Gargamel

Z Necyklopedie

Gargamel
Biografické informace
Pohlaví

muž

Vlasy

černé

Rodina

Azrael, Kluk Fuck

Národnost

Izraelsko-Turecká

Tituly

Idiot

Přezdívka

Balvan, hlupák, chuligán,

Povolání

Kouzelník a Šmoulí pronásledovatel

Zajímavosti
1

nenávidí Šmouli

Gargamel (celým jménem Gargopičus Patlomatlomozkus Gargamel; * dávno Bospor a Gargamely – † ??) je neinteligentní čurák čaroděj, jehož demence inteligence se dá přirovnat k převrácené bandasce s vyteklym rozumem a také je to dobrák, protože kdyby se choval jako hajzl, tak pak mu těžko dáte svoji důvěru, která semu hodí k tomu aby vás mohl podvést.

[editovat] Vzhled

Plešatá palice, černé vlasy nad ušima, velké obočí, dlouhý nos a škaredý xicht, tak vypadá jeho xicht, nosí červené boty s nespočtem děr, červené punčocháče značky Šmoulinka a červené spodní prádlo. aby na sobě také něco měl, tak nosí černé šaty, ale prý se chystá sehnat si nové, aby vypadal moderně.

[editovat] Zločiny a tupé počiny

Gargamel má jako prvotřídní kretén a hlava vypatlaná plná vakua a žádné inteligence velice zajímavé nápady, mezi jeden jeho nápad patří například proměna ve Šmoulího kriplíka s divnym nosem, ve Šmoulici zrovna probíhal konkurz na to, kdo bude Šmoulince dělat společnici při tancích, a Gargamel to samozřejmě vyhrál, zřejmě protože jeho nos zřejmě dobře pasuje Šmoulince do kundy, tak si ho Šmoulinka vybrala. Gargamel si proměnil zpět na Gargamela a jen si ten tupoň jaksi nevzal pytel a tak odešel dom jen se šestI Šmoulama, 6 Šmoulů je dostatek na vyrobení zlatá, ale je třeba ještě další věc, a to rozzum v hlavě čaroděje, který z nich chce udělat zlato.

Jindy se zase proměnil ve Šmoulí mimino, to ho do Šmoulí vesnice sice dostalo, ale protože jako Šmoulí mimino byl menší než Šmoulové, tak těžko mohl Šmoulinku okouzlit, jakékoliv pokusy provést nějakou zkurvenost se rozpadly hned jak si toho Šmoulové všimli, a šmoulézně mu naseklali/nakopali na prdel.

[editovat] Barack

Gargamelův Barack je poměrně velký, což kompenzuje jeho stav. Jde o poněkud zajímavý Barack protože má malou věž, a je postaven polských vajec. Mnohem zajímavější je však jeho obsah, v domě jsou skříně narvané bordelem a jejich otevření se proto rovná sebevraždě spuštěním bordelové laviny. ajímavou částí je i sklep, kde je mocná kniha zaklínadel, která mluví, ale to se tam musí nejdřív Gargamel dostat přes kopec zlatých cihel, podprsenek, krabic od vína a dalších věcí. Jeho dům dále obsahuje lektvary, které dokážou jeho dům i zvednout ze země.

[editovat] IQ

Inteligence Gargamela je zatím nezměřitelná, protože vědci zatím nevymysleli IQ test, který by byl Gargamel schopen vyplnit.

[editovat] Šmoulinka

Gargamel byl sám a proto si vytvořil Šmoulinku, doufajíc že konečně bude mít babu. Šmoulinku chtěl záměrně, protože je o něco slabší než on a tak aby mu hned nezdrhla. Šmoulinka se mu povedla, a protže gargamel je škaredej píčus, tak ona logicky byla škaredá píča, a proto ji poslal do Šmoulice, aby ji Taťka Šmoula zkrášlil, což se také stalo a Šmoulinka se vydala zpět za Gargamelem, protože to byl její opravdový táta, když Šmoulinka přišla večer, Gargamel jí hned šel ošoustat, Šmoulinka však nechtěla a tak šla za Azraela a protože byla tma jak v prdeli a Gargamel je idiot, tak ošoustal Azraela aniž by si toho Gargamel všiml a Šmoulinka se vrátila zpět do ke Šmoulům do Šmoulice a tam žije šťastně dodnes.

uncyclopedia