Dihydrogenmonoxid

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Voda.

Voda
Ty si preca Dihydrogenmonoxid,
čo ma drží nad vodou

             Jožo Ráž, Elán
Optical illusion boat

Brněnská Přehrada
Česká přehrada
Modřická přehrada

Mordyje
Zvratka
Vltava
Lužická Hnisa

Česká flotila
Kardinál Miloslav Vlk
Křižník Václav Klaus
Loď Necyklopedie
Primátor Pavel Bém
Jaderná ponorka Kladno
Říční flotila Brno

Bezdrátová sprcha
Ministerstvo námořnictví
Těžká voda
Skoky do vody
Šetření vody
Vodáctví
Vodní elektrárna
Led Sníh Vodní pára
Vodní turistika
Vodní výtah
Povodně

Temelin

Spousta DHMO se nachází poblíž Temelína, proto se ekologové tolik zasazují o jeho zrušení.

Potopena lod

DHMO ničí i lodě.

Dihydrogenmonoxide-boarding

Někteří se nezdráhají DHMO zneužívat k mučení

Dihydrogenmonoxid (dále jen DHMO) je látka nedávno objevená vědeckým týmem Necyklopedie. Bylo zjištěno, že látka je bezbarvá, bez chuti a bez zápachu, ale přesto velmi nebezpěčná! Každým rokem zabíjí tisíce lidí. Většina smrtelných případů je způsobena nechtěným vdechnutím DHMO, ale tím její nebezpečnost nekončí. Déletrvající styk s jeho pevnou nebo plynnou formou způsobuje závažné poškození tkání. Jeho požití se může projevit zvýšeným pocením a močením, případně i pocitem nadmutí, nevolností, zvracením a iontovou nerovnováhou organizmu. Pro ty, kdo jsou na něm závislí, znamená odejmutí DHMO jistou smrt.

[editovat] Nebezpečné vlastnosti

  • Skládá se z výbušného vodíku a z kyslíku, který podporuje hoření,
  • je znám též jako kyselina hydroxylová a je hlavní součástí kyselých dešťů,
  • plynné skupenství DHMO je hlavním viníkem skleníkového efektu a tím globálního oteplování,
  • významně se podílí na erozi přirozené krajiny,
  • urychluje korozi (rezivění) mnoha kovů,
  • může zavinit selhání nebo zkrat elektrických zařízení a snižuje účinek automobilových brzd,
  • byl nalezen v nádorech pacientů zemřelých na rakovinu,
  • už ve 75% kapalného skupenství je extrémně žíravý, dokonce dokáže rozpustit i sám sebe.
  • Velmi škodlivý lidskému organismu. Toxické účinky se projeví až po delší době, ale jsou smrtelné. Byl proveden pokus, kdy sto osobám byl podán pouhý jeden mikrogram dihydrogenmonoxidu a během několika dní všechny subjekty zemřely na dehydrataci. Na druhou stranu by ale tedy možná dihydrogenmonoxid mohl být využit jako pomalé, leč účinné vysoušedlo.
  • Nedostatečná bezpečnostní opatření v souvislosti s DHMO měla za následek ztroskotání zaoceánského parníku Titanic a všechny tři závažné jaderné havárie v historii.

Shrnuto, DHMO je látka jen velmi těžko slučitelná se životem.

[editovat] Rozšíření

Znečištění životního prostředí DHMO se šíří jako epidemie! Nachází se ve vysokých koncentracích v téměř všech potocích, řekách, jezerech a nádržích po celém světě a byl objeven dokonce i v antarktických ledovcích. I v České republice pravidelně způsobuje škody v rozsahu miliard . Přestože je známa jeho nebezpečnost, dihydrogenmonoxid se stále používá:

Průmyslové i zemědělské podniky vypouštějí DHMO do řek a nikdo proti tomu nic nedělá, protože tato praxe je na celém světě dosud legální.

Vláda ČR i orgány Evropské unie odmítají zakázat produkci, distribuci a používání tého škodlivé chemikálie s odvoláním na její "význam pro národní ekonomiku". Naopak vojenské organizace všech států (zejména válečné námořnictvo) experimentují s DHMO a budují mnohamiliardové investice pro jeho využívání v mírových i válečných podmínkách. Stovky vojenských výzkumných ústavů dostávají tuny této substance složitými podzemními distribučními kanály (v mafiánské hantýrce zvané myší díry) a skladují látku pro pozdější použití.

Jen pro připomenenutí, látkou schopnou zabít člověka pouze v jednom mikrogramu je například čisté plutonium, DHMO je tedy přinejmenším tak nebezpečnou látkou jako radioaktivní odpad. Vzhledem k tomu by měl být skladovám pouze ve speciálních kontejnerech, například v takzvaných "PET flaškách".

Ještě není pozdě. Tuto hrůzu je třeba zastavit!

Pomozte světu a Chucku Norrisovi a zasaďte se o to, aby znečišťování DHMO bylo zastaveno. Získávejte a rozšiřujte vědomosti o této nebezpečné chemikálii. Neznalost může ublížit vám i jiným.

[editovat] Příloha A: Další názvy

Pašeráci dihydrogenmonoxidu často používají krycí názvy jako:

  • demethylmethanol
  • deoxyperoxid vodíku
  • dihydrylether
  • hydrylalkohol
  • normethanol
  • oxamethan
  • oxidan
  • oxydihydrogen
  • kysličník vodný (krycí název ještě z dob Jana Svatopluka Presla a Karla Slavoje Amerlinga)

Dihydrogenmonoxid je možno též skrytě pašovat v tuhé formě bezvodého kysličníku vodného, který je běžně stabilní při teplotách nižších než 273,15°K.

Podrobnější údaje naleznete v článku Paroubkium.
Podrobnější údaje naleznete v článku Voda.
VTN Logo
Palec

Tento článek může obsahovat výsledky vlastního výzkumu!

To je ale moc dobře, protože vlastní výzkum zaručuje faktickou správnost, kterou často nespolehlivé nebo lživé zdroje neposkytují.

uncyclopedia