Doktor Hnůj

Z Necyklopedie

Hnojopedie2.png

Doktori.png

Všech 13 představitelů titulní role. Podívejte se na jejich inteligentní fyziognomie.

Doktor Hnůj.jpeg

Doktor a jeho sexuální společnice Kláda Kozin Hrozwaldová stojící před KADIŠ. Fotografie je sice z roku 2014,ale společnost BLBC nemá peníze na barevné fotografie a proto je fotografie focená černobílým fotoaparátem na film.

Doktor Hnůj, česky též "Pár Vlasů" angl. "Doctor Nooy" rusky "Медик Удобрение" německy "Arzt Mist" je vědecko-fantastický seriál společnosti BLBC sídlící ve městě Blondýn ve Spojeném socialistictví monarchistickém. Hlavními scénáristy jsou Seven Klofat a Mák Gaytys, kteří také sprasili seriál Rejnok. V současné době Roli Doktora hraje skotský dudák Petr Kapalný a seriál má na kontě již 25.643 epizod (je to prvočíslo, přirozeně). Jeho společníky jsou Kláda Kozyn Hrozwaldová a Danny Pindik.

[editovat] Právní spory

Pořad se měl původně jmenovat Doctor Who. V tu chvíli však vstupuje na scénu jediný právoplatný čechistánský držitel Oscara:

Chtěl jsem vám říct takovou možná maličkost. Takzvaný doctor Hů je až natolik podoben doktoru Sovovi z mého vlastního opusu, že nemohu trpět příkoří a budu žalovat BLBC za porušování práva autorského. Tolik jsem vám chtěl říct.

—Jarda Dietl

Vystrašení právníci BLBC okamžitě stahují ocasy a s hrůzou v očích doporučují produkci změnu názvu pořadu.

[editovat] Jak vznikl Doktor Hnůj

Doktora Hnoje přivedli na svět Blondýnští fanoušci v roce 1963. Jelikož se tenkrát neměli v televizi na co dívat, vzali Hlavní studio společnosti BLBC útokem a donutili ředitelku Alžbětu Slepicovou II. natočit seriál hned při fanoušcích. Protože BLBC neměla dostatek peněz, muselo se při výrobě sci-fi rekvizit přistoupit k plenění domovů vlastních zaměstnanců a nejeden domácí kutil pak v seriálu rozpozná záchodové zvony či plechové kyblíky, hospodyňky si zase povšimnou kupříkladu šlehačů. Rozpočet se projevil i na znělce a hudebním doprovodu vůbec. Poté co vyšlo najevo, že si produkce nemůže dovolit ani kapelu Armády spásy, natož orchestr, vyrobili znělku sami za použití vlastních znalostí o hře v nástroje. Nedivte se tedy, že na piáno se hraje tak, že se drhnou struny patentním klíčem. Jsou to zkrátka BLBCi.

[editovat] Co uvidíte v seriálu

Vzhledem k tomu, že serál se točí od roku 1963, má 25.643 epizod (tohle číslo stejně už neplatí) a vystřídalo se v něm 1.167.451 herců a asi třikrát tolik neherců, můžeme si dovolit udělat toliko krátký výtah.

[editovat] Role doktora

Je mi to líto. Je mi to moc, moc líto.

—David Demment divákům sledujícím výkon Leda Zhníta

Roli Doktora postupně ztvárnilo 14 herců. Měnili se takovým způsobem, že po natočení jedné řady (Které se točily najednou bez přestávky) šel herce Doktora „vystřídat“ (čti zavraždit) nový představitel. Je však pravdou, že Doktor si neordinuje zrovna zdravou životosprávu: mezi jeho nejoblíbenější pochoutky patří (smažené!) rybí prsty s vanilkovým pudinkem a také kouří krabičku želé medvídků denně. V některých případech se tak zabije sám a jeho nástupce pouze vyřkne nad pitevním stolem finální diagnózu.

