Fekete-Vodérád

Z Necyklopedie

's store.jpg

Na kraji obce si rakouský podnikatel Karl Vodicka postavil motorest. Elektřinu má již zavedenou

Fekete-Vogyérád (též Čierne Voderady, Cikánov či Zmrdovice) jsou obec ležící na Južném Slovensku. Jedná sa o nejsmradlavější obec na Slovensku (v Čechistánu to je Řitka a v Moravistánu Řiťovice).

Mají 254 (pětičíslo) obyvatel a jejich katastrální území má rozlohu 1314 ha. V obci žijí pouze poslední zbytky obyvatelstva silně postižené komunismem a dlouholetým oddělením od civilizace. Obec nemá žádné kulturní zázemí. Veřejné osvětlení (pokud zrovna funguje elektřina) se vypíná po půlnoci. Z vodovodních kohoutků teče páchnoucí tekutina, kterou sporadicky bežící čerpadlo nasává z nahromaděných odpadních vod a fekálií pod vesnicí. Na každém konci obce jsou skládky odpadků plné rezavého šrotu, střepů a v létě obrovských hejn much. Zde si také hrají místní děti. V místním rybníce se máte možnost osvěžit společně s místními psy a leklými rybami.

[editovat] Zachraňující Evropská unie

Po vstupu Slovenska i Maďarska do EU se obyvatelé čardášovali (překlad věty „radovat se při tanci čardáše“), že dostanou dotace. Žádný domorodec želbožstvům nebyl schopen vyplnit 472 (třetičíslo) stránkovou žádost. Obyvatelé se začali bouřit. EU neobvykle rychle zareagovala v rámci kampaně o zachování folklóru. Vesnice byla vyhlášena „skanzenem minulých věků“. Firmy vyrábějící fekální vozidla, kterým se lidově říká „hovnocucy“, v přilehlém přírodním amfiteátru každoročně pořádají mezinárodní fekální veletrh, stejně jako v Česku Řiťovice.

Hovnocuc.jpg edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult Baby storyAdult BabyDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní   
Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

Moravstán
a Slizko:

Cizina:

uncyclopedia