Gymnázium Ostrov

Z Necyklopedie

Gymnázium Ostrov (1666 - současnost) je sociální ústav, kterému se v České republice říká škola. Je rozdělen na několik částí. Pavilon A, B a C. Přízemí pavilonu A i B bylo během 2. světové války přestavěno na vězení a tato funkce zůstává dodnes s tím rozdílem, že žákům je vnucován spíše název šatny. Pavilon C, Dukát, není s ostatními budovami spojen koridorem, což studentům působí značné problémy. Dostat se z pavilonu C kamkoliv jinam, je, hlavně v zimním období, prakticky nerealizovatelné. K tomuto koplexu náleží též restaurace Eurest, kde po vzoru Angličanů za doby Napoleona, přidávají kuchařky do jídla arsen. Ovšem vzhledem k povaze jídla, které je nekonzumovatelné, žádné otrávení nehrozí.

[editovat] Výuka

Tento ústav se řadí mezi gymnázia, protože koneckonců, když budou používat hodně cizích slov, dodá jim to více vážnosti (Gympl – snaží se naučit všechno, díky čemuž nenaučí nic.) Co se týče systému výuky, je používána klasická metoda středním východem ověřená už staletí, tzv. Brainwashing - Člověk se zřídkakdy něčemu naučí, spíše je ještě otupělejší než před procesem, a to jen aby prolezl celým ústavem a dostal nepříliš důvěryhodný kus papíru, s jehož pomocí a notnou dávkou štěstí vás vezmou nanejvýš na zaučení s lopatou nebo popelnicemi. Jediné snesitelné předměty jsou výtvarná výchova, během které můžete dospat nebo modelovat z hlíny různé anatomické části těla, jež je schopna pojmout vaše představivost. Dále pak informatika sloužící k naučení naprosto zbytečných podrobností o 5-12 let starých verzí Microsoft office Word, i přeso se tam dá zabavit hraním Online her, googlováním vulgárních výrazů nebo psaním článků do všemimilované Necyklopedie za učitelovými zády. Mezi další cajk předměty patří hudební výchova, u které nemusíte, nebo spíš nemůžete přemýšlet a tělocvik, u kterého si můžete vybít zlost (vybíjená/fotbal = klasická záminka učitele, jak ty ovečky parádně zabavit a zajít si na jedno, if you know, what I mean). Většina ostatních předmětů je zcela zavrženíhodná i přes očividnou snahu všech žáků konečně to všechno odkývat a jít domů.

[editovat] Užitečné vklady gymnázia do života

Přestože je způsob výuky poněkud zastaralý, následující stále trénované schopnosti si jistě osvojí všichni nedobrovolní chovanci tohoto sociálního ústavu:

  • vymlouvat se,
  • ulejvat se,
  • být často „nemocný“,
  • spát při hodinách,
  • pohodlně se rozvalit na jinak nepohodlné lavici a židli,
  • spát a psát, neboli občas si napsat něco, čemu stejně nerozumíš, do sešitu (pokud sis ho omylem vzal),
  • probudit se, když učitelka řekne tvé jméno, a ihned od souseda zjistit, kde že se to právě nacházíme (v případě, že to ví),
  • schovat se za spolužáka, co sedí před tebou,
  • usnout vsedě s otevřenýma očima, pokud na tebe učitelka přesto vidí,
  • perfektně zvládnout pod lavicí všechny hry na mobilu,
  • opisovat o písemce z taháku, nebo alespoň od souseda,
  • nenápadně ukrýt tahák,
  • všemožně zdržovat učitele od výkladu a hlavně zkoušení (různé otázky typu „A proč ta ryba je tak placatá?“, „Můžete nám to ještě jednou vysvětlit? Nikdo z nás to tady nechápe.“).

[editovat] Známá jména

  • Mgr. Ivan Váňa a.k.a psychoplešoun.
  • Mgr. Miroslava Vaiová a.k.a PCSkiller.
  • Mgr. Naděžda Čechmanová a.k.a Machek simulátor 2000.
  • Tipni Si a.k.a Kopni Si.
  • RNDr. Vladimír Vít a.k.a Professor Weed
  • Ondřej Tölg a.k.a Zmrd Nacistický
  • Truong a.k.a:

Čurák Kokot Zmrd Pamrd Mamrd Přizdisráč Zkurvysyn Čupka Kurva Debil Blbec Blbeček Vymrdanec Vyprcanec Vyjebanec Svině Kráva Šlapka Retard Imbecil Klitoris Kunda Píča Prdel Vole Negr Zajebanec Mrdka Buzerant Hajzl Lempl Krypl Dement Pako Zmrdeček Píčus Kundomrd

[editovat] Co jste možná nevěděli

Následující příběhy jsou pouze to, "co se proslýchá", na vážnosti jim to ale neubírá:

  • Kdysi dávno znovu několik primánů pozřelo legendární masokombinát s fazolemi z války ve Vietnamu podávaný 2× ročně jako snaha o snížení počtu chovanců vzhledem k přelidnění ústavu (vždycky se najde nějakej blb, co k tomu aspoň přivoní) avšak dnes jich bylo opravdu dost a tak aby škola nevzbudila podezření, zavedla každoroční výměnný pobyt do Holandska (ale no tak, to je průhledný jak ředitelův příčesek...). V současnosti ostatky těchto studentů leží zakopané pod sborovnou, kde se od té doby neustále scházejí přízraky časů minulých. Aby nedošlo k dalším nedorozuměním, každý z těchto přízraků dostal před jméno titul pedagog.
  • Jednou, před tři a sedmdesáti lety, když vypukla II. světová válka, bylo gymnázium uzavřeno nacisty. Jeden student ale zůstal po škole a prováděl tam nucenou metodu mučení sebe sama vysilující jako intenzivní čištění zubů nebo hraní tenisu (if you know, what I mean) donekonečna zadávanou jedním z výše zmiňovaných přízraků - opisování školního řádu. Samozřejmě po tom hromadném útěku za hranice nikomu nepřišlo jeho zmizení divné. Přesto tam ale onen student nežil o nic horší život, než za provozu gymnázia. Bydlel v šatně a živil se vlhkostí z trámů, roztoči, plísní, podivným houbovitým povlakem z potrubí 2 metry pod parketami v tělocvičně a drobnými hlodavci opečenými nad lihovým kahánkem z kabinetu chemie rovněž používanému k jistému způsobu "motivace" chovanců. Ale když se po mnoha letech škola znovu otevřela, okusil rádoby hovězí (*1) se šťouchanými bramborami z Eurestu (*2) [tato společnost nyní vyžaduje název Scholarest, aby se očistili od veškerého svinstva spojeného s původním názvem (a také s jedenáctým zářím a Alkaidou, ale to je jiný příběh)] důsledkem čehož v okamžiku ležel na zemi v předsmrtelné křeči s fialovou svítící pěnou u úst...

(*1) přibližné složení slavné speciality "rádoby hovězí":

  • sirovodík ředěný křemičitanem vápenatým
  • králičí, lidské, vepřové a trojhlavopsí maso
  • praseodym s atomy uranu
  • napůl neutralizované berylium
  • strouhanka
  • chřest

Ochutnejte taky článek Eurest!

(*2)

  • „Co jiní vyloučili, vy sníte.“
- motto Eurestu
  • „I po smrti můžete být využiti (či zneužiti).“
- potravinářská inspekce

Bratwurst <- Možná mi nebudete věřit, ale tohle jsou nudle s mákem z Eurestu

uncyclopedia