Doposud se role zhostili tito herci:

  • Vilímek Partner
  • Datlík Pouto
  • Slon Perný
  • Tomáš Pekař
  • Petr Anion
  • Kolín Pekař
  • Semestr Měkkej
  • Gól Jelen
  • Klon Bolíto
  • Kryštůfek Vykklešton
  • David Demment
  • Led Zhnít
  • Petr Kapalný (současný představitel, který právě natáčí 152.řadu)

[editovat] Stručný obsah všech epizod

Na začátku je vždycky všechno v pořádku. Invaze různých planet různými civilisacemi probíhají v souladu s harmonogramem a nikdo si nestěžuje, dokud se neobjeví věčný rebel Doktor a zase něco nepohnojí. Slabší rasy, jako pozemšťané, obyčejně na Doktorovu svévůli reagují odevzdaně, mocnější rasy (viz dále) se však neobávají označit jej za šikanéra a postavit se mu čelem nebo zadnicí (podle toho, do jakých míst dali tvůrci seriálu emzákům oči).

[editovat] Doktorovy pochystáty

Kadis.jpg

Doktorova kadibudka v akci. Vyfoceno v Blondýně r.1963

Na to, aby mohl Doktor všechno řádně pohnojit, používá řadu pomůcek. V prvé řadě je to stroj času nazývaný KADIŠ, schopný letět na jakoukoliv planetu do kteréhokoliv období. Stroj se aktivně maskuje jako kadibudka, univerzální artefakt nevzbuzující pozornost na jakékoliv planetě v kterémkoliv období. Budka vykazuje charakteristický odér hnoje, který je uvnitř ještě větší než zvenčí. Protože se Doktor rád vrtá KADIŠ ve střevech, během přistání nebo odletu tato vydává hlasité zvukové projevy. Řekyně, nejodvážnější žena celého seriálu (což stvrdila tím, že udělala z Doktora podpantofláka), se o zvucích KADIŠ vyjadřuje posměšně, protože Doktor podle ní neumí sedět na míse a hovoří spíš o přisrání nebo odseru. Video pro lepší představu demonstruje přisrávání KADIŠ: https://www.youtube.com/watch?v=j-1o3FtB1C0

Dalším notoricky známým pochystátem je sonické kladivo. Když Doktora něco nasere, vezme kladivo, bouchne do toho a hned je v dobré náladě. V neposlední řadě pak Doktor používá robotického teroristu K-9, naloženého po okraj trhavinou C-4.

Mimo jiné Doktor "vlastní" Psychoglejt. Jedná se o specifický typ papíroviny "zapůjčený" Alfredem Píčcockem (Slovem "zapůjčený" myslíme to, že Doktor Píčkockovi papír ukradl), která umí přehrávat slavné momenty z filmu Psycho, např. taková ta vražda ve sprše doprovázenou dokola typickou hudbou: Ti ti ti ti ti ti ti!Fwoosh!AAAA!

Kadis interier.jpg

Takhle posraně to v KADIŠ vypadá.

[editovat] Nejznámější Doktorovi protivníci

[editovat] Darebové

(anglicky Dialects) Nevšímali si okolního vesmíru a klidně si vedli své pokojné termojaderné války na planetě Skéro (ano, jsou opravdu z daleka), dokud se tam hned v druhém přiběhu nepřisral Doktor a nezačal buzerovat. Od té doby Darebové nahánějí Doktora po všech galaxiích a není se jim co divit, když semtam omylem anihilují planetu v domění, že tam až moc smrdí hnůj a je s tím třeba něco dělat. Jinak jsou Darebové slušný kluci, roztomile nemotorní robůtci mluvící úsměvným dialektem, kteří každého cizince na potkání poplácají záchodovým zvonem, což doprovázejí slovem „pohladit.“ Mají také na brnění připevněné velké množství koulí.

