FANDOM

Emil Chachá

Émile Chachá (* 12. 7. 1872 + 27. 6. 1945) byl třetí Československý prezident a první zneuznaný vůdce Prtektorátu Böhmen und Balkanische Möhren.

Iphone88

Emil Hácha přijímá důležitý telefonát!

Vstup do politiky Editovat

„Emile, tady Eda. Je to v piči! Volám ti z Londýna. Nikdo tu neumí česky, nikdo tu neví, kdo jsem, maj tu hnusný pivo a stará si koupila norkovej kožich, takže nemám ani na letenku zpátky. Ale neboj, nějak se domů dostanu. Jo, abych nezapoměl ... v úterý přijede Hitler, tak mu dej klíče od Hradu. Já vás prohrál v kartách. Zatim ahoj.“

Tímto videotelefonátem předal Edvard Beneš 30. listopadu 1938 prezidentské křeslo prvnímu Českému presidentovi a fanatickému sběrateli známek, kolků a vdolků Emilu Háchovi.

Úspěchy Editovat

Se svým viceprezidentem Reinhardem Heydrichem to neměl lehké, neboť Reiny to chtěl vzít z gruntu a naší vlasti se tak dostalo mnoho změn. Automobilům přendali volant na pravou stranu. Naučili Slováky používat příbor. Založili výcvikové tábory pro Romy. Roku 1940 v Terezíně uspořádali první židovský grupensex ve sprchách. Tato akce se stala tak populární, že se rozšířila po celé střední Evropě.

Neúspěchy Editovat

10. června 1942 nechal Heydrich vyvraždit Lidice a šel se pochlubit prezidentovi se svou sbírkou 10 tisíc lebek. Bohužel záhy zjistil, že zklamaný Hácha nesbírá ostatky nýbrž známky. Heydrich poté spáchá sebevraždu na Václavském náměstí.

Kurak-metro

Tento člověk se s prezidentem osobně neznal.

Odchod do ústraní Editovat

Emil Hácha umírá něšťastnou náhodou 27. června 1945 na Pražském hradě. Jak později napsal ve svých pamětech: „Byla to nešťastná náhoda. Ráno vstanu a opařím se čajem, uklouznu a třikrát upadám na kuchyňský nůž. Otřesen chci otevřít okno a zavolat o pomoc. Opařen, probodnut a v šoku jsem z okna vypadl a navíc si nepamatuji.

Umělecká tvorba Editovat

Tuto básničku si složil pro své depresivní dny.

Hácha. Jsem Emil Hácha. Celý den špekuluju copak dneska spáchám. Diví. Beneš se diví. Z Londýna na mě jenom nevěřícně civí.

Mnichovská dohoda. To je fajn pohoda Rád pravicí máchám. Jsem Emil Hácha.

Po komunistickém převratu je Emil označen jako vlastizrádce, jelikož 15. března 1939 T.G.Masarykovi na všechny fotografie přimaloval fousy,brýle,onikadla a kyselý úsměv.

Prezidenti ČSR, ČSSR, ČSFR, ČR
Masaryk
Masaryk
Edvard Beneš
Beneš
Hacha
Hácha
Kléma
Gottwald
Zápotocký
Zápotocký
Tonnynewotney
Novotný
Ludvík Svoboda
Svoboda
Sudruh gustav husak
Husák
Vaclav havel
Havel
Klaus v
Klaus
Zeman-spek
Zeman