PUDr. David Srath

Z Necyklopedie

Rath macek facka
David Rath
Biografické informace
Pohlaví

hermafrodit

Vlasy

Oranžový přeliv krytý parukou

Narození

ano

Rodina

Nejraději má milenku, občas i svoji manželku

Národnost

československá

Tituly

PUDr.

Přezdívka

Dráth, Kraken, všeználek, „doktor“

Povolání

bývalý prezident (ČLK)
sráth lidi

Zajímavosti
1

dRáth

2

sRáth

3

pRáth

4

sRathčka

5

protektoRath

6

von NeuRath

7

„Hahahahahahahaha!“

- 50 tisíc lidí na Proboštské louce, když David Rath přivítal papeže ve svém kraji
Rath zbrrnnda

Guturalista

NasRath

Nové triko

[editovat] Biografie

Po zaplacení diplomu na Lékařské fakultě UK v roce 1990 pracoval jako patolog-internista v pražské Všeobecné patologii, později na Jednotce intenzivní kremace na Fakultní patologii v Motole. Byl vedoucím a předákem Asociace Somráků v Lupech na Hlavě. V čem od mládí vynikal, je řitní speleologie a s(t)raní všech, od tud pochází zřejmě jeho jméno Sráth.

Po ukončení pitvání zjistil, že v pitvání to dotáhl na absolutní vrchol a málokdo poznal zdali právě pitvá nebo operuje. Výsledek byl vždy stejný. Rozhodl se živiti se politikou. Správně usoudil, že se v politice nepředře a bude si pěkně sedět v teple za pěkné peníze. Jistě prožil muka, ke které partaji se přidat, nakonec se rozhodl, že pude postupně do všech. Tady si pozorný čtenář všimne jaký to byl mistrný tah. Jediná strana, kterou nepošťastníl svým příchodem byla Chucak Norris Partei. V době jeho stranického turismu neexistovala.

Inspirace adolfem

Obdivovatel Adolfa

Billboard

Billboard

Je též literárně činný - v roce 2003 vydal povídkovou knihu Zápisy z pitevny, na jejímž vydání má svůj podíl JUDr. PhDr. MUDr. RNDr. Mgr. et Mgr., Bc. Henryk Lahola, DrSc., multi dr.h.c., kardinál český, sedmý markrabě moravský etc. etc. etc. Od října 2006 provozuje svoji horkou linku u společnosti Erika a. s. Nažhavený DRath. V dnešní době začíná psát fantastické romány. První titul z 29.1.2009 říká: "Tím, že ČSSD splnila svůj předvolební slib a hradí za občany v lékárnách zřizovaných krajem Regulační poplatky...". Byla by to skutečné pěkná pohádka kdyby to ČSSD hradila ze svého rozpočtu.

Rath je ženatý, s manželkou Evou má tři děti, zároveň má milostný poměr s lékařkou Renatou Horkou. Je velkým obdivovatelem Adolfa Hitlera, jeho konečné řešení nezaměstnanosti a hospodářského růstu čerpá z Hitlerových zkušeností. Proto si dobře rozumí s panem Paroubkem který má podobné představy o vývoji České republiky.Těší se že po zvolení Paroubka bude u něho dělat ministra propagandy. U Hitlera to byl svého času také dobrý job.

V únoru 2009 spustil své mezinárodní internetové stránky.

[editovat] Rathova hvězda

Hvězda El Nath je hraniční mezi souhvězdími Vozky (jako Gamma Aurigae) a Býka (jako Beta Tauri). Stačí změnit jedno písmenko a máme z toho El Rath. Díky sklonu měsíční dráhy o 5° 9' vůči ekliptice může Měsíc v některých letech (19letá perioda) procházet touto hvězdou. Naposledy se tak stávalo v onom roce 2006, kdy došlo k potyčce s Miroslavem Mackem. David Rath si myslel, že když Měsíc prochází jeho hvězdou, tak si může dělat, co chce. A tak napsal o M.M. onen výrok o oženění se pro peníze. V poslední sice době uvažovali na PR oddělení krajské radnice mírnou obměnu šťastné šťastné hvězdy (dvakrát šťastné, neboť za takového chráněnce je určitě i hvězda šťastná), nicméně vzhledem k poslednímu vývoji již bohužel asi ke spuštení kampaně „Dr. D. Ráth — Hejtman Slunce“ nedojde. Čímž je zřejmě zpečetěn i osud tzv. klimatického alarmismu.

