Gymnázium Ostrov

Z Necyklopedie

Gymnázium Ostrov (1666 - současnost) je sociální ústav, kterému se v České republice říká škola. Je rozdělen na několik částí. Pavilon A, B a C. Přízemí pavilonu A i B bylo během 2. světové války přestavěno na vězení a tato funkce zůstává dodnes s tím rozdílem, že žákům je vnucován spíše název šatny. Pavilon C, Dukát, není s ostatními budovami spojen koridorem, což studentům působí značné problémy. Dostat se z pavilonu C kamkoliv jinam, je, hlavně v zimním období, prakticky nerealizovatelné. K tomuto koplexu náleží též restaurace Eurest, kde po vzoru Angličanů za doby Napoleona, přidávají kuchařky do jídla arsen. Ovšem vzhledem k povaze jídla, které je nekonzumovatelné, žádné otrávení nehrozí.

[editovat] Výuka

Tento ústav se řadí mezi gymnázia, protože koneckonců, když budou používat hodně cizích slov, dodá jim to více vážnosti (Gympl – snaží se naučit všechno, díky čemuž nenaučí nic.) Co se týče systému výuky, je používána klasická metoda středním východem ověřená už staletí, tzv. Brainwashing - Člověk se zřídkakdy něčemu naučí, spíše je ještě otupělejší než před procesem, a to jen aby prolezl celým ústavem a dostal nepříliš důvěryhodný kus papíru, s jehož pomocí a notnou dávkou štěstí vás vezmou nanejvýš na zaučení s lopatou nebo popelnicemi. Jediné snesitelné předměty jsou výtvarná výchova, během které můžete dospat nebo modelovat z hlíny různé anatomické části těla, jež je schopna pojmout vaše představivost. Dále pak informatika sloužící k naučení naprosto zbytečných podrobností o 5-12 let starých verzí Microsoft office Word, i přeso se tam dá zabavit hraním Online her, googlováním vulgárních výrazů nebo psaním článků do všemimilované Necyklopedie za učitelovými zády. Mezi další cajk předměty patří hudební výchova, u které nemusíte, nebo spíš nemůžete přemýšlet a tělocvik, u kterého si můžete vybít zlost (vybíjená/fotbal = klasická záminka učitele, jak ty ovečky parádně zabavit a zajít si na jedno, if you know, what I mean). Většina ostatních předmětů je zcela zavrženíhodná i přes očividnou snahu všech žáků konečně to všechno odkývat a jít domů.

[editovat] Užitečné vklady gymnázia do života

Přestože je způsob výuky poněkud zastaralý, následující stále trénované schopnosti si jistě osvojí všichni nedobrovolní chovanci tohoto sociálního ústavu:

  • vymlouvat se,
  • ulejvat se,
  • být často „nemocný“,
  • spát při hodinách,
  • pohodlně se rozvalit na jinak nepohodlné lavici a židli,
  • spát a psát, neboli občas si napsat něco, čemu stejně nerozumíš, do sešitu (pokud sis ho omylem vzal),
  • probudit se, když učitelka řekne tvé jméno, a ihned od souseda zjistit, kde že se to právě nacházíme (v případě, že to ví),
  • schovat se za spolužáka, co sedí před tebou,
  • usnout vsedě s otevřenýma očima, pokud na tebe učitelka přesto vidí,
  • perfektně zvládnout pod lavicí všechny hry na mobilu,
  • opisovat o písemce z taháku, nebo alespoň od souseda,
  • nenápadně ukrýt tahák,
  • všemožně zdržovat učitele od výkladu a hlavně zkoušení (různé otázky typu „A proč ta ryba je tak placatá?“, „Můžete nám to ještě jednou vysvětlit? Nikdo z nás to tady nechápe.“).

[editovat] Co jste možná nevěděli

Následující příběhy jsou pouze to, "co se proslýchá", na vážnosti jim to ale neubírá:

  • Kdysi dávno znovu několik primánů pozřelo legendární masokombinát s fazolemi z války ve Vietnamu podávaný 2× ročně jako snaha o snížení počtu chovanců vzhledem k přelidnění ústavu (vždycky se najde nějakej blb, co k tomu aspoň přivoní) avšak dnes jich bylo opravdu dost a tak aby škola nevzbudila podezření, zavedla každoroční výměnný pobyt do Holandska (ale no tak, to je průhledný jak ředitelův příčesek...). V současnosti ostatky těchto studentů leží zakopané pod sborovnou, kde se od té doby neustále scházejí přízraky časů minulých. Aby nedošlo k dalším nedorozuměním, každý z těchto přízraků dostal před jméno titul pedagog.
  • Jednou, před tři a sedmdesáti lety, když vypukla II. světová válka, bylo gymnázium uzavřeno nacisty. Jeden student ale zůstal po škole a prováděl tam nucenou metodu mučení sebe sama vysilující jako intenzivní čištění zubů nebo hraní tenisu (if you know, what I mean) donekonečna zadávanou jedním z výše zmiňovaných přízraků - opisování školního řádu. Samozřejmě po tom hromadném útěku za hranice nikomu nepřišlo jeho zmizení divné. Přesto tam ale onen student nežil o nic horší život, než za provozu gymnázia. Bydlel v šatně a živil se vlhkostí z trámů, roztoči, plísní, podivným houbovitým povlakem z potrubí 2 metry pod parketami v tělocvičně a drobnými hlodavci opečenými nad lihovým kahánkem z kabinetu chemie rovněž používanému k jistému způsobu "motivace" chovanců. Ale když se po mnoha letech škola znovu otevřela, okusil rádoby hovězí (*1) se šťouchanými bramborami z Eurestu (*2) [tato společnost nyní vyžaduje název Scholarest, aby se očistili od veškerého svinstva spojeného s původním názvem (a také s jedenáctým zářím a Alkaidou, ale to je jiný příběh)] důsledkem čehož v okamžiku ležel na zemi v předsmrtelné křeči s fialovou svítící pěnou u úst...

(*1) přibližné složení slavné speciality "rádoby hovězí":

  • sirovodík ředěný křemičitanem vápenatým
  • králičí, lidské, vepřové a trojhlavopsí maso
  • praseodym s atomy uranu
  • napůl neutralizované berylium
  • strouhanka
  • chřest

Ochutnejte taky článek Eurest!

(*2)

  • „Co jiní vyloučili, vy sníte.“
- motto Eurestu
  • „I po smrti můžete být využiti (či zneužiti).“
- potravinářská inspekce

Bratwurst <- Možná mi nebudete věřit, ale tohle jsou nudle s mákem z Eurestu

uncyclopedia