Das Hajzl

Z Necyklopedie

Nešlápněte do hovna.jpg Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?
German soldier from ww2.jpg
Das Hajzl na dobovém obrázku
Das Hajzl
Biografické informace
Pohlaví

chlapec/muž

Barva očí árijsky modré
Diagnóza psychopatie
Vlasy

árijsky nezajímavé

Úmrtí

nejasný osud

Rodina

Uwe Straussmeier (otec), Gertruda Strudl (matka)

Děti

bezdětný

Národnost

Německo

Náboženství

feroismus

Sexuální
orientace

krajně pravicová

Povolání

státní úředník, později voják

Spáchané hříchy
Happysatan.jpg

všechny představitelné včetně narození sebe sama

Zajímavosti

Das Hajzl byl neznámý vojín, neznámý psychopat a fašistický feromonový nacista (tzn. feroista) a oddaný poddaný vojín Adolfa Hitlera. Ve válce sloužil u speciálních jednotek.

Když válka skončila, převlékl se za Hitlera a vzdal se Rudé armádě. Ta s ním chtěla udělat krátký proces, ale Das Hajzl měl už předem připravený plán. Když se dostal ze zajetí (pomocí Adamovy posvátné sračky), utekl do Sýrie, kde se podílel na dopadení Fejára Zhulsada. Poté se vrátil nazpět do Evropy a začal nový život jako kněz ve feroistickém kostele pod vedením Papefera Polaka Fera Negramota II.

[editovat] Mládí

Když uvážíme, že se narodil v roce 1944 a stihl bojovat ve válce, už to je dost prapodivné; avšak to, že se narodil 32. prosince, je ještě prapodivnější.

[editovat] Ve službách církve

Pod vedením Papefera Polaka Fera Negramota II. se stal Das Hajzl jedním z nejmocnějších lidí v českém městě Teplice na celých 5 697 sekund! Poté co dny jeho slávy pominuly, odjel do Německa, kde kázal feroizmus (feroismus). O několik měsíců později na Vánoce se ztratil.

Po tomto ztracení se se už nikdy v církvi neukázal. Avšak nikdy nepřestal věřit ve všemohoucího Dominika Feriho (Fera) a obrovský kus železa, na který se po smrti dostane.

[editovat] Jeho život po práci u církve

Jeho život se po odchodu z církve významně změnil. Jeho život šel od deseti k pěti, a on sám už neměl chuť žít. Bohužel se mu jeho sebevražda nepovedla, a tak musel žít dál. Pár let ho nikdo neviděl, až nakonec ho našli v jednom domě na severu Ruska. Stále dýchal…

uncyclopedia