[editovat] Kýblmeni

Kyblman.jpg

Kýblman s nasazeným kýblem na hlavě

(Bucketmen) Oplechovaná bezpohlavní rasa, jediná ve vesmíru, která nemá koule. Zato její příslušníci nosí na hlavě kýbl na barvu, což jejich hlasu dodává legrační ozvěnu. Jejich cílem je, aby se všichni ve vesmíru měli stejně dobře jako oni a proto dobrovolně, ve volném čase, navštěvují ostatní planety a všem dávají kýbl na hlavu (tomuto procesu se říká okýblování). Tím zbavují jednotlivce nejrůznějších škodlivých emocí, jako je například sexuální frustrace. To se pochopitelně nelíbí Doktorovi, který svůj život zasvětil tomu, aby všichni kolem něj v dosahu 15 bilionů světelných let a 5 miliard let oběma směry, frustrováni svými frustracemi, mlátili hlavou o stůl.

[editovat] Bašta Nerada

(Bastion haters) Vystrašená anorektická stvoření, schovávající se ve stínech a obávající se každého sousta. Šikanér Hnůj se v jejich přítomnosti projeví naplno: nejbližšímu kosmonautovi znárodní svačinu a nutí Bašta Nerada porušit dietu a pojídat kuřecí stehýnka, řízky, tatranky a vůbec všechno, co najde v kosmonautově pytlíčku na sváču zabaleném od maminky.

[editovat] Údi

(Ooods) Údi jsou stvoření se stojatým chapadlem, na kterém jim visí koule. Jedna koule. A i tu si neustále žmoulají v rukou.Většinou parazitují na serverech Ooomegle.com a Chatuuurbate.com. Také jsou chováni coby sexuální otroci na čajové dýchánky, ale nenechte se zmást. Když jsou v nebezpečí, přiloží Údi své koule na pokožku oběti a dočasně jí tak paralyzují. Pokud je vám divné, jak by někoho tohle mohlo paralyzovat, tak si to laskavě představte.

[editovat] Bramborani

(Potatorans) Bramborani je rasa zakrslých válcovačů, kteří si pořád hrají s granáty. Rostou ze země a zásadně nejedí brambory, považují je za příbuzné druhy. Stejně tak nepojídají granáty, které jsou bramborám podobné, avšak jinak je to jediná rasa, která dokáže plně využít multifunkčnost granátu. To že bramborani nejedí brambory totiž neznamená, že nemají metody, jak z nich udělat kaši, víme?

[editovat] Automatomani

(Automatomans) Automatomani jsou stvoření ukrývající se v nápojových automatech. Živí se výhradně kovem, takže až vám příště automat nevrátí pětikačku, tak se nedivte. Také parazitují ve figurínách v nákupních centrech my Národní, OC Nový Smíchov a NG Quadrio. Z impotentních figurín udělají exhibicionisty a hned si to šinou do nejbližšího Kurvhauzu.(Vykřičeného domu(Darling Cabaretu)). Při tom někdy "omylem"(čti naschvál ho tam) "zavadí"(čti zastrčí) o maminky s taškami nakupující v oddělení potravin.

[editovat] Rakušani

(Austrians) Původní obyvatelé planety Země (mimochodem pan Vastr je taky Rakušan). Najdeme je hluboko pod zemí, kam se stáhli v obavě z výbuchu JETElína. Někteří si čekání zkracují jódlováním, většina však hibernuje ve fialových boxech. Hibernaci v boxu se odborně říká K.O. Přísun živin hibernovaným zajišťuje Milka s.s., chovající smluvně vysoko ve švýcarských Alpách obřího fialového slona. Ten má na vemenech nasazené bužírky vedoucí přímo do krku každého hladového Rakušana. Směs obsahuje mléčnou čokoládu, což často láká Doktora, aby někde na cestě bužírku naříznul, protože jak ví každý chlívák, bitches čokoládu milují. Aby nevzbudil podezření, činí tak zásadně na místech, kde čokovod prochází územím České republiky. Švýcaři a Rakušani pak svorně nadávají na tschechischen vychcánky. Češi zase nemohou přijít na to, kdo to dělá doopravdy, protože Češi tento seriál neznají.

