HC Jestřábi Prostějov

Z Necyklopedie

„Hokejista si dá whisky s ledem, fotbalista whisky s trávou.“

- Neznámý autor
Motohokejistu.jpg

HC Jestřábi Prostějov je hokejový klub s prohnutou historií.

Od doby, co se v tomto maloměstě, lépe řečeno vesnici přemnožili jestřábi, vznikla novodobá historie místního hokejového klubu nesoucí stejný název podle těchto ptáků. Kořeny této lidové zábavy ovšem sahají do dřívější doby. Již v roce 1958 přestavěl místní mecenáš objekt dříve silážní stodoly na umělou ledovou plochu. Od té doby se zde hokej hrával na různých úrovních a se střídavými úspěchy. Nedávno prošel krizí, kdy zde hrozil zánik hokeje, ovšem vše dopadlo jinak.

[editovat] Sponzor

Po postupu do druhé nejvyšší soutěže postupně procházela místní stodola dalšími rekonstrukcemi až do sezony 2006/2007, kdy na jejím konci byla přejmenována na HŽ (Hamrl. Žumpy) arénu podle svého generálního sponzora, který zásobuje místní pole jako exkluzivní dodavatel kvalitní močůvkou. Celý akt byl provázen lidovými veselicemi, při nichž se po celý víkend jedlo, pilo a hodovalo. Lední hokej je zde jako sport č. 1!!

[editovat] Spory

Místní příznivci neváhají vytáhnout vidle a žebřiňáky a jít si vzájemně vyřídit účty s jinými sporty a jejich příznivci, kteří jim jejich zálibu narušují. Traktorista Laco Drábek například zoral místní golfové hřiště. Zdejší lidé jsou na svůj poklad opravdu hrdí. A jak poznáte správného fanouška Jestřábů??? Dle lékařského vyjádření trpí tzv. diagnozou senovidle což se pozná sebechválou až chvástáním o tom kdo je nejlepší fans v celém okolí a ukájením pocitů méněcenosti věčným porovnáváním se s klubem a fanoušky z vedlejšího krajského města.

Vzhledem k tomu, že klubů na porovnávání je ale v okolí málo, rozhodlo se vedení klubu vyjít fanouškům vstříc a v sezoně 2207/08 se pokusí sestoupit do 2. ligy, kde by přibylo víc regionálních derby. Jediným týmem, který dokáže Jestřábům v tomto ohledu konkurovat je Havířovská Hokejová Společnost. Tento tým má podobné záměry jako Prostějov, jelikož jim chybí zápasy s Orlovou v 2. národní lize. Držme tedy těmto nadšencům a jejich smělým plánům palce, ať se jim jejich snaha vydaří.

[editovat] Neúspěchy

  • Největším neúspěchem kloubu je výhra nad juniorkou slavie cajzlograd 13:0. Konečně dostali ti zkurvení cajzli na prdel.

JESTŘÁBI PÍČO

Sport
Mistr světa ve vodní levitaci Disciplíny AlkoholismusAtletikaBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHázenáHod granátem na plechovkuHod kilemHod hovnemHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRagbyRallyŘitní alpinismusSchodySkoky do vodySnowboardingSvátostný sedmibojŠachyVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováPavel BémBoryšTomáš DošekRadek DudaWayne GretzkyDominik HašekZlatan IbrahimovićInriJaromír JágrMarek KuličLionel MessiKarel PoborskýTomáš RosickýRoger FedererDjoković NovákVlastimil Vlášek
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy AC Sparta PrahaSlavia 071 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecČeská fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKlausubova jedenáctka (2018) • Kapří ligaArsenalČelzýReal MadridHC Sparteşcu RomâniaHC Brno BystrcHC Jestřábi Prostějov
uncyclopedia