Evropský parlament

Z Necyklopedie

Evropský parlament je diskuzní kroužek evropské unie sloužící především k navození pocitu demokratičnosti a umlčení nebohých lidových politiků, kteří si dovolují vyslovit názor, že by jejich hlas mohl být v Unii také zastoupený.

[editovat] Sídlo

Moudří soudruzi z Evropské komise a zástupci špiček členských států fikaně rozhodli, že sídlo Evropského parlamentu bude hned na dvou místech, v Bruselu a ve Štrasburgu, aby se tak skrze neustálé přesouvání jednání mezi oběma pobočkami ochromila schopnost parlamentu o čemkoli rozhodnout, zkrátka, aby to ti pomalejší poslanci nestihli.

[editovat] Jazyky v Evropském parlamentu

Další chytrou fintou bylo nastavit v Evropském parlamentu jednání ve všech národních jazycích současně, aby si poslanci nerozuměli a museli zaměstnávat sbor překladatelů. Mezi překladatele pak evropská komise dosadila svoje příbuzné a známé, kteří si tak mohou přivydělat a především deformovat parlamentní komunikaci jak si přeje Evropská komise. Oblíbenou hrou v Evropském parlamentu je tichá pošta.

[editovat] Evropský parlament v médiích

Na procesy a fungování evropských institucích je zřejmě uvaleno přísné informační embargo. Eurokomisaři a europoslanci se nesmí v žádném případě objevit v žádných mediích, natožpak aby spolu debatovali v nějakém pořadu. Naprosto je tak pochopitelné, proč jste ani nikdy neslyšeli o jakémkoli z Bruselu vysílaném pořadu takového typu, o Evropských stranách ani o jiném poslanci než o pár českých a jednom šaškovi jménem Farage. Evropský parlament je tak veřejností vnímán jako o skvělé zašívárně kam uklidit nevýrazné politiky a pěkně si přivydělat.

[editovat] Pravomoci Evropského parlamentu

Soubor:Eu parlament.jpg

Pravomoci evropského parlamentu došli tak daleko, že poslanci mají dokonce právo schvalovat předsedu komise a její složení! Myšlenka, že by obsazení postu předsedy komise měla vycházet z výsledku parlamentních voleb je však poměrně nová. Myšlenka, že by snad tito leadři stran a kandidáti na předsedu mohli kandidovat v celé Evropské unii jako celku, aby je tak měli možnost volit i občani z Horní Dolní v Čezku, Seregedínu v Maďarsku nebo Nikósie v Kypru ještě ale možná ani nikoho nenapadla. Poslanci evropského parlamentu navíc jako snad jediní poslanci na celé zeměkouli nemají právo podávat vlastní návrhy zákonů, mají jen právo schvalovat ty, co jim předloží Evropská komise.

[editovat] Euroskeptická kritika

Euroskeptická kritika se soustřeďuje především kolem suprčuprmegagigavlasteneckých joudů jako Svobodní a spol. Tihle chytráci si myslí, že Evropská unie bude demokratičtější, když se rozhodování dostane do rukou národních států a jejich zás-tupců, což je samozřejmě naprosto logické když uvážíte, že právě v těch bylo po celou dobou, kdy se Evropská unie řídí summity hlav evropských států a ministrů a evropskou komisí která má jednoho zástupce za každý stát. Že právě tohle rozhodování hlav států a jejich pověřených úředníčků za zavřenými dveřmi, je právě tím, co odděluje Evropskou politiku od občanů, samozřejmě Svobodné sotva napadne. Stav kdy všichni musejí mít poslední slovo a jakýkoli neúspěch hodí vždy jen na ostatní a na zlý imaginární Brusel je pro špičky členských států samozřejmostí, stejně jako pro Svobodné svatým pravidlem. Že asi těžko může demokraticky působit mezinárodní instituce... Svobodní se ale místo toho bojí Evropského parlamentu a vzývají Evropskou radu a radu EU, které si dokonce nechaly podobná jména, aby zmátli občany.

uncyclopedia