[editovat] Sibiřani

(Siberians) Sibiřani jsou přímým opakem zalezlých Rakušanů. Žijí na planetě Siberia, a jsou potomci prvních kolonistů ze Sovětského Svazu. Jejich národní oblek je kožich, láptě a papacha. Druhý Doktor (Datlík Pouto) na jejich planetu spadl omylem, a zaostalí Sibiřani byli rádi návštěvě z civilizace, proto Doktorovi věnovali Kožich, který můžeme vidět ve špesyjálňí epizodě "Pět Doktorů" Mezi hlavní zájmy Sibiřanů patří pití vodky, tancování kozáčka a hraní dámy. V podstatě jsou Sibiřani mírumilovná rasa kteří si s vámi rádi "připijí" na vaše zdraví. Buďte ale obezřetní. Po takovém vodkovém dýchánku můžete skončit i v lese v brlohu medvěda Michaila Potapyče.

[editovat] Orgasmáci

(Orgasmiens) Orgasmáci umí měnit podobu a maskují se jako bezdomovci. Až někdy pod Karlovým mostem nebo ve vašem světlíku (pro moravstánce ve studně) najdete bezdomovce, zavolejte radši službu H.O.N.I.T. určenou pro honění a následnou likvidaci těchto orgasmuálních stvoření.

[editovat] Šílenci

(Silence) Šílenci jsou... Cože? Jak šílenci, co šílenci? Neznám žádný šílence, vy jo? Tak to byste mi mohli vysvětlit, proč mám sakra počmáranou ruku takovejma šílenejma nesmyslema!

[editovat] Plavčíci andělé

(Swimming Angels) Ano, jenom takový Hnůj jako Doktor dokáže rozplakat i tak krásné, nadpozemské, málem božské bytosti, zachraňující utopené v čase. A to mrknutím oka.

[editovat] Doktorova společnost

Jak patrno z předchozího textu, Doktor svou dominanci, aroganci a nadřazenost rád demonstruje za jakýchokoliv okolností, a proto na cesty často bere i společnost. Aby se cestou na cizí planety nenudil, zavírá nic netušící slečny do své KADIŠ a propouští je, až když najde ještě povolnější oběť svých zhnojených choutek. Z nejznámějších společnic jmenujme především „Sarin“ Janču Kovářovou, která se kvůli své jedovatosti v seriálu dlouho neohřála a byla rychle vystřídána aspoň tou blbou Růžou a ta zase Análií. V současné době dělá Doktorovi společnost Kláda, o které se spekuluje, jestli to takhle náhodou není chlap. Toto podezření ještě zesílilo po lékařské prohlídce bramborana Ztraťse. Protože však Doktor semtam nepohrdne ani mužskou společností, je to vcelku buřt. Tvůrci seriálu narazili pouze na začátku, kdy jako první Doktorovu společnici a oběť zvůle zvolili jeho vlastní nezletilou vnučku Zuzanku. Tento výběr se nesetkal s pochopením ani mezi v jiných případech liberálním až dekadentním diváctvem a Doktor byl označován jako „Ten hajzl z hajzlu.“

[editovat] Spřátelené organizace

[editovat] H.O.N.I.T.

Partička zelených mozků, založená Sovětským Bohatýrem Alistairem Hrdonem Lesbič Stewardem (Dále pouze BAHLS). Pořád se třetímu Doktorovi stavěla do cesty a jednou se mu dokonce pokoušela ukrást KADIŠ. BAHLSova dcera se jmenuje Káťa Lesbič Stewardová. Je to strašná šprtka a jako asistentku má ještě větší šprtku Kozgoodovou.

[editovat] WOODEN TORCH (K.L.Á.D.A.)

Původně armáda ještě zelenějších mozků, než má H.O.N.I.T. , sabotovala britské impérium. Když v roce 2006 v díle "Boobsday" padla, zrenovoval ji Kapitán Osvěta. Společně s jeho povedenou partičkou se potloukají městem Tariff a distribuují zbraně proti vetřelcům, např. Darebácké metličky anebo záchodové zvony.

