František Laudát

Z Necyklopedie

Laudát na kolejích.jpg

František Laudát konzultuje s policistou, kde udělali soudruzi z NDR chybu

Zpocený laudát a kalousek.jpg

Laudát s kamarády po oznámení posledních výsledků voleb

František Laudát, mezi přáteli zvaný Niki Lauda, je politický turista, fyzik, matematik, dopravní expert, vydavatel, spisovatel a filmař. Jde o prvního českého politika, který propaguje jízdu osobních automobilů po kolejích.

Narodil se v Rejčkově, kde začal chodit do školy. Již tam mu pedagogové říkali, že buď roste pro šibenici, nebo že bude z něho politik. Po absolvování gymnázia mu bolševici umožnili vystudovat Čunkovu univerzitu v Praze.

Po ukončení studií se dostal na místo úředníka Pražského magistrátu a stal se členem Sdružení pro obnovu Stalinova pomníku v Praze. Když se stal také členem pražského zastupitelstva v Praze, poslali ho absolvovat stáž v Brně, kde se věnoval provozu šalin. Poté se stal odborníkem na dopravu a prosadil v Praze 1. šalinovou linku.

Později dostal na starosti dostavbu Kongresového centra, která přišla bratru na tři miliardy korun, a tímto se dostal do klubu šibalokracie. Následně působil ve funkci ředitele pražského Obecního domu, kde mu prošly rukou zakázky za stovky milionů. Když tuto mnohonásobně předraženou rekonstrukci památky slavnostně dokončil, stal se předsedou oblastního sdružení ODS Praha 5 - Smíchov, které do čela této pražské čtvrti dosadilo oblíbeného starostu Milana Jančíka.

Jakmile byl Jančík s konečnou platností ze své funkce zesazen, František Laudát se překabátil, stal se členem pražské TOP09 a stoupal v její hierarchii. Maskot této strany Karel Schwarzenberg řekl po jeho zvolení za šéfa pražské TOP 09 toto: „František Laudát je správný muž na správném místě. Bude přínosem nejen pro TOP 09, ale pro celou Prahu.“ To se ukázalo jako pravdivé. František Laudát se stal členem různých výborů, podvýborů, dozorčích rad, komisí či poradních sborů, tyto funkce vykonává nezištně, zadarmo a ve svém volném čase.

Jako skutečný odborník a dopravní expert se projevil 2015, kdy provedl první zkušební jízdu na nové moderní 91. šalinové lince v Praze. Bohužel chybička se vloudila. František Laudát změřil špatně rozchod kol a začal drhnout podvozkem o koleje. Poté, co v Praze zablokoval provoz, musel k dopravě do svého bytu užít poslanecké metro.

[editovat] Ani se nedívej

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Donald TrumpJásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinTourette's GuyJosip Stalin

Politici-animace.gif
uncyclopedia