[editovat] Démon alkoholu

Podle fám samotným D. Dr. Ráthem vypouštěných si na Hejtmana Slunce zasedl mocný démon Alkoholu. Snad v odvetě za inzultace vrchního démonologa české státní kasy, alchymisty Ing. Sovy Kalouska. Nebo si snad myslíte, že by si vysokoškolsky vzdělaný léčitel nevšiml, že mu lahve s vínem necinkají a šustí? K možnosti transmutace lahví v měnu se bohužel zatím Ing. Vejr Kalousek nevyjádřil.

[editovat] Rathovo víno 2012

Jednoho krásného dne si David Rath objednal z Argentiny víno značky Chateau Buštěhrad odrůdy Korupční šedé. Aby mu ho někdo nevypil, nechal si jej zabalit do krabice od bot. K jeho úžasu mu přišel balíček se 7 melouny. Podle Ratha ho policisti sledovali jenom proto, aby mu víno sebrali a vypili. Prokurátor celou situaci posoudil odlišně a šprýmař Rath putoval do vazby za omezování policistů v požívání nezákoně zabaveného alkoholu.

[editovat] Rathimus

Krátce po zatčení Davida Ratha obletěla svět šokující zpráva v následujícím znění:

"Chtěl bych se s vámi podělit o velmi důležitý poznatek v celé kauze okolo hejtmana Davida Ratha. David Rath je nový prorok. S očekáváním jsem poslouchal jeho projev v parlamentu, bohužel zde svá zjevení ještě nepředstavil. Nevím, co přesně obsahují, ale určitě je v nich recept na celosvětovou morální, ekonomickou a ekologickou krizi. Zatčen byl ihned poté, co vykonal zázrak a sice - proměnil víno v peníze. Ježíš proměnil vodu ve víno a Rath ho následoval proměněním vína v peníze. Šlo pravděpodobně pouze o první zázrak, kterým si chtěl získat pozornost, aby mohl odhalit svá zjevení. Peníze, které vytvořil z vína chtěl určitě rozdat nemajetným, bohužel netuším, jak chtěl dál postupovat. Nicméně sledujme ho, věřme mu a on nám odhalí boží protoctví, které bůh seslal lidem v těchto těžkých časech. Až se tak stane, vyjďeme hromadně do ulic a zablokujme celé Litoměřice. Nedejme si ho popravit tak, jak to učinili Ježíši. Rád se stanu koordinátorem celé akce. Kontaktujte mě na e-mailu (rathismus@email.cz), věřím, že se nám podaří zachránit proroka. Prosím vás, aby jste tuto zprávu posílali svým známým a jestli vás napadne, jak ji ještě více rozšířit mezi lidi, tak mi to napište sem. Na závěr bych vás požádal o návrhy, jak konstruktivně pomoci našemu prorokovi a trochu netrpělivě také o nápady, co by nám mohl prorok Rath vyjevit a kdy. Založil jsem prozatimní internetové útočiště všech lidí věřících v Rathismus. Nejvíce je obdivován v Hostivicích, Hostivice ho přímo milují. [1] Pokud jste schopni vytvořit lepší, rád své úsilí přesunu na něj."

[editovat] Čestný občan Hostivic

David Rath se zároveň se zvolením do čela hejtmana středočeského kraje stal čestným občanem jeho rodného města Hostivic. S jeho zatčením mu bylo ovšem odebráno zpět.

[editovat] NARCISTA

Rath vs. Macek vs01:08

Rath vs. Macek vs. Landa

[editovat] DAVID RATH

DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH. DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH. DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH. DAVID RATH DAVID RATH.

DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH.

DAVID RATH
DAVID RATH
DAVID RATH
DAVID RATH
DAVID RATH
DAVID RATH
DAVID RATH
DAVID RATH
DAVID RATH
DAVID RATH
DAVID RATH

[editovat] DAVID. RATH.

A = \frac{\frac{DAVID}{RATH} (PAR_TY + HA_RD) ^ DAVID}{RATH \sqrt{DRAH_YTRAP} - DAVID ^ {-RATH} } * \frac{{\,}^DAVID RATH}{DAVID} RATH - DAVID_RATH

DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH :

DAVID RATH = DAVID \int_RARH 
\left( HA(RD) - \frac{P}{A ^R} \vert T \vert^Y  \right) 
\;\mbox{RATH}(!!!!!!)

[editovat] DAVID RATH?

DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH. DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH. DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH DAVID RATH.

[editovat] Prstní vousy

Módním doplňkem Doktora Davida Ratha jsou prstní vousy.

[editovat] Čtěte více

Hostivice

Brokoko

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvAngela MerkelováBenito MussoliniBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinDonald TrumpAdolf Hitler

Politici-animace
uncyclopedia