Elektrárna

Z Necyklopedie

Elektrárna, to není jen tak ledajaká věc. Ona umí mluno tvořiti - odsud až do řiti.

Elektrárny dělíme na malé, střední a obří, to podle velikosti. Nejčastěji je však rozdělujeme podle toho, z čeho mluno vyrábí.

[editovat] Identifikace druhu elektrárny

Potřebujeme-li zjistit, na kterou z elektráren jsme napojeni, nejjednodušším způsobem je tzv. kontaktní vidličkotest, který si zde podrobně popíšeme.

1. Ukradneme mamince kovovou vidličku, kterou zasuneme do zásuvky. Trošku to blikne, zasvědí a než se rozptýlí kouř ze sežehnutých vlasů, sledujeme, co se děje.
2. Dostaví-li se kašel, máme jasný důkaz elektřiny z chrchelné elektrárny.
3. Mrkáme-li v legračním tempu a jsme oslněni přívalem energie, jsme buď Dan Nekonečný, nebo proudíky přišly z fotovoltaické elektrárny.
4. Nekašleme-li ani nemrkáme, elektrony v naší zásuvce pocházejí z jaderné elektrárny.
5. Dojde-li ke vznícení nahromaděných střevních plynů a my vesele hoříme uvnitř, jedná se o elektřinu z povětrné elektrárny.
6. Tváříme-li se jako idiot a máme erekci, byla to ňaderná nebo bendostrojová elektrárna. To podle toho, jsme-li na holky, nebo ne.
7. Máme-li na tváři debilní výraz a usmíváme se jako sluníčko na hnůj, jednalo se o elektrárnu sluneční.
8. Brní-li nás prostřední noha a cítíme nutkání si ji třít, je zdrojem liščí elektrárna.
9. A pokud se nestalo nic z výše uvedeného a my přecijen zjistíme, že máme v klíně či v hýžďové rýze vlhko, můžeme s jistotou tvrdit, že se jednalo o energii z elektrárny vodní.

Elektrárny
Fotovoltaicka elektrarna-orez.jpg
Fotovoltaická
Wwer-1000-scheme.png
Jaderná
Lisak chechtavy.JPG
Liščí
Pocitani.jpg
Ňaderná
Povetrna elektrarna.jpg
Povětrná
A sunflower.jpg
Sluneční
Zdimacka.jpg
Vodní
Komin.jpg
Chrchelná
HrbitovTemelin-orez.jpg
Bendostroj

Bomb.png Tato stránka je rozcestník. Rozdělí program a někdy i Váš počítač na množství různě velkých kousků.
uncyclopedia