Kapitán Osvěta se u blondýnského militantně založeného diváctva stal tak oblíbeným, že si vysloužil vlastní navazující seriál, rovněž pojmenovaný WOODEN TORCH. V každé epizodě srovná Kapitán se svou tvrdou kládou partičkou celé město Tariff se zemí tak dokonale, že celý sovětský arsenál jaderných prskavek by si s tím neporadil líp. Události obou seriálů jsou řádně propletené, ačkoliv postava Doktora Hnoje se přímo do seriálu WOODEN TORCH nepřisere, neboť kapitán Osvěta je dost velký šikanér, šovinista a multipohlavní úchyl sám o sobě. Avšak kapitán má ve svém podzemním hnízdečku aspoň Doktorovu ruku naloženou v láku a snad není nutné vysvětlovat, co s ní dělá, než jí Doktorovi v jeho vlastním seriálu celou ulepenou vrátí.

Pozn. Organizace i odvozený seriál se opravdu jmenují WOODEN TORCH a ne Wooden Torch. To aby hned každý pochopil, že kapitánova kláda je opravdu velká.

[editovat] Současnost

[editovat] Epizody 153. řady

  • The Moravistian's Transparent Rice - Moravstánská neviditelná rýže - Doktor se setkává se svým starým přítelem Davnosem, tvůrcem darebů. Davnos dožívá svůj život mezi neviditelnými lány rýže v Moravstánu.
  • The Bitch's Similiar - To je té kurvě podobné - Davnos Doktora zradí a Flaška se snaží zamordovat Kládu
  • Under The Cheesecake - Pod Čízcejkem - Doktor se účastní kulinářského pořadu Prosráno.
  • Before The Blood - Před krví - Doktor pokračuje svoje působení v kulinářském pořadu Prosráno, avšak při krájení masa zjistí, že nesnáší pohled na krev.
  • The Girl Who Dried - Dívka která sušila - Doktor se vydává k vikingům, kde ho udiví na tu dobu moderní technologie, např.sušák., zde se seznámí s takovou divnou ženskou AšilDR.
  • The Woman Who Left - Žena která opustila (Neví se co přesně) - AšilDR se vydává do Viktoriánského Londýna a žije si poklidný kriminální život, dokud tam nepřistane Doktor a zase něco neposere.
  • The Zygon Inflation - Zygonská Inflace - Zygoni jsou takové mimozemské chobotnice, které umí měnit podobu a žijí mezi námi. Došlo ovšem ke krachu burzy a Zygoni jsou na tom špatně.
  • The Zygon Invitation - Zygonské pozvání - Zygoni se domluví, že si promluví s prezidentem Obamou, aby s ním vyřešili krizi. Netuší však, že Obama je taky Zygon, ale na znepřátelené straně.
  • Beep No More - Už nepípej - Doktorovi se v KADIŠ podělala zvuková karta, která furt pípá a nemůže s tím nic dělat.
  • Face The Shaven - Čel oholenému - Doktor se o sebe poslední dobou moc nestará, a tak se Kláda a AšilDR proti němu spojí a koupí mu holicí strojek. Než by se ale Doktor oholil, raději obětuje Kládu, která zemře.
  • Heaven Bent - Ohnutý ráj - Doktor je celých 45 minut zavřený v nějaké místnosti, a my sledujeme jeho marnou snahu dostat se ven.
  • Hell Sent - Seslán z pekel - Doktor se vydává na svoji domovskou planetu, ukazuje se, že Kláda přežila.

[editovat] Postavy 153. řady

  • 12.Doktor - Má podivnou zálibu v hraní na elektrickou kytaru.
  • Kláda Kozin Hrozwaldová - Nejotravnější společnice, na konci řady s AšilDR ukradne KADIŠ (Ne tu Doktorovu, ale zbrusu novou, která nevypadá jako kadibudka, ale jako prázdná role od hajzlpapíru.)
  • Flastřinka - Opět jako žena. Na začátku 153.řady se snaží změnit stranu, leč neúspěšně.
  • AšilDR - Původně vikinská dívka, která nemůže umřít a žije v Londýně.

