Euran

Z Necyklopedie

Top secret 2.png Tento článek byl poskytnut Necyklopedii díky souhlasu světové vlády. Je přísně tajný a proto velká část článku byla cenzurována, protože jeho obsah může vyvolávat záchvaty zvracení či průjem. Pouze nezávadné informace byly zveřejněny a poskytnuty veřejnosti.
Palec.png
Tento článek obsahuje výsledky vlastního výzkumu!
To je ale moc dobře, protože vlastní výzkum zaručuje faktickou správnost, kterou často nespolehlivé nebo lživé zdroje neposkytují.
Euran.png

všimněte si, že číslo euranu je prvočíslo

Euran juncker.png

Šéf Evropské komise při prezentaci euranu

Euran je zvláštní druh obohaceného uranu používaný jako krycí látka při výrobě bankovek Eura. Používání obohaceného Euranu má pomoct bankovkám dostat zářivě lesklé barvy, ochránit bankovky před upocenými rukami mastných evropanů, nemluvě o nemytých evropanech východních, ochránit bankovky před paděláním (podle směrnic eu nemají z nějakého důvodu občané eu právo přechovávat obohacený euran doma) a především pak zvýšit cenu eura, protože obohacený euran je skutečně drahý a tak jeho využití slouží jako krytí mění daleko lepší než třeba zlato. Použitím tohoto nového prvku na eurobankovkách se snaží evropská unie vyhrát finanční válku s USA. To je alespoň oficiální záměr jeho použití.

[editovat] Konspirační teorie

Mezi evropskými konspiračními teoretiky a předními odborníky v oboru Legendy a Mýty a především pak mezi vědci VTN již koluje názor, že se jedná o tajnou metodu ke snížení genetické různorodosti v Evropské unii. Jak známo peníze obíhají mezi všemi občany evropské unie, případně eurozóny a jak zrovna tak známo z akčních filmů, obohacený euran pomáhá vzniku genetických mutací a tvorbě mutantů a hybridů všeho druhu. Je evidentní, že vůdci evropské unie se snaží pomocí eura a euranu vymazat z povrchu zemského tak bajéčné samostané evropské národy jako jsou Moravstánci a Belgičanci a vytvořit jednu evropskou superrasu. Funguje to následovně, představte si, že se dotknete eurobankovky a zanecháte na ní kus svého DNB, té se pak dotkne další člověk a vlivem obohaceného uranu jeho dna zmutuje s Vaší, následně na bankovce zanechá i svou DNB, bankovky se dotkne další člověk a tak to jde pořád dokola. Dále se spekuluje že Evropská unei přidává na bankovky DNB lumíků a pštrosů kvůli povolnosti nové evropské rasy. DNB Čechů již zatímto účelem přidávat nemusí.

[editovat] Budoucí plány

V budoucnu prý plánuje evropská unie rozšíření takzvaných eurokondomů se stejnou krycí vrstvou. Kondom však bude obsahovat i malou dirku aby sloužil správným účelem. Výhodou kondomu bude, že ve tmě jasně světélkuje. Evropská unie hodlá tento výrobek uvést na trh jako EurSKo, nrboli Evropský svítící kondom. Následně Evropská unie směrnicí zakáže užívání jakýchkoli jiných kondomů.

[editovat] Výskyt

Euran planeta.png

Euran na snímku družice Eurion, skutečná podoba, žádná představa umělce

Euran se vyskytuje především v bohatých ložiscích kolem Bruselu, Evropská unie již zřídila kolem Bruselu četné euranové doly a strategicky je propojila s linkou místního metra. Euran tak těží všichni obyvatelé Bruselu alespoň 8 dní v týdnu a 25 hodin denně. Jedná se o oblíbenou Bruselskou rekreační aktivitu. Jinak se Euran vyskytuje také hojně na planetě nazvané příhodně Euran, ta se nachází ve sluneční soustavě. Euran je pro svůj bohatý výskyt Eura budoucí vesmírným sídlem Evropské unie a nahradil tak Europu, kde je podle směrnic EU příliš vody.

Kondomy Evropské kvality

Chemistry.png Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Pl
prdík
Pd
prudík
smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
uncyclopedia