Gymnázium Brno-Řečkovice

Z Necyklopedie

Gymnázium Brno - Řečkovice (v hantecu Gympl Brnisko-Řečkany ) je supermoderní megavzdělávací elitní brněnský ústav, nacházející se na severní části Brna. Díky jeho skvělé poloze mají zdejší elitní studenti možnost pozorovat postupný rozklad skládky "Brno" bez toho, aby byli touto pochybnou vesnicí negativně ovlivněni.

[editovat] Historie

Superelitní gymnázium bylo založeno v roce 1993 (několik let potom, co vyhynuli dinosauři). Tomuto založení předcházelo násilné vyhnání retardovaných idiotů ze základní školy, která zde dříve sídlila. Zhruba polovina tehdejších rodičů si tehdy nepřála, aby malé děti kvůli zrušení této školy museli procházet podchodem plným pedofilů, druhá polovina rodičů byla po zrušení základní školy v tomto podchodu viděna každé ráno, jak slintajíc pozorovali malé děti.

[editovat] Dokonalý elitní vyučující tým

Týmu nejlepších evropských "profesoru" vévodí superskvělý arcivévoda Kuňák, který svým bystrým zrakem nonstop sleduje všechny světové strany. Tento dokonalý vylučující tým doprovází skvělý megaškolník Štefy Štefan Korytán. Ten svým supertalentem opraví naprosto cokoliv pomocí 20 let starých zásob silikoniveho tmelu.

Souboj dvou profesorů vyobrazen na posledním obrázku byl překvapivě zvěčněn - je k dispozici na https://youtu.be/vxqnV_1YEcY

[editovat] Unikátní taktiky mučení studentů

Tento ústav nemučí studenty pouze tradiční výukou, každý rok je nutí vytvořit scénku na školní Tyran-Majales. Studenti se pak několik měsíců pod nátlakem mučících profesorů snaží nacvičit pochybnou choreografii.

K tomuto aktu se také váže legendární třída "SEXTA A"(majáles her, rok 2016), která se prostě vysrala na tento majáles, a potupně nepředvedla žádnou scénku. Následkem toho však žádného skřeta z této třídy nikdo nikdy neviděl a od tohoto majalesu se z Štefanovy boudy vydávají pochybné, bolestné zvuky.

[editovat] školní gilotina

I tato škola má, podobně jako většina věznic, svůj vlastní časopis. Skupina obzvláště tyranovaných studentů pod vedením Mrokopa Pašíka vydává školní časopis "GILOTINA" - což je pojmenování velmi trefné, vzhledem k tomu, na jakém zařízení většina zdejších studentů ještě v době studia v prostorách školy skončí (podobně jako už cca polovina SEXTY A). Tento plátek se pokouší co nejlépe zmapovat a studentům sdělit osobní informace o profesorech, aby studenti v případě studentského puče věděli, jak nejefektivněji zaútočit.

Matty má swag.

uncyclopedia