Duch svatý

Z Necyklopedie

Křesťanství
Jesus-pastor.jpg

Antikrist
Beránek Boží
Bůh
Ježíš
Džízes
Kristis
Duch svatý
Papež
Papežská neomylnost
Satan

Boží bojovníci
Katolická AO
Kongregace pro nauku víry
Kněz
Lahvoun
Nebe
Kanonizace
Novojičtí černoprdelníci
Řád templářů
Svátostný sedmiboj
Zvěrozvěsti

Apokalypsa
Bible
Bible IV.
Black Metal
Ďáblova bible
Hospodine pomiluj mě
Kostel
Misionářská poloha
Otčenáš
Paškál
Posvátná kanalizace
Svatá stolice

Zcela tendenčně můžeme konstatovat, že Duch svatý (franglatinglicky Holly ghost) je prd, vypouštěný Ježíšem Kristem při jeho pouti za duchovní edukací tehdejšího lidu. Ale jednalo by se o nehoráznou mystifikaci, protože veškerý prd, a to ať už se jedná o ten božský nebo o ten vulgárně obyčejný, průběhem času prostě vyvane, což potvrzuje každodenní záplava předpovědí počasí v našich televizích a 892 398 vyhláška zákona EU o papouščích klecích uměle přiroubovaná k nařízení o délce pěticentimetrových vrutů, kde se delší setrvávání prdů v prostoru přísně zapovídá.
Papez.JPG

Tento muž pravděpodobně viděl Ducha svatého

. Duchem svatým se v tomto případě myslí jedna třetina z trojjedinosti Boží.

[editovat] Trojjedinost boží

[editovat] Otec

Otec.jpg

Otec - ilustrační obrázek.

Do této kategorie můžeme počítat Prafotra Moravu, Prafotra Čecha, Prafotra Svatopluka, vlastního fotra a mnoho dalších fotrů. Jedná se převážně o nemyté prase bez vyšších ambicí, které vykazuje známky protipožární vyhlášky číslo 43 (prvočíslo a kupodivu i odpověď na základní otázku vesmíru, života a vůbec), kde se upřesňuje, které materiály se mohou jevit nehořlavými, ale přesto hořlavými jsou. Tj. otec se může někdy jevit jako vcelku uvědomělá elementární částečka lidstva, ale vždy se dojde ke zjištění, že je to stejně debil, jehož budoucnost zemřela při vyplivnutí matčiny bradavky po posledním kojení jeho života. V této problematice je nanejvýš důležité uvědomit si, že tzv. falešné kojení při sexuálních hrátkách s budoucími, minulými i nynějšími matkami, je jen taková nemístná frackovitost.

[editovat] Syn

Syn.jpg

Syn - ilustrační obrázek.

Nemlich to samé, jako otec, jen s tím rozdílem, že je stále plný ambicí dobýt/dobít svět, dobýt/dobít klíny všech žen či prostě jen nalézt nějaké teploučké místečko, kde by se dalo vše v klidu přežít a nic, ale vůbec nic nedělat. Syn má v Čechistánu jedno privilegium. Zcela sobecky dlí ve vyjmenovaných slovech vedle slova sytý a sýr. Ale to jsou stále ty jeho trapně nezlomené ambice. Zotcovatěním dosáhne toho, že je z vyjmenovaných slov vyjmut, protože otec už ho nemá tvrdý, on už chudák totiž nemá žádný. Y.

[editovat] Duch svatý

A konečně jsme u předmětu našeho zájmu. Duch svatý je výsledek mužovy práce. Jedná se o to božské, co muž dokáže stvořit vlastníma rukama či hlavami či pohlavními orgány či falešnými březostmi a co považuje za hodnotné. Tzn., že je Duch svatý většinou dovážen z Číny a že je velmi háklivý na jakoukoliv manipulaci a to i když je k manipulaci přímo určen. Ducha svatého nejčastěji vzpomenete, pokud jste zavaleni rozpadlou skříní z IKEY (v tomto případě se jedná o Švédský PRC), řvouce do prostoru svá poslední slova, protože se vám ona dřevotříska neotřele vžírá do těla a začíná spolu s krví drze ojíždět vaše krevní řečiště. Z důvodu nesmyslnosti situace budou vaše poslední slova začasto jen prudce vulgární, a pokud by se měla tesat na náhrobek, byla by to jen samá cenzorská hvězdička bez kouska ohledu k nebožtíkovi. Snad proto se plní hřbitovy epitafy výhradně impotentními, protože je vymýšlejí manželky-vdovy a ty v životě nechcaly do sněhu svůj podpis, takže nemají dost slovesné fantazie.

Duch Patrick-swayze-02.jpg

Patrik Švajcí před dokonalým zduchovatěním.

[editovat] Duch svatý v kultuře

[editovat] Holly ghost

Volné pokračování kasovního trháku Ghost s Patrikem Švajcím, kde hlavní postava je přejmenována na Holly. Jediným rozdílem v ději je, že hlavní, duchovitá, postava, si nechce se svou vyvolenou romanticky zatančit za zvuků slzetvorné skladby, ale zakouřit si a dát si konečně v klidu u fotbalu pivo.

[editovat] Hollyprd

Snahy ekologického spolku Greenpysk, přejmenovat slavný Hollywood na Hollyprd a to proto, že tam prý žádný les není, jen pláň naplněná Bambii a pany Čmuchaly a podobnou verbeží, která nejenže není před vyhubením, ale navrch ani vyhubit nejde.

Bambi.jpg

Bambi - ilustrační obrázek.

[editovat] Potěmkinova verze Ducha svatého

V minulosti se začal, pro nedostatek soudnosti, dovážet Duch svatý do kostelů (IKEA ještě nebyla ani zkoncipována a Duch svatý už přesto trčel prostorem). Věřícímu lidu byl Duch svatý předestřen jako fiktivní součást fiktivního Boha, který vyžadoval skutečnou poslušnost. Této poslušnosti ovšem nevyužíval fiktivní Bůh ani fiktivní Duch svatý, ale skuteční černoprdelníci. Teprve s příchodem 20. století se přišlo na fakt, že klanět se něčemu fiktivnímu je na založení karty k dlouhodobému pobytu v Kosmonosech a začalo se klanět Duchu svatému z PRCu.

Postřižiny (zkracování )00:53

Postřižiny (zkracování )

..nahé ženské koleno je druhé jméno Ducha Svatého ;-)

[editovat] Duchové jinde

uncyclopedia