[editovat] Epizody 152. řady

  • Deep Fart - Hluboký prd - Doktor se zotavuje po své degeneraci v pravěkém Blondýně. Společnost mu dělá obří Dinosaurus
  • Into The Dareb - Do Dareby - Doktor si vyjede na prázdniny do vesmíru, vlak má ale výluku, a tak se Doktor dostane do Dareby.
  • Robot of Wild Šárka - Roboti z Divoké Šárky - Doktor s Kládou přisranou v Práglu, kde je uvítá Bobin Úd, a provede je po Pražském Hrádku.
  • Inhale - Inhaluj - Tento 45 minut dlouhý příběh zachycuje strach Paranoidního Doktora schovaného pod peřinou
  • Wie heißt du? - Jak se heißtujete? - Doktor jde na inspekci do banky Karabrabrarababarabrarbarabxos.
  • The Comrade Director - Soužka Ředitelka - Doktor podniká invazi ve škole Koul Hil Skůl, a nastupuje na místo soudružky ředitelky.
  • Kiss The Moon - Polib měsíci.....(Co asi) - Doktora trápí dočasná samota, protože si jeho společnice Kláda užívá s jejím milencem Dannym Pindikem, a proto odlétá dolejzat za Měsícem.
  • Mummy on the Pendolino - Mumie v Pendolinu - Doktor jede vlakem do Brna, bohužel průvodčí je stará oplzlá bába, kterou mají všichni cestující za Můmii.
  • Fet Line - Dáme lajnu - Obsah této epizody byl cenzurován
  • The Night Lesbians - Noční lesby - Obsah této epizody byl rovněž cenzurován (To jsou dneska lidi!)
  • Water Gnaws - Voda Hlodá - Doktor se zde setkává se svým starým kolegou Flastrem, který degeneroval ve Flašku.
  • Fucker in Heaven - Zmrd na nebesích - Flastr se domluvil s Kýblmeny, aby podnikli invazi na zemi.
  • Blast Christ Must - Střelené kristusky (vánočkový špesiál!)

[editovat] Postavy minulé 152.řady

  • 12.Doktor - Zdegeneroval na planetě Držgrešle po útoku Darebů.
  • Kláda Kozin Hrozwaldová - Doktorova společnice, ve volném čase se živí jako prostitutka.
  • Danny Pindik - Zamlada Ruprd Pindik. Multikulturní Kládin milenec a profesionální pedofil. Nyní předstírá smrt.
  • Pan Vastr - Žabí muž ovládající bojová umění.
  • Ženy - Mladá otrokyně pana Vastra z Blondýna.
  • Ztraťs - Bramboran nakažený ebolou. Neví, že by měl válcovat proti Doktorovi. Věnoval panu Vastrovi síťovku na brambory, kterou Vastr nosí na hlavě.
  • Bobin Úd - Nadržený šukostřelec z Divoké Šárky.
  • Flastřinka - Představí se jako: „Ty víš kdo jsem, Doktore. Jsem Flastřinka, zkráceně Flastress. Teď si už nemohu říkat... The Flastr.“ Flastr je totiž Doktorův dávný kolega. Pracovali spolu ve stejném ústavu až do té doby, kdy si Doktor odskočil na velkou a omylem spustil svůj první odser v čase a prostoru. Flastr, původně muž, zažárlil tak mocně, že zdegeneroval do ženy. To se může stát jenom v něčem, co zhnojil Klofat.
  • Káťa Lesbič Stewardová - Velitelka služby H.O.N.I.T.
  • Kozgood - Lesbiččina „asistentka.“ Tady si mnoho z vás vybaví co tím básník skutečně myslel.
  • Bohatýr Alistair Hrdon Lesbič Steward - Otec Káti Lesbič Stewardové a dřívější führer služby H.O.N.I.T. Na konci příběhu se objeví jako Kýblman.
  • Satan Zeman - Objeví se na konci řady, vloupá se do KADIŠ, a pronese před Doktorem řeč plnou sprostých slov.

