FANDOM

Emacs (zkr.: Escape Meta Alt Control Shift) je operační systém s obrovským množstvím funkcí, od e-mailu po obsluhu taktického rezonátoru částic. Často mu však bývá vyčítána absence funkčního textového editoru.

Náboženství Editovat

Uživatelé emacs se netají tím že jejich operační systém je zároveň fanatickým náboženstvím, byl také hlavním kněžím a jedním ze stvořitelů Richardem Stallmanem (aka svatý IGNU-cuis) založen institut jmenující se "Church of Emacs" (Církev Emacsu). Toto fundamentalistická víra často vede krvavé flamewary s uživateli textového editoru "vi", nebo nyní už spíše "vim", kteří také založili vlastní kult. Uživatelé Emacs tvrdí že je to proto že Emacs je lepší a chtějí uživatelům "vi" v dobré víře jen ukázat že existuje i lepší software. Tato představa je ovšem absurdní:

  1. nelze moc dobře srovnávat textový editor a operační systém,
  2. Emacs je jen hromada sraček k ničemu. Pravý důvod válek je ten, že Chrám Emacs, podobně jako křesťanství považuje číslo 666 za Satanovo a napíšeme-li "vi-vi-vi", v římské číselné soustavě to znamená "6-6-6".

Z většiny flamewarů ovšem Emacs nevyjde jako vítěz. Lépe řečeno, jako vítěz nevyjde nikdo.

Související články Editovat

  • Lisp - Programovací jazyk ve kterém byl Emacs stvořen.
  • Линукс - Jiný operační systém, výhodou je že na jednom procesoru mohou běžet oba tyto systémy zároveň.
Počítače
El666

Počítače: AcerAppleBarbie PCCMEUDellDetektor lžiElektronika 666HPIntelLenovoNový JeruzalémRačunik-RTuringův strojUral 2
Hardware: Caps LockCD-RWDěrná páskaF13iPrdKompresorScroll lockŠkoda 1000MBŠkvorPaměť WOM
Software: BSODEmacsKVGЛинуксMicrosoft WordMooreův zákonPoznámkový blokPřekladSvatý TučňákVálka s švábyWindowsVista
Programování: C SharpLispnOTHINGOpenOSTRAJavaPočítačová lingvistikaVánočková architektura
Aplikace: AhE-mailEndInternetKomprese datRodné čísloTrabant AussichtDOSBoxDvě minuty nenávisti