Džamba

Z Necyklopedie

Džamba je tvor vyskytující se zejména na jihu severní Ameriky a ve středu jižhovýchodnězápadní Moravistán, ale i na severu. Její tvar bývá neobvyklý, nesymetrický a celkově divný. Dospělá Džamba váží okolo 75 kg a vysoká je asi jako středně velký orangutan. Vzhledem připomíná křížence krtka a veverky.

Džamba bývá často agresivní, zvláště je-li březí. Jedná se o hermafrodit.

Živí se vším, nejraději ovšem má půlnoční návštěvy ledničky, a to v jakoukoliv denní či noční hodinu. Pije vše, co je tekuté, případné zkapalnění pevných látek jí ale nečiní žádný problém. Veškerá potrava přijímaná navíc, zvláště sladká nebo velmi tučná jídla, která Džamba přijímá v častých intervalech ale!! po malých dávkách (obvykle větších) jsou na svaly.

Džamby žijí nejraději ve společnosti lidí, vetřou se do rodin a chovají se jako jejich praví členové. V případě, že žije více Džamb pospolu, vládne mezi nimi matriarchát, což jim činí z důvodu oboupohlavnosti značný problém. Šikovné Džamby si však vždy nějak poradí a vyberou tu nejošklivější, aby jim vládla.

Jsou velmi chytré, zvláště jde-li o vypátrání alkoholu, na ten mají velice dobře vyvinutý čich. Ostatní smysly jim však časem zakrní. Mezi jejich slabé stránky patří velmi špatná rozlišovací schopnost, zvláště jde-li o vlastnicví věcí. Vypůjčené si ráda časem přivlastní. Džamba si často ani neuvědomuje, že jí věc nikdo ani nepůjčil, prostě bere, co vidí.

Džamba - životní moudro - za všechno může matka! Tuto frázi používá často a ráda.

Jiné podoby jména

Džambice, Džambík, Džambula, Samsung, Džami, slangově na Moravě - Tyhade.

Džambí pokřik

Džamba Džamba á-á, Džamba Džamba é-é

Poddruhy

Džamba Skvrnitá

Jedná se o nejchytřejší druh. Vyznačuje se svými chytrými připomínkami, které má pořád. Z tohoto důvodu se jich dneška dožilo jen velmi málo a v současnosti patří mezi ohrožené druhy a její lov je přísně zakázán.

Džamba Obecná

Ještě není objevena, ale určitě se někdy najde.

Džamba Matka

Probíhá rozsáhlé zkoumání tohoto poddruhu, které je velmi komplikované, a to zejména z důvodu, že tato Džamba je oproti jiným Džambám až extrémně agresivní.

Naša Džamba

Nejraději má hodinové rozhovory s Džambou zrcadlovou , která jí dle jejích vlastních slov nejvíce rozumí.

uncyclopedia