[editovat] Umění degenerace

Doktor (a Flastr) umí na konci života degenerovat, tj. přijmout novou podobu. Protože BLBC nechtěla zobrazovat brutální vraždy herců, při Degeneraci vzala nějakou infantilní plastovou figurku a přilepila k ní žlutou vatu zobrazující degenerační energii. Celkově může Doktor zdegenerovat 18×, takže se již teď přemýšlí jak zařídit, aby legenda pokračovala a BLBC splatila své dluhy.

[editovat] Fanoušci seriálu

Fanoušci seriálu se rozdělují toliko na dvě skupiny.

  • Pravověrní fanoušci, tzv. Hnojaři. Rekrutují se z paniců starších třiceti let, jejichž jediným zájmem jsou sci-fi, fantasy, komixy, počítače a fyzmatika. Každou novou epizodu hltají bez vzdychu, ať Doktora představuje kterýkoliv herec.
  • Rádoby fanynky, tzv. fake hnojařky. Rekrutují se z třinácti- až patnáctiletých pannen. Dokážou sledovat, celé uvzdychané, pouze a výhradně epizody s Davidem Demmentem a Ledem Zhnítem, protože tito představitelé jsou na rozdíl od ostatních pouze dvakrát starší než ony. Zvlhlé fake hnojařky spatřují reálnou šanci, že se vysněný idol do své princezny-obdivovatelky zamiluje a pojme jí nejen za manželku, ale i za společnici v KADIŠ a oběť svých choutek.

[editovat] Podobné seriály kopírující postavy a zápletky (Špiň-ofy)

[editovat] WOODEN TORCH

Tento seriál popisuje výše položený oddíl "WOODEN TORCH (K.L.Á.D.A.)

[editovat] K-9 a spol.

Tento špiň-of měl popisovat příhody a výtržnosti Doktorova robotického teroristy K-9 a jeho otrokyni Sarin Janči Kovářové, ale při natáčení druhého dílu došlo k "nehodě" způsobené neopatrnou manipulací s výbušninami ještě více umocněnou teroristou K-9. Dodnes se neví, jestli to byla opravdu "jen nehoda".

[editovat] Dobrodrůža Sarin Janči Kovářové

Protože představitelka roli Sarin Janči Kovářové (dále jen SJK) Elizabeth Sleďová výbuch přežila, rozhodla se v roce 2007 jako baba natočit seriál, ve kterém se s partičkou znásilněných sirotků vydává lovit po Blondýně nestvůry a duchy. Nejednou jim zkříží cestu Desátý a Jedenáctý Doktor (David Demment a Led Zhnít).

[editovat] Kritika seriálu

Neexistuje. Při zkoušení jedné scény vyšlo najevo, že stroj času, zbouchaný ze záchodových prkýnek, nahodile pospojovaných drátů a prskavek skutečně funguje. Toho tvůrci seriálu zhusta využívají a každého svobodomyslného žurnalistu, který se odváží napsat jen trochu nelichotivou recenzi, se vydají proti proudu času odstranit pro jistotu již v době, kdy ještě neumí ani říct „Jsi moje máma?“

Ts4333.jpg

Seriály:

Akta XDoktor HnůjDvě minuty nenávistiKriminálka Las VegasKrok za krokemLéčebna pro alergiky v růžové zahraděNemocnice na kraji městaPerníkový tátaSex na vesniciSimpsonoviŠmoulové (seriál)Mickeyho klubíkThe Walking DeadPat a MatVálka volůVčelka MájaZtraceniÚčetnické humoreskyŽenatý... pod pantoflem

Večerníčky:

Für Volk, Rasse und HönigMotýl Onanuel a maková panenka

Další důležité pořady:

Česko Slovensko nemá talentPošta pro tebeProstřevoTati, ožer měX-Traktor

Hovnocuc.jpg edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult Baby storyAdult BabyDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní   
uncyclopedia