Emacs

Z Necyklopedie

Emacs (zkr.: Escape Meta Alt Control Shift) je operační systém s obrovským množstvím funkcí, od e-mailu po obsluhu taktického rezonátoru částic. Často mu však bývá vyčítána absence funkčního textového editoru.

[editovat] Náboženství

Uživatelé emacs se netají tím že jejich operační systém je zároveň fanatickým náboženstvím, byl také hlavním kněžím a jedním ze stvořitelů Richardem Stallmanem (aka svatý IGNU-cuis) založen institut jmenující se "Church of Emacs" (Církev Emacsu). Toto fundamentalistická víra často vede krvavé flamewary s uživateli textového editoru "vi", nebo nyní už spíše "vim", kteří také založili vlastní kult. Uživatelé Emacs tvrdí že je to proto že Emacs je lepší a chtějí uživatelům "vi" v dobré víře jen ukázat že existuje i lepší software. Tato představa je ovšem absurdní:

  1. nelze moc dobře srovnávat textový editor a operační systém,
  2. Emacs je jen hromada sraček k ničemu. Pravý důvod válek je ten, že Chrám Emacs, podobně jako křesťanství považuje číslo 666 za Satanovo a napíšeme-li "vi-vi-vi", v římské číselné soustavě to znamená "6-6-6".

Z většiny flamewarů ovšem Emacs nevyjde jako vítěz. Lépe řečeno, jako vítěz nevyjde nikdo.

[editovat] Související články

  • Lisp - Programovací jazyk ve kterém byl Emacs stvořen.
  • Линукс - Jiný operační systém, výhodou je že na jednom procesoru mohou běžet oba tyto systémy zároveň.
Počítače
Ělěktronika 666

Počítače: AcerAppleBarbie PCCMEUDetektor lžiElektronika 666LenovoNový JeruzalémRačunik-RTuringův strojUral 2
Hardware: Caps LockCD-RWDěrná páskaF13iPrdKompresorScroll lockŠkoda 1000MBŠkvorPaměť WOM
Software: BSODEmacsKVGЛинуксMicrosoft WordPoznámkový blokPřekladSvatý TučňákVálka s švábyWindowsVista
Programování: LispOSTRAJavaPočítačová lingvistika
Aplikace: AhE-mailEndInternetKomprese datRodné čísloTrabant AussichtDOSBoxDvě minuty nenávisti

uncyclopedia
V jiných jazycích