Granko(Požírač světů)

Z Necyklopedie

Granko, také znám jako Granko požírač světů je příšera pohybující se po půdě Sestrokovic(malá vesnice na Moravě,mírně pod Pšonskem).

[editovat] Vznik Granka

Granko vznikl zhruba před 6ti lety, kdy mladý nejmenovanný občan Sestrokovic dostal na vánoce kakao "Granko"(barva hnědá, vyrobeno v jížní Africe). Granko od vánoc ležel na poličce ve skříni, kde si pomalu vytvořil svou vlastní galaxii a pomalu jí požíral. Po 6ti letech si Granko našel cestu ven ze šatníku a začal cestovat po Sestrovicích. Po té, co sežral celou galaxii v klukově botníku, mu narostly nohy, ruce a ještě klukovi ukradl boty, aby měl v čem chodit. Začal se po nocích pohybovat po Sestrovicích a na klukovu truhlu zapomněl. Zjistil, že pokud bude požírat malé děti, bude čím dál tím více silnější a silnější. Po chvilce chození po Sestrovicích zahlédl nějakého ožralu v příkopě, nejdříve ho chtěl sežrat, ale potom ho přejel náklaďák a usnul. Na druhý den se probudil v divném domě, neznal ho a první věc, kterou viděl, byl obličej Bašty(první legenda Sestrokovic). Bašta ho přivázal, aby se Granko nemohl pohnout, a tudíž byl v bezpečí. Po chvilce spolu začali komunikovat a stali se přátelé. Bohužel, [Baštova] matka také známa jako "Ta baba jak řve kurva vypadni z meho domu" si nepřála, aby požírač světů žil v její domácnosti, a tak Bašta musel Granka vyhodit, ale slíbil mu, že ho každou noc bude krmit a to také udělal. Za pár týdnů byl Granko opět jako rybička (Jako Kakao v tomto případě) a byl schopný znovu požírat děti. zvedl se a vyšel s Baštou na cestu, ale znovu je sejmul náklaďák. Ani jeden z nich to nepřežil ... až na Baštu a Granka. Vyčerpaní a těsně před smrtí se rozhodli zajít si na poslední pivo, Granko do té doby neznal chuť piva, a tak ho šel ochutnat. V hospodě si dali loka a ryba jim vypadla z oka. Oba vypadali zdravě a živě. PROTOŽE BYLI. Od té doby každou středu jebne Granka náklaďák a on to nepřežije. A ve čtvrtek a ostatní dny chodí Bašta pravidělně s Grankem na pivo. Taky někdy chodí v pondělí, úterý, středu, pátek, sobotu a neděli, a taky ve čtvrtek ale to jenom někdy.

[editovat] Jak se bránit před Grankem?

  • 1. Černé kočky
    • Granko se velice bojí černých koček. Není známo proč, asi protože jsou černé a mňoukají. Pokud by se vám v noci Mourek ztratil, víte že dal svůj život

aby vás ochránil před Grankem.

  • 2.Jirka Chadaš
    • Myslím, že zde není potřeba nic dodat, ochrana sama o sobě
  • 3.Vubec nevim
    • neni co dodat.
  • 4.Nakláďáky
    • Od narození má Granko velký strach z náklaďáků, jak už jste mohli přečíst v článku o vzniku Granka. Jak se tedy říká v Pšonsku: "Když kóča už nemůže, náklaďák ti před Grankem pomůže"-nějaký Pšonek asi.
  • 5.Česnek
    • Zde to je jednoduché, stejné Jako s paprikou, pokud jí nemáte, jste kaput.

[editovat] STMFHG

Special Team Made For Hunting Granko neboli taky česky Speciální tým vytvořen pro lovení Granka je speciální jednotka tvořena pěti až sedmi členy, není jisto, kdo je potvrzený člen. Seznam Členů:

  1. PJotr Rostislavovič Černý(Zakladatel) - také známý jako "kluk", který vlastnil šuplík, ve kterém byl Granko vytvořen. Zničen svou minulostí se Pjotr vydává ulovit Granka.
  2. Juřik Válkáč(dústojník) - První člověk, který zaznamenal aktivitu Granka, když se mu ztratilo 25 dětí z chlebárny.
  3. Juřik Chadaš(důstojník) - Také znám jako "Nanuk". Jeho bratr mi jednou namíchal fajný koktejl. - Mlíko,vodka,pepř.
  4. Dvojta Slonposlucha krátce Slocha(člen) - Nevím, co o něm říct, no.
  5. Petr Svetřík(trivet) - a vracíme se v k jedné z legend Sestrokovic. Trivet je lovec duchů už od 12 let, na jeho legendární hlášky se nezapomíná.
  6. (NEOFICIÁLNÍ) - Lukroš Svetřík - prostě Lukroš
  7. (NEOFICIÁLNÍ) - CeeJ - do teď není známo jestli CeeJ...

[editovat] Karas Obecný

Karas neobecný je sladkovodní nicžravá ryba podobná baštovi spadající do čeledi Grankovitých, která žije v teplých stojatých vodách, kde se dožívá přibližně 250 - 800 let a obvykle dorůstá velikosti 100 - 309 cm. Jedná se o tzv. plevelnou rybu, u které není zákonem stanovena minimální lovná délka. Největší evidovaný úlovek z povodí Srabe měřil 51 cm a vážil 3,4 kg.

uncyclopedia