Fakulta elektrotechnická

Z Necyklopedie

Fakulta elektrotechnická, hovorově Elektrárna, je největší výrobce zbraní a bojových vozidel pro Českou armádu.

[editovat] Popis

Na první pohled se jedná o obyčejnou podvraťáckou fakultu. V jejích útrobách se však ze studentů bakalářských programů stávají za přísného drillu expertní specialisté s titulem BcSnZVnFEL (zkratka znamená Bakalář specialista na zbraňový vývoj na Fakultě Elektrotechnické). Tento titul se však v praxi nedá využít, jelikož je na veřejnosti platný jako standardní bakalářský titul. Z toho důvodu je většina absolventů zaměstnána právě na elektrárně nebo na jiném pracovišti, odkud může nové zájemce o studium rekrutovat nebo odrazovat. Elektrárna je největší a nejprestižnější součástí ČVUT, která je svojí filozofií a tvrdostí velice podobná Matfyzu. Z toho důvodu je velice nenáviděna ze strany jaderňáků, jelikož elektrárna disponuje vybavením, které je schopné zastavit školní jaderný reaktor VR-1 Vrabec, který má za úkol provést protiakci proti jakékoli matfyzácké agresi.

[editovat] Vybavení

Monitorování

Při vstupu do budovy v Dejvicích se prvního návštěvníka zmocní velice silná paranoia, vyvolaná neustálým monitorováním všech koutů a fakulty a pokukováním hlídače u vrátnice (Pozor: hlídač je vybaven taserem). Vyvolání tohoto pocitu je velice klíčové, jelikož všichni studenti elektrárny si musí dávat pozor, zda nejsou sledováni štěnicemi nebo distributory elektřiny.

Katedra permoníků a trpaslíků

Elektrárna je také unikátní tím, že má díky katedře permoníků a trpaslíků přístup do všech fantasy světů (včetně Narnie), kde žijí trpaslíci. Jediným problémem je, že tato katedra je téměř neustále zavřená a kontaktní informace chybí úplně. Navíc lidé s obezitou druhého a třetího stupně mají problém se na katedru vůbec dostat.

Voda

Veškerá pitelná voda je odesílána pro potřeby jaderné fakulty. Pro potřeby elektrárny se používá voda, která je dodávána z VŠCHT s příchutí síry a chlóru. Bohužel tento roztok není pitelný (konzumace způsobuje střevní potíže a může způsobit chrlení ohně) a není ani vhodný pro akvária, kde se chladí důležité počítačové komponenty. Opotřebování těchto komponent vzroslo po otevření jaderné fakulty o 269 procent (Pozor: jedná se o prvočíslo!) a po otevření VŠCHT o dalších 513 procent (Pozor: nejedná se o prvočíslo!).

Počítače

Veškerý hardware hostuje nebezpečný operační systém Windows XP a zcela naprosto bezpečný systém Линукс. Jednotlivé počítačové komponenty jsou výkonově naprosto nedostatečné. Je to z toho důvodu, že na elektrárně sem tam nějaký jouda zkouší o přestávce prototyp EMP zbraně, který musí odevzdat následující hodinu Elektrotechniky pro FEL Specialisty. Veškerý zničený hardware se dá buď do sběru nebo na export do rozvojových zemí. Nové počítače se pak kradou v muzeích hardwaru.

Zbraně

Konečně ony zbraně! Většina smrtelníků s nimi během studia nepřijde do styku, jelikož kantorská rada elektrárny si dává bacha, aby se do vyšších ročníků nedostaly lemry a špióni z matfyzu i jaderné fakulty. Zatím na veřejnost unikly informace o projektech, které využívají elektro-magnetické pulzy k zapnutí autorádia nebo podrobnosti o operaci "Turn'em off all!", při které neznámý jouda při svačení své oblíbené housky se šunkou stiskl tlačítko pro rušení rádiové komunikace České armády, čímž způsobil ztrátu 56 letadel a vyhlášení stanného práva (jedná se také o příčinu, proč dnes není ČVUT prestižní soukromou vysokou školou, kde si všichni v míru zkoumají vlastní superzbraně). Součástí elektrárny je také labyrint na Karlově náměstí, které slouží jako skladiště vyrobených, ukradených a hackovaných dronů. Dále jsou zde o přestávce testovány nejrůznější pásová vozidla, mnohá jsou dokonce řízena dálkově.

uncyclopedia