Feministka

Z Necyklopedie

Combo.png
VAROVÁNÍ - TRIGGER WARNING
Tento článek obsahuje sexistické narážky.
Pokud jste feministka / feminista / maskulinistka / maskulinista, může Vám způsobit psychické problémy.
Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Feministky.

Fem.jpg

Typická feministka.

Feministka je zřejmě zvláštní živočišný druh, který se pravděpodobně vyvinul z ženy. (Existují i vědecké postoje propagující teorii prof. Blindekuha o vzniku Feministek z krav. Tato studie je však širokou veřejností považována za příliš důslednou píčovinu, aby to mohla být pravda.) Vědci z KIK (Kuchyňský institut Kvoku) před nedávnem uveřejnili studii, ve které se zabývají vlivy, které pravděpodobně vedly k této transmutaci žen v nový živočišný druh.

[editovat] Základní znaky

Mezi základní znaky většiny tvorů příslušících do této čeledi patří (podle prof. Milce Ochlupina): Chlupatost, Neschopnost soužití s lidskými samci, značná míra permanentní afektovanosti, potřeba se shlukovat, nepřijatelná akutní potřeba přenášet sněť, transmutace na zbytky zdravé ženské populace prostřednictvím kontaktu i médií, šíření sexuálního nechutenství. Doc. Eman Cipace k tomuto výčtu ve své studii Zachraňte Ženskost přidává ještě mimo jiné: Neschopnost efektivní komunikace, naprosto terminální neschopnost rodinného života a frigidnost. Samozřejmě jsme si vědomi, že ani tak není tento výčet úplný. Rovněž si uvědomujeme, že exempláře zpravidla nemusí vykazovat tyto druhové vlastnosti všechny.

[editovat] Soužití se zbytkem ekosystému

Pravděpodobně nejvážnějším problémem spojeným s tímto druhem je právě naprostá neschopnost utvářet zdravé partnerské svazky (na tomto místě se omlouváme všem, kteří za zdravé považují svazky lesbické), navíc jsou naprosto nevhodné k výchově mláďat. Chlapci vychovávaní těmito exempláři vykazují značné známky frustrace a zženštilosti. U dívek je základním problémem dědičnost transmutace.

[editovat] Dopady na lidstvo

Nejvážnější dopad na celé lidstvo je přímo úměrný šíření této signifikantní změny a jedná se o vyhynutí ženy, posléze tedy i celého lidstva. Navíc se shluky těchto tvorů projevují jako výrazná ohniska blbosti, která zvláště v zalidněných oblastech způsobují vážné problémy.

[editovat] Doporučení na závěr

Vzhledem ke stále houstnoucí populaci těchto tvorů doporučujeme zakoupení příručky prof. Adalberta Zachraňse z MMI (Mongolský Mongoloidní Institut) Základní obranné mechanismy při střetu s BLBEM!. Nejedná se sice o specializovanou publikaci, nicméně Feministky zde mají vyčleněnu celou kapitolu.

uncyclopedia
V jiných jazycích