Eddard Stark

Z Necyklopedie

Eddard Stark, někdy přezdívaný Sean Bean, či Chodící spoiler, je byl jeden z nejschopnějších politiků dnešní doby. Přebýval na severu, do doby, než si jej vyzvedl jeho tlustý komplic král, na jednu partičku Hry o trůny. Eddard se rozhodl vyzkoušet tuto hru a odcestoval na jih, kde hned podlehl hráčské vášni k této hře. Z tohoto důvodu můžeme i tuto hru považovat za nebezpečnou drogu, která téměř vždy končí smrtí, nevyhrajete-li.

[editovat] Život

Narodil se v bohaté rodině na Severu. Když vyrostl, byl vyslán do Rohlenky, pod krycím jménem Bobromil, kde se měl vydat na misi do Nádoru, na největší pařbu Střevozemě. Byl ale zabit elitními jednotkami a byl považován za mrtvého, dokud se opět nezjevil jako strážce severu na vlastním hradě, s vlastní rodinou a dokonce i vlastním cool mečem. Byl považován za spravedlivého vládce, velká konkurence Miloše Zemana.

[editovat] Hra o trůny

V Králově přístavišti se seznamuje s věcmi, jež dosud nespatřil, ať už jde o nevěstince, hospody, či věčně ožralé krále. Jakmile se ve hře vášnivě rozjel, byl sťat a jeho další osud byl nejasný. Jeho smrt rozlítila mnoho fanynek a pro jeho uťatou hlavu se konaly děsivé války.

uncyclopedia