Gangnam Style

Z Necyklopedie

Tento článek byl, či by měl být smazán, protože Čínská lidová republika se snaží převzít vládu nad Necyklopedií a tudíž je tento článek politicky závadný - obsahuje pasáže schopné se interpretovat nesouladně s politickými a třídními zájmy země.

開化的社會過去大多強調民族共同體,中华人民共和国 而最近則著重於由國家或政府陳述的文化或政治共同體。民族主義亦特指民族獨立運動之意識型態,即以民族之名義作出文化與政治主張 民族主義也同時被稱為凝聚民族共同體的學說 個農民在米洛斯島上發現它

Gangnam Style Parody
Gangňam style

Gangňam je severokorejský pouliční gang, z přepychové pchjongjanské čtvrti „Chonu“ − česky Soudruh.

Gang dlouhodobě obchoduje na území KLDR se psy (korejsky Ňam) na maso, které krade z čínských restaurací ve střední Evropě, především pak v Polsku, Česku a na Ukrajině. Mimo to tento gang v minulosti, přesněji 12. 12. 2011 natočil videoklip, který parodoval český hudební styl dua Viral Brothers. Severokorejská vláda však tento klip úzkostlivě tajila, a na zemský povrch ho dostala až hongkongská televize Phoenix 15. července 2012.

Vedoucím členem tohoto gangu je severokorejský ministr obrany a majitel bojovné okurky, Soudruh „PSY“, tuto přezdívku dostal, neboť nejobratněji kradl a nejvýhodněji prodával psy určené na maso, kteří v Severní Korei platí za drahou lahůdku, ježto se tamní prostý lid musí i ke svátečnímu obědu spokojit většinou s masem prostého lidu.

Gangnam Style je v KLDR zrovna tak populární. Všichni severokorejští pracovníci chtějí tančit stejně jako Velký Soudruh. Také jeho účesy jsou velmi populární.[1]

Sláva Gagnam style však přesáhla hranice KLDR. Ačkoliv vzhledem k izolaci KLDR od zbytku světa tento klip nikdo neviděl, shlédlo jej na serveru youtube.com více než 1,6 miliardy lidí.[2] Tolik lidí z celého světa touží po tom, aby mohli žít v Pchjongjangu.

uncyclopedia