Gay

Z Necyklopedie

NecyklopedieRuzova.png

„Upadlo mi mejdlo, slyšíte?“

- neznámý naháč v pánské sprše

Co je Gay?

Gay je označení pro muže, který je přitahován jinými muži jako Žid penězi. Tato touha prozkoumávat jiné muže může být od přirození nebo se jedná o módní záležitost.

Problém nastává, když se potkají 2 a více gayů. Počet gayů je přímo úměrný velikosti hrozby společnosti. Takto tvořené páry (nebo organizované gangy, tzv. homoskupiny) vedou k rozkladu lidské populace. Děti a mladí potkávají tyto muže na ulicích a jsou ohromeni jejich ladností (to je jeden ze základních poznávacích znaků) a přejí si být jako oni. To následně vede k vymírání lidské rasy díky nemožnosti další reprodukce homopárů. Jako jedni z prvních si povšimli nebezpečí homosexuálů a homosexualismu nejrozvinutější státy: Německo a Spojené státy americké, jak dokazuje toto americké video (pozor, záběry mohou být pro někoho šokující) [1]

Jak gay vzniká?

Vezeni mydlo.jpg

Božíčku, tohle vypadá jako začátek krásného přátelství!

Gay vzniká napadením muže parazitem Teplouchem Folwarem. Jedná se tedy ve své podstatě o nemoc, ale její léčení není snadné.
Někdy dojde k přiteplení pod tlakem okolí, či po vniku tupého předmětu do konečníku. Nechtíc samozřejmě. Dotyčný poté zjistí, že už ví, co mu v životě chybělo a už nechce jinak.

Zařazení ve společnosti

Gayové se mohou živit stejnou prací jako vy, ale nejsnadněji je rozeznáte v typicky ženských profesích. Může se tedy jednat o různé homokadeřníky, homovizážisty, módní poradce, kurvátory v muzeu, pojišťováky a podobně.

Jsou i tací, kteří svoji orientaci dávají hrdě a hlasitě na odiv. Sdružují se a pořádají gejparády a fingované orgie v ulicích měst. Z této komunity vzešlo anarchisticko-homosexualistické hnutí s názvem LGBT (Liga gayů, buzen a teploušů). Jejím cílem je zničit tradiční rodinu, tradiční kroje a tradiční české buchty.

Obrana

Aids map adults1.gif

Mapa rozšíření po světě

Proti trendu tzv. Homologace (= zgayení) je potřeba rázně zakročit. Musíme zabránit dalšímu šíření této epidemie. Rozpoznáte-li ve vašem blízkém gaye, je bezpodmínečně nutné ho přivést na správnou cestu. Ovšem gayové jsou osoby křehké, jejich city jsou hluboké a je tedy zapotřebí volit něžné a diplomatické jednání. Máme na mysli vlídné slovo, píseň, veselé obrázky či flirtovní bodyček buldozerem.

Ve vědeckých kruzích stále panuje debata o tom, zda je vhodnou obranou (či není-li tomu spíše naopak) na střeše umístěný homosvod.

Jak gaye rozpoznat

Rozpoznání člena této komunity (někdo by možná řekl sekty a nebyl by daleko od pravdy) nemusí být vždy tak snadné, jak by se mohlo zdát. Je samozřejmé, že když potkáte muže navlečeného v uplém růžovém triku s nápisem "I'm gay", uzraje v pozorovateli jisté podezření, že máte tu nečest být v přítomnosti homojedince. Ovšem někteří stydlivější gayové používají důmyslné maskování, ba dokonce mají partnera opačného pohlaví. To je jeden z důvodů, proč musíme být maximálně obezřetní v blízkosti neznámých a neprověřených mužů. Chystáme-li se do společnosti se zvýšenou pravděpodobností výskytu gayů, doporučuje se používat gaydetektor (je možné také použít Gaydar), abychom se vyhnuli nepříjemným dotykům a sliznicím. Gaydetektor je vlastně kombinace systému kamer a teplotního snímače. Kamery sledují směr pohledu očí a tepelný senzor zaznamenává zvýšení teplot v oblasti genitálií (v důsledku vyššího prokrvení). Veškerá data jsou zpracována mikrokontrolerem 8051 a výsledkem je pravděpodobnost gayství. Dle nastavení citlivosti vašeho gaydetektoru na pravděpodobnost gayství (standartně 80%), jste na přítomnost gaye upozorněni vibrováním telefonu, který však musíte mít samozřejmě dobře nastavený a s gaydetektorem spárovaný.

Gay-party.jpg

Gay-párty

Při nemožnosti použití měřících přístrojů je možné poznat gaye podle těchto příznaků:

  • Růžová barva oblečení převládá (neplatí v Japonsku)
  • Často se prohání v lese v kostýmu elfa
  • Ve sprše je velmi nešikovný a často mu padají věci
  • ...i přesto ve společných sprchách umyje záda nejem sobě, ale bezplatně i ostatním
  • Pokouší se průhledně maskovat za homosexuála
  • Pláče, když se mu při zavazování roztrhne tkanička
  • Používá počítač Apple, protože je to designově podařený výrobek
  • Je právě upalován Henrykem Laholou

Označení pro gaye

Anální turista, bábovka, bieber, bobroušek, božíček, buk, bukál, bukanýr, bukva, bukvajz, bukvice, bukvoj, buzerant, buzík, buzišuk, buzna, buzola, buzuluk, cukroušek, čtyřprocentní, fagot, gay, gej, gejka, hnědkař, holčička, homík, homoděj, homofil, homokamna, homoklacek, homokláda, homosexuál, homouš, hošan, hot cent, hulibrk, kuřbambulák, kuřbuřt, kuřák pánských kožených doutníků, mačožena, méďa buzík, mejdlo, pederast, posunovač hoven, prdelokaz, přihřátej, přiteplenej, queer, radiátor, řiťomil, řiťopich, řiťoškrab, samcoložník, sodomita, spermohlt, teplajzník, teplochod, teplomet, teplomilná kytička, teplotechna, teplouš, teplý bratr, termoska, zajíček, ženuška.

Stupně přihřátí v Rusku

  • 1. stupeň - ťóplyj
  • 2. stupeň - óčeň ťóplyj
  • 3. stupeň - maxim górkij
uncyclopedia