FANDOM

Dlouhodobý program ČSSD je nepochybně nejlepší čerpat z důvodu nezaujatosti a objektivity z oficiálních informačních zdrojů. Vědecký tým Necyklopedie se proto rozhodl prozkoumat zásadní programová východiska sociální demokracie a prezentovat je před širokou veřejností. Pro názornost uvádí printscreeny stránek, jež jsou jistě nejserióznější názornou ukázkou smýšlení jedné z největších českých politických stran.

Dlouhodobý program sociální demokracie jednoslovnou definicí Editovat

Vědecký tým Necyklopedie se pokusil o co nejjednodušší definování politického programu strany Jiřího Paroubka a velice záhy zjistil, že na její jednoduché a prosté vysvětlení stačí jediné slovo:

Cssd totalita dlouhodobyprogram
Dlouhodobý politický program ČSSD

Postoj ČSSD k otázce komunismu Editovat

Další zajímavostí je bezpochyby vztah volebního programu ČSSD a komunismu. Vědecký tým Necyklopedie pro tento účel zadal do vyhledávače na stránkách cssd.cz právě slovo "Komunismus":

Cssd a komunismus
Vztah volebního programu ČSSD a komunismu

Romská problematika a navrhované řešení ČSSD Editovat

Komplikovanou politickou otázkou byla, je a zřejmě ještě nějaký čas bude romská otázka, ke které se většina politických stran staví velmi opatrně. ČSSD má na tuto problematiku velice svérázné řešení. Opět stačí na webu cssd.cz vyhledat správné slovo, abychom se dozvěděli co a jak.

Romska otazka a cssd
Řešení romské problematiky podle ČSSD

Shrnutí dlouhodobého volebního programu ČSSD Editovat

Na závěr výzkumu byl nabídnut pojem, který měl s definitivní platností pojmenovat případnou výhru ČSSD ve volbách. Můžeme konstatovat, že výsledek byl předpokládaný.

CSSD je zlo
Ohodnocení programu ČSSD pro společnost