ale už jsem zalepila obálku.

[editovat] Fyzické projevy

  • snížení rychlosti a přesnosti pohybu
  • zhoršení zraku, sluchu, čichu
  • únava, horší spaní
  • šedivé nebo žádné vlasy
  • poškození zubů, kostí
  • vrásčitá pokožka
  • časté močení
  • sex je nemožný

[editovat] Psychické projevy

  • zhoršení krátkodobé paměti na úkor dlouhodobé
  • deprese
  • agrese vůči spolubydlícím, zvířatům, předmětům
  • obtěžuje okolí
  • nebezpečnost vůči okolí v MHD
  • nepřítomný pohled
  • komický pohled
  • poker face
  • poškození řečového centra - postižený neustále opakuje: kam ten svět spěje, to za nás...,ty si ááále vyrostl aj.

[editovat] Důchodci v budoucnosti

Předpokládá se že po několika důchodových reformách a následném krachu veřejných financí důchodci jako druh vymřou.

V mezidobí to bude vypadat asi takto:

[editovat] Doprava

Duchodci doprava.png

Doprava důchodců

Duchodci jedou.png

Sportovní vyžití

Crying-Baby.jpg
Tak jde život
Sex - Těhotenství - Porod - Mateřská školka - Škola - Puberta - Práce - Svatba - Manželství - Vražda - Vězení - Důchod - Smrt - Reinkarnace
uncyclopedia
V jiných jazycích