Dan Nekonečný

Z Necyklopedie

Nekonecny.jpg
Dan Nekonečný
Biografické informace
Pohlaví

muž (s největší pravděpodobností)

Barva očí sluníčkově modrrrrá
Vlasy

blond

Rodina

zaplaťpámbu ne

Tituly

Krrrrrál rrrrozkoše

Povolání

předvoj apokalypsy

Zajímavosti
1

vibrrrruje

2

občas trrrrryská oheň

3

Je blízkým přítelem plukovníka Kaddáfího

Dan Nekonečný je nejméně známým jezdcem Apokalypsy. Narozdíl od Války, Hladomoru, Nákazy (Moru) a Smrti, si tento zvolil umělecký pseudonym, protože původní jméno Zmagoření neznělo dost cool.

[editovat] Biblické proroctví

Nekonecny proroctvi.jpg

Předjezdec Apokalypsy v plné parádě.

Jak praví původní biblické proroctví, jezdec rozsévající mozkovou impotenci přijíždí první na žlutém koni, aby připravil půdu pro teror svých kolegů. Pro ilustraci uvádíme doslovný překlad původního znění veršů:

Za kraválu hustýho jak sviň dorazí magor, jenž úsměvem hýří, z uší mu ohně roztodivné tryskají, a pak všem z toho jebne.

Zjevení Janovo 6: 666-667

Bohužel, Kniha knih neuvádí, za jak dlouho dorazí ostatní jezdci. Což je škoda, protože by byl nějaký čas na věci, které jsou v životě podstatné - prožití příjemného času s dětmi, kultivovanou zábavu s přáteli a jiné radosti. Náš vědecký tým se pokusil tuto dobu vypočítat, ale vzhledem k tomu, že základním bodem výpočtu je poměr mezi lidmi rozumnými a těmi, co již podlehli - výsledky se stále různí. Jediné, na čem se vědci shodli je fakt, že se epidemie šílenství šíří.

[editovat] Výrazové prostředky

Nekonecny oranzovy.jpg

Základem jsou veselé barvy. Zde při imitaci papouška.

Nalaďte se na moje vibrrrrrrrrrrrrrrrrace a naslouchejte rrrrrrrrrrozzzkoši, která trrrrrrrryská z přírrrrrody kolemmmmm!

—Dan Nekonečný

Jak je vidno z citátu z nekonečně hluboké tvorby autora, základním fonetickým prvkem je nadužívání samohlásek R a Z. Zlí jazykové tvrdí, že je to způsobeno anální sondou, která zůstala nastavená na nejvyšší otáčky a nejde vypnout, ale pravým důvodem je posílení účinku vemlouvavého hlasu a fixace sdělení do zvukovodu posluchače.

Podstatnou částí nonverbální komunikace s obětmi šílenství jsou veselé barvy. Čím víc křiklavé, tím lepší. Na Danovi je viditelné, že narodit se jako papoušek, byl by blažen rrrrrrrozkoššššššíí. Svá umělecká vystoupení často doplňuje různými erotickými motivy, jakožto zejména ohňostrrrroji trrryskajícími mu z hlavy, nohou i odjinud. Jeho suitu nohsledů vždy doplňují exotické krasavice a ovoce. Zejména bimbanány, onanasy, kokotosy, mrdalinky, pomrdanče, ředpičky a jiná zelenina. Pouze ke kiwi má Dan odpor, neboť je zelené a chupaté. Chlupaté nebrat.

[editovat] Stručný výčet Danova života

[editovat] Rrrané mládí

Dan se nenarodil, Dan se vyskytl. Proto si ho jezdci apokalypsy vybrali jako vhodného pro své účely, neboť i oni mají malou špetku soucitu, takže pokud máte rodinu, nepřijmou Vás mezi sebe. Ale zpět k Danovi. Dan se tak polekal, když viděl jezdce, že zestárl o tři roky (všimněte si, že je to prvočíslo). Od té doby se ale jeho stárnutí velmi zpomalilo, takže tu bude strrašit ještě hodně dlouho. Traumatizující zážitek u něj vyvolal koktání, které však během staletí přetransformoval a zdokonalil pouze na vybrrané souhlásky. Už v dětství si Dan všiml, že když jde v noci domů, nemusí si na cestu svítit, svítí totiž on sám. Bylo to pravděpodobně tím, že se často zdržoval v Jáchymově, kde rád za boudou na zahradě dědy Vomáčky připravoval ohňostroje. Ozáření v raných částech jeho života pravděpodobně také zapříčinilo jeho přebytek pozitivní energie, stejně jako mírnou degeneraci.

