Eliášův oheň

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Oheň.

Fireworks

Při ohni vybuchovaly také signální rakety, kterými milicionáři vysílali povely – pozor a pohov

Oheň voda vítr ví, samolepky lásky po kapsách. Deset tisíc přátel mít, jít v plátěnkách, když do života vcházím.“

- Dalibor Janda

Eliášův oheň je oheň, který založil Jura Eliáš v Uherském Brodě 22. listopadu 1989.

[editovat] Příprava akce

Jura Eliáš

Jura Eliáš v převleku za ruského maršála

Milicionáři z České zbrojovky v Uherském Brodě dostali rozkaz přesunout se do Prahy a rozstřílet manifestace na Václavském náměstí. Jura Eliáš, pokračovatel bratří Mašínů, se rozhodl akci sabotovat. Přepadl mlékárenské auto se semtexem (odposlouchával policejní frekvence) a získal dostatek trhaviny na několik akcí.

[editovat] Provedení akce

Jura Eliáš se po pečlivé přípravě rozhodl pro převlek, který by u milicionářů nevzbudil podezření. Zvolil uniformu maršála Rudé armády. Perfektní ruštinou (jeho matka pocházela ze Slovenska) hovořil s milicionářskými veliteli, štědře nalévaje pravou vodku Putin. Skrz salutující milicionáře pronikl do muničního skladu a rozmístil časované nálože semtexu. Se soudružským pozdravem se rozloučil a odjel na bezpečné místo. Milicionáři z České zbrojovky byli prvním útvarem, který ukončil svou činnost.

[editovat] Vědecký omyl

ABAMIM

Někteří vědci na okraji vědeckého spektra, dokonce i řada neseriózních encyklopedií (Českopedie) rozšiřuje bludy, že prý Eliášův oheň je sršení elektřiny v silném elektrickém poli. To je však ve skutečnosti Einsteinův oheň.

Ohen-1- OheňEliášův oheňFlamewarJiskryTeplo      

Exploze bomb
Terorismus
MOAKarel LobotómRovnost, volnost, brněnstvíOSAEliášův oheňKOPRAN.Š.L.ETASASJánošíkVojislav KalašnjikovAl-GebraUsama bin LadinUsámova říšeJásir ArafatCamper-StrikeAnders BreivikJesuis CharlieBojovníci od Al-LidluAl-KáidaIslámský státZákon o terorismu
uncyclopedia