Euro

Z Necyklopedie

1euror.jpg

1euror.jpg
2euro1-dick.jpg

Symbol Brna na dvoueurové minci

Euro (německy: teuro) je hloupá napodobenina měny, kterou tiskne a razí teroristická organizace v Brně-Žiguljovsku. Zatím jim na to skočila půlka Evropy, díky tomu získali teroristé téměř neomezené finanční prostředky a plánují výstavbu stroje času, kterým se vydají o 50 let nazpět a ovládnou světovou výrobu bojových šalin. Evropané chtějí pomocí eura zlikvidovat americký dolar, avšak bude to naopak.

[editovat] Zavedení Eura v Česku

Imperialisté, zbohatlíci a podnikatelé se snaží prohloubit rozdíl mezi bohatými a chudými zavedením Eura v Česku. Takovýto krok by byl krokem do záhuby pro naši národní identitu, naše tradice a pro naši pracující třídu, dělníky a zaměstnance. Když si svoji měnu může udržet VB, proč ne my? Ekonomiky nás i VB jsou na tom téměř stejně, a navíc Čk má mnohem delší tradici. A představte si tu námahu, muset neustále přepočítávat ceny na koruny! Navíc je prokázáno, že ve státech se zavedeným Eurem jsou základní potřeby jako potraviny značně dražší, i když například v Německu jsou průměrné platy značně nižší než v ČR! Bojujte za svou národní identitu a za svou prosperitu, soudruzi!
Koruna naše je, s Eurem do hnoje!

[editovat] Oznámení Ministerstva financií Slovenskej republiky

Radi by sme Vás informovali, že vzhľadom k očakávanému prechodu na jednotnú európsku menu EURO sa od 1. 1. 2009 poloha pri súloži, ktorá je všeobecne známa ako 69, mení po kurzovom prepočte (konverzný kurz 1 € = 30,1260 SKK) na polohu 2,328.

S pozdravom Ministerstvo financií SR

[editovat] Eurogalerie

uncyclopedia