[editovat] Současnost (začátek 20. století až začátek 21. století)

Židozednářská světovláda se to snaží utajit, ale Dan Nekonečný, společně s kolonelem Kaddáfím stojí za většinou událostí během minulého století. První zásadní věc, kterou podnikli, byl atentát v Sarajevu, poté pomáhali Albertu Einsteinovi s teorií relativity, pracovali na zdokonalení letadel, protože Dan se vždy rád vznášel. Během druhé světové války působili aktivně v protinacistickém odboji, výbušnina pro Heydricha byl jeden z pyrotechnických výrobků Daniela. Poté, zatímco Plukovník se přidal ke spojencům na severu Afriky, Dan se rozhodl, že bude pracovat na největším pyrotechnickém díle všech dob, na projektu Manhattan. Tým Necyklopedie pracuje na rozšifrování dalších zatajených činů, budeme průběžně informovat. Z posledních let víme jen to, že se spřáhl s partou čuchačů toluenu, kteří si řikají Šňup Svistu.

[editovat] Budoucnost

Někdy kolem roku 5×10^24 n. l. by měl být Dan starý asi jako osmdesátiletý člověk. V té době vydá své poslední album The very very most awesome best of Dan Nekonečný. Poté by měl podle svých slov sepisovat paměti.

[editovat] Nejvýznamnější příznivci

Jedním z největších fanoušků Dana je plukovník Muammar Kaddáfí. Dan si jej na svou stranu získal svou láskou a nadšením pro propracovanost svých kostýmů. Jeden čas dokonce plukovník a Dan tvořili úspešné návrhářské duo a společně vytvořili klenoty Haute Couture pod značkou Colonel Passsssssion. Pokud je známo, plukovník řeší nyní jiné problémy, ale umělecká spolupráce se dá očekávat, jakmile bude trrrrrrošku více času.

[editovat] Vzestup Krrrrále Rrrrozkošše

Když Dan sestoupil na zem, velmi, velmi dávno, přinesl s sebou něco, co lidstvo do té doby neznalo. Původně to měl být trojitý dělobuch s prskavkami, fontánkou a špetkou nitroglycerinu, to celé vypadalo jako velký modrý papoušek ve žluté košili alá Dan ale protože Dan se zrovna položil do vibrrrací, tak si to popletl a na zemi s sebou vzal syntetické drogy. Nejen, že lidstvo přišlo o nejúžasnější, nejvelkolepější a nejsluníčkovatější ohňostroj všech dob, ale také zjistilo, co to je heroin, LSD, nitroředidlo a toluen. Z Dana se stal král rozkoššše a tvrrrdýho fetu. Publikum na svých seancích má složeno hlavně z těch, kteří využívají jeho akce "milánkové, pojďte se mnou na končerrrt a máte dávku grááátis."

[editovat] Ohlasy fanoušků

Již Bible říká, že odpor je marný. Prostě to přijde na každého. Pravda, někoho to jen lízne, ale o to víc si bude moci užít gala večer, až dorazí ostatní jezdci. Spousta lidí je již zasažena a někteří se tím ani netají.

Miluju tvůj řitní otvorrrrrrrrr, lásko!

—Neznámá fanynka

Dan Nekonečný je slunce búch a král roskoše jednou jsem byla na hollydayvrld a tam spíval Dan a jeho tanečnice superrrrrrrrrrrrr!!! Jádydády dáá, to je konec!

—Neznámá fanynka

je to prostě buh jak kaja!

—RRRRRadek, fanoušek

[editovat] Nehody

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Nekonečno.

uncyclopedia