Evropské impérium

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Čtvrtá říše.

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Římská říše.

Evropské impérium
Imperium Europum
European Empire Coat of Arms
European empire
Eu napoleon 2

Evropský císař

státní zřízení:Neomonarchie
hlavní město:Nový Řím (Po zbourání Bruselu)
jazyk: Latina
náboženství:Eurofilie
počet obyvatel:700 000 000
EU empire
král:Francesco Pepík
premiér:Kancléř Schwarzenberg
hymna:Óda na Pepíka
měna:euro
národní jídlo:Řízek nadívaný mořskými plody, politý gulášem a švýcarskou čokoládou ozdobený borščem a s přílohou směsi polských potravin. Podává se výhradně s drinkem namýchaným z francouzských vín, českého piva a ruské vodky.
národní sport:fotbal (mistři světa každý rok) hokej, mamutí a oslí pólo, býčí zápasy.

Evropské impérium nebo také Spojené království Velké Evropy, Severního Grónska a Západního Ruska et cetera et cetera je fiktivním státem o jehož založení usiluje Panevropská monarchistická strana (PMS) která v současnosti (5.7.2017) disponuje většinou 453 křesel v Evropském parlamentu.Vlivem nevědomosti apatických občanů o politice EU bývá tato vize a strana zaměňována se Čtvrtou říší a stranou Paneveropští fašisté 2011 (PF2011) která ale nemá s PMS nic soolečného. PF2011 má narozdíl od PMS v parlamentu jen 351 křesel a proto je v opozici.

K plnému založení nové monarchie stačí aby dosavadní panovníci některých Evropských zemí souhlasili s odevzdáním své koruny a vlády do rukou nového Císaře nebo se nikdo moc nepídil po příčinách nehod, které možná tak náhle a nečekně postihnou je i všechny příbuzné. Na názory občanů žijících v trapných republikách se samozřejmě nikdo ptát nebude, protože už si beztak moc zvykli do všeho strkat nos a kecat.

[editovat] Císařská rodina

[editovat] Říšská vláda

[editovat] Nepřátelé říše

[editovat] Spojenci

uncyclopedia