Fridgeland

Z Necyklopedie

Fridgeland je země za lednicí. Tato země je dost podobna Equestrii v My Little Pony. Objev Fridgelandu se datuje počátku 20.století. Objevila ho malá holka, když se schovávala před svými rodiči, kteří ji týrali.
Map of equestria by lemonscientist-d5b3taa.jpg

Mapa Fridgelandu v méně růžovém provedením.

[editovat] Historie

Poté co malá holka dokoukala film Letopisy Narnie,snila o takovém objevu jako země za skříní. To ovšem ještě nevěděla, že se jí to povede. Byl začátek 20.století v Českotsku. Malá holka se jako vždy schovávala před svými rodiči, kteří ji chtěli zbít. Tentokrát utekla do lednice. Byla tam zima, a tak se rozhodla přenastavit teplotu. Poté co otočila kolečko uvnitř lednice, rozprostřela se před ní země duhových barev.

[editovat] Vzhled

Barva, která převládá v této zemi, je růžová. Na obloze poletují Pravčely turecké, které již nejsou na Zemi k spatření, po růžových loukách pobíhají Prasoovce a Prasopsi. V moři plave Ovce hopkavá. Slunce je samozřejmě růžové.

[editovat] Návod k použití

Nejdříve musíte vlézt do lednice a zavřít za sebou. Poté otočte kolečkem na nastavování teploty na nejvyšší stupeň. Pokud jste si mysleli, že kolečko je hlavně na nastavování teploty, mýlili jste se, autor tím pouze zakrývá skutečný význam. Po otočení se otevřou v zadní části lednice dvířka a vy můžete vstoupit do Fridgelandu.
7522249-lednice-s-mrazakem-bosch-exclusiv-2.jpg

Lednice, do které se vleze dospělý člověk.

[editovat] Poznámka

Vstup pouze na vlastní nebezpečí. V případě nefunkčnosti vám výrobci lednice nevrátí peníze.